Die Qliners komen toch allemaal op het halve uur aan in Leeuwarden?quote:Op maandag 2 maart 2009 13:22 schreef NoBody122 het volgende:
Gisteren zat de gelede Maxx-Citaro op de verkeerde QLiner-omloop, waardoor hij i.p.v. om 23:00 pas om 0:30 terug kwam op de stalling; zullen de wagenparkbeheerders leuk gevonden hebben
Boeiend! hebben ze ook es overwerkquote:Op maandag 2 maart 2009 13:22 schreef NoBody122 het volgende:
Gisteren zat de gelede Maxx-Citaro op de verkeerde QLiner-omloop, waardoor hij i.p.v. om 23:00 pas om 0:30 terug kwam op de stalling; zullen de wagenparkbeheerders leuk gevonden hebben
Voor 5.000 euro kan je al eigenaar zijn van een B88 of SB220quote:Op maandag 2 maart 2009 21:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
vast een hoop
hoewel zo`n ding leegstrippen en ombouwen
Wat de gek er voor geeft !?quote:
Wat mag ign een SB220 zijn.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:53 schreef Cothen het volgende:
[..]
Voor 5.000 euro kan je al eigenaar zijn van een B88 of SB220
Een DAF-onderstel waarop een ST2000 gebouwd is (CSA-III)quote:
Die zullen uit de stadsdiensten van Breda en Tilburg ook nog wel plenty vrij komenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:12 schreef Cothen het volgende:
[..]
Een DAF-onderstel waarop een ST2000 gebouwd is (CSA-III)
(en waar een B88 ook op is gebouwd overigens)
[ afbeelding ]
Geleed hoeft dan weer niet... Maar Kässbohrer Setraquote:Op maandag 2 maart 2009 22:03 schreef Cothen het volgende:
Voor 13.000 euro heb je zoiets trouwens:
[ afbeelding ]
daar kan je opzich wel een rijdend paleisje van maken
Precies.quote:
Onzin dus.quote:waarop een ST2000 gebouwd is (CSA-III)
Zie je wel, onzin. En de B89 en diverse Berkhof modellen zoals de 2000NL en de ST2000 Duvedec.quote:(en waar een B88 ook op is gebouwd overigens)
quote:[ afbeelding ]
Integro of Citaro om half-één. What's the diff.quote:
Dat soort troep ik in Utrecht nog goed meegemaakt zal in 1992-1993 geweest zijn. Daarna hebben die nog jarenlang zonder banken en zonder ramen (!!) supporters van en naar de Galgenwaard geredenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:26 schreef Cothen het volgende:
Over stadsbussn gesproken: (Overigens is alles wat op deze foto staat inmiddels verdwenen)
[ afbeelding ]
bron: busfoto.nl
Punt was dat je voor 5000 B88 of een ST2000 (met duvedec kop) kan kopen.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:32 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Onzin dus.
[..]
Zie je wel, onzin. En de B89 en diverse Berkhof modellen zoals de 2000NL en de ST2000 Duvedec.
[..]
Dan ben je nog een sufferd want op de sloop krijg je die waarschijnlijk met geld toe mee.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:42 schreef Cothen het volgende:
[..]
Punt was dat je voor 5000 B88 of een ST2000 (met dudec kop) kan kopen.
Hij komt zo rond 22:30 in Leeuwarden aan, maar betreffende collega moet dan nog op een normale lijn. De QLiner wordt dan een half uur later door iemand anders (gisteren door mij dus) naar de stalling gebrachtquote:Op maandag 2 maart 2009 21:47 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Die Qliners komen toch allemaal op het halve uur aan in Leeuwarden?
Van waar dan dat half uur verschil op (danwel met) elf uur?
Integro's worden op de stalling ergens vooraan weggezet. De gelede bussen staan echter altijd op de verste rijen, want zolang ze allemaal een beetje netjes op tijd terug zijn is dat gewoon het handigst gok ik. Zo rond 0:30 zijn alle bussen echter wel weer zo'n beetje terug en staan de andere rijen dus volgeparkeerd; drie maal raden wat die lui dan dus allemaal moeten doen om die gelede dan nog op z'n plaats te krijgenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:32 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Integro of Citaro om half-één. What's the diff.
Gewoon op de plek die is vrijgekomen door de busen die de plek van die gelede hebben ingenomen. schat ik. Of wegzetten langs de kant en 's ochtends alsnog wegzetten waar ie hoort als de eerste bussen weer weg zijn. Ik neem aan dat er enige flexibiliteit in het systeem zit zodat als er 's een bus niet start dat dan het systeem ook niet meteen in duigen ligt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:09 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Hij komt zo rond 22:30 in Leeuwarden aan, maar betreffende collega moet dan nog op een normale lijn. De QLiner wordt dan een half uur later door iemand anders (gisteren door mij dus) naar de stalling gebracht
[..]
Integro's worden op de stalling ergens vooraan weggezet. De gelede bussen staan echter altijd op de verste rijen, want zolang ze allemaal een beetje netjes op tijd terug zijn is dat gewoon het handigst gok ik. Zo rond 0:30 zijn alle bussen echter wel weer zo'n beetje terug en staan de andere rijen dus volgeparkeerd; drie maal raden wat die lui dan dus allemaal moeten doen om die gelede dan nog op z'n plaats te krijgen
Is een eigen Veolia topic misschien wat voor jou?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Veolia, sterf. En rot maar hard op naar je eigen mislukkelingen-land.
Is het GVB topic eindelijk doodgebloed, wil hij een Veolia topic We hebben klaagbaak toch al?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:20 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Is een eigen Veolia topic misschien wat voor jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |