Hoi,quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oja, ik ook trouwens. Het is gelukt.![]()
Ik heb ook wat anders besteld vandaag van http://www.konadnailart.nl/shop.html
[ afbeelding ]
Binnenquote:Op maandag 9 februari 2009 19:48 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb nèt deze gekocht op eBay![]()
[ afbeelding ]
Minpuntje: nog STEEDS dat onhandige kutflesjeEn dan zeggen dat ze de verpakking aan het aanpassen zijn. Foei, Urban Decay!
Hoiiiquote:Op maandag 16 februari 2009 @ 10:18 schreef Burdie het volgende:
Ik oefen eerst even op IRL vriendinnen als het niet erg is.
Chocolaatje incl rattengifquote:Op maandag 16 februari 2009 12:54 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Binnen![]()
Met een chocolaatje erbij zelfs
![]()
Ik wil ook zo`n mooie zwarte lijnquote:Op zondag 15 februari 2009 16:11 schreef Assiej het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, alstu alle pic's![]()
vandaag is mijn lookje, groen met zwart!
Mooie wimpers en wenkbrauwen heb jij zegquote:Op maandag 16 februari 2009 16:05 schreef Chav het volgende:
[..]
Ik wil ook zo`n mooie zwarte lijn![]()
Bij mij blijf je huid zien![]()
[ afbeelding ]
heb je mijn samples al binnen?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:32 schreef heaven7 het volgende:
Oké, eindelijk een cc nuIk heb dus een lichte huid, geen idee wat voor 'undertone'
Ik zie door de bomen het bos niet hoor, warm, golden, cool etc. Wat is het beste voor een lichte (blanke) huid die neigt naar glimmen als het warm is? Wil uiteraard dat het onzichtbaar is verder
Wimperextensions en laten epileren door een iraans vrouwtje met touw (en dan heb ik mn wenkbrauwen nog niets eens in de gel gezet :p)quote:Op maandag 16 februari 2009 16:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mooie wimpers en wenkbrauwen heb jij zeg.
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:50 schreef Chav het volgende:
Wimperextensions en laten epileren door een iraans vrouwtje met touw (en dan heb ik mn wenkbrauwen nog niets eens in de gel gezet :p)
Die 'botsen' dan bij elke keer knipperen tegen het glas van m'n bril aanquote:Op maandag 16 februari 2009 16:58 schreef Chav het volgende:
Waarom zou je dan geen extensions kunnen nemen??
Gister wist mams nog van niksquote:Op maandag 16 februari 2009 16:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
heb je mijn samples al binnen?.
En wat zoek je precies?.
Wow, jij bent echt mooiquote:Op maandag 16 februari 2009 17:06 schreef Chav het volgende:
Hier waren mn wenkies net geverfd, waren ze nog "vol".
[ afbeelding ]
Inderdaad, welke donkere plekken?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:08 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Gister wist mams nog van niksHad ze ff aan de foon. Ik zoek een spulletje wat je er lekker met een kwast op je gezicht kan mikken, dat mooi egaliseert en die donkere plekken onder mijn ogen weghaalt maar dat je evengoed niet kan zien dat er iets op zit.
Mijn gezicht trouwens, voor advies
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |