Ik heb t gemist... damn!quote:
Die heb ik vandaag gehaaldquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Er waren hier toch een aantal fans van deze mascara?
[ afbeelding ]
Die is nu 1 +1 gratis bij kruidvat
Ik heb het ook vandaag binnen gekregen. Het idee was dat ik eens rustig morgen dat op m'n gemak ging uitzoeken. Maar ik was toch te nieuwsgierigquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:38 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn Konadsetje is binnen.![]()
En nu heb ik een French manicure met witte bloemetjes.![]()
Het is echt zo makkelijk als het lijkt. Ik wil meer van die sjablonen.
Wow super nice!!! Ik wil zelf zoiets maken:quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:36 schreef Assiej het volgende:
[ afbeelding ]
Make-up tafel / spiegel gemaakt door mijn paps![]()
Er staat nog een grotere trolly naast en de bierplaatjes zijn weg en nu is ie helemaal klaar
alleen nog een fatsoenlijke stoel/kruk![]()
Ik krijg een andere koffer, zo'n proffessionele die uitklapbaar is enzo![]()
(maak wel foto als ik hem heb )
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:36 schreef Assiej het volgende:
[ afbeelding ]
Make-up tafel / spiegel gemaakt door mijn paps![]()
Er staat nog een grotere trolly naast en de bierplaatjes zijn weg en nu is ie helemaal klaar
alleen nog een fatsoenlijke stoel/kruk![]()
Ik krijg een andere koffer, zo'n proffessionele die uitklapbaar is enzo![]()
(maak wel foto als ik hem heb )
Ik ook terwijl ik wel een dagcrème heb gebruikt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:07 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb het idee dat die EDM poeder mn huid nogal uitgedroogt heeftmaar ja ik had er ook geen dagcreme onder, dat doe ik vandaag wel en dan kijken hoe het gaat.
Oeh, ik vond het ook kut maar dat is al 2 jaar geleden ofzo dus ik dacht dat het misschien vernieuwd was na alle lovende reacties. Ik kreeg er schilfertjes van.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ook terwijl ik wel een dagcrème heb gebruikt.![]()
Ik zit onder de uitslag van dat spul, mijn huid doet gewoon zeer en jeukt ontzettend.![]()
EDM komt echt nooit meer in de buurt van mijn huid.
Jup.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:13 schreef Mirjam het volgende:
ooh, zonde meiden
en die konad setjes, is het nou de bedoeling dat je een soort van plaatjes op je nagels stempelt?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ook terwijl ik wel een dagcrème heb gebruikt.![]()
Ik zit onder de uitslag van dat spul, mijn huid doet gewoon zeer en jeukt ontzettend.![]()
EDM komt echt nooit meer in de buurt van mijn huid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |