Zeer zelden, oefening baart kunstquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:19 schreef capricia het volgende:
Maar ff een vraagje voor de mannen hier: Hebben jullie ook wel eens last van een zere tong na de actie?
Helaas is dat waarquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan doe je het ook niet goed.Een echte man kan erna geen 'lalalalala' meer zeggen.
m'n vriendin vind het geil als ik erna nog het wilhelmus zing dus moet een keer ophouden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan doe je het ook niet goed.Een echte man kan erna geen 'lalalalala' meer zeggen.
Alleen als de flamoes te vlezig is hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Er is dus ergens nog een %tje kans dat een gozer mee mag doenquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:40 schreef fadufuck het volgende:
ja natuurlijk
wij zijn goed-gewaxd
kopen een leuk pakje (denk zuster)
en dan gaan we doktertje spelen
en als je geluk hebt
ben je 1 van de weinige broertjes
die mogen mee doen
maarja dan ben je natuurlijk wel een lucky bastard
Nee precies, en een echte vrouw ook niet! Want als we één ding trainen tijdens die sleep-overs is het wel ons uithoudingsvermogenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb daarna ook vaak spierpijn, jij ook?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee precies, en een echte vrouw ook niet! Want als we één ding trainen tijdens die sleep-overs is het wel ons uithoudingsvermogen!
Jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb daarna ook vaak spierpijn, jij ook?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |