abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66070133
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 23:17 schreef kwiwi het volgende:
Hoe lang duurt het normaal voordat je dat binnen hebt?
Ik dacht ongeveer anderhalve week...
pi_66070909
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 22:06 schreef Assiej het volgende:
Ik was op gesprek geweest bij die meid die mij benaderd had om make-up te gaan verkopen

De bedoeling was dat ik een kit ga kopen ( met bepaalde kleuren foundations en blushes en oogschaduwen, lipsticks etc. )
Daar moet ik 300 euro voor neer leggen.

Dan kan ik de producten op mijzelf gaan gebruiken en tevens op de mensen die ik dan op ga maken met de producten, ik kan ze dan kennis laten maken met het product en het aan ze verkopen, zowel als de gehele kit/koffer als per "item"..

Het merk is "Sonya", niet op dieren getest en plantaardig..

Ik heb mezelf opgemaakt daar met de producten, het is fijn spul alleen ik zit te twijfelen of ik nu die 300 euro neer moet leggen want ik ga straks mijn visagie opleiding doen en dan krijg ik ook een make-up kit...
(+ dat ik het geld er niet voor heb )...

Ik kan zelf ook losse items kopen..
Als meerdere mensen hier belang bij hebben zou het besteld kunnen worden..

Ze willen dus dat ik het product ga showen en ga verkopen ...
maar ik weet het niet ... ik moet zelf dan zo'n kit aanschaffen en dat vind ik zelf minder...

Je hoeft toch niet direct te beslissen of wel?
Misschien kun je eerst even die visagie opleiding afwachten, en dan alsnog beslissen of je de verkoop van de producten er bij wilt doen. (misschien heb je er wel helemaal geen tijd voor dadelijk)
In welke prijsklasse zit dit merk als je het gaat verkopen?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_66073824
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 23:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Je hoeft toch niet direct te beslissen of wel?
Misschien kun je eerst even die visagie opleiding afwachten, en dan alsnog beslissen of je de verkoop van de producten er bij wilt doen. (misschien heb je er wel helemaal geen tijd voor dadelijk)
^^
ik zou sowieso niet zelf investeren in zoiets.

Zij willen dat _jij_ hun product gaat vertegenwoordigen. Dan lenen ze je maar een start up kit en naarmate dat de tijd vordert dat je er steeds meer bij krijgt ofzo.

Maar dat jij ¤ 300,- aftikt....en dan moet je nog maar zien of je er echt iets mee kan? Of er interesse voor is en of mensen het 't geld waard vinden....

Ik zou 't lekker investeren in de visagie opleiding
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 15 februari 2009 @ 11:39:30 #129
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_66077601
Nou, die eyecream van de etos die ik probeerde? Dat was geen succes, in ieder geval niet zonder make-up basis.. binnen een paar uur zat alle cream op een balletje op m'n ooglid
Knoei
pi_66078437
quote:
Op zondag 15 februari 2009 01:24 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

^^
ik zou sowieso niet zelf investeren in zoiets.

Zij willen dat _jij_ hun product gaat vertegenwoordigen. Dan lenen ze je maar een start up kit en naarmate dat de tijd vordert dat je er steeds meer bij krijgt ofzo.

Maar dat jij ¤ 300,- aftikt....en dan moet je nog maar zien of je er echt iets mee kan? Of er interesse voor is en of mensen het 't geld waard vinden....

Ik zou 't lekker investeren in de visagie opleiding
Het is een goedkoop merk maar ik heb het gister mogen testen ( de model koffer ) het is opzich goed spul..

Ik ga ook zeker invensteren in mijn make-up opleiding dat gaat voorop alleen willen ze iemand hebben die de make-up doet, het merk heeft ook o.a. babyproducten en dieren producten en dan dus ook de make-up producten, ze vroegen of ik het dus wou gaan verkopen etc.etc.
maar ik moest het 10 uur mee bezig zijn per week, nou als ik een opleiding heb ( 2 zelfs ) dan lukt mij dat denk ik niet eens ..

Als het product niet goed was of ik wou de kit na die tijd niet meer gebruiken en ik had hem al wel betaald en besteld etc. en gebruikt dan kun je hem terug sturen en kreeg ik mijn geld gewoon weer terug ...

Het is allemaal plantaardig en niet op dierengetest...

Of ik dit wil, hmm geen idee.. ik heb zo'n vermoeden dat er meer achter zit dan alleen maar het verkopen
dat je er uit eindelijk misschien niet eens meer van af komt ?..... ik weet het niet
pi_66078509
quote:
Op zondag 15 februari 2009 11:39 schreef Loqi het volgende:
Nou, die eyecream van de etos die ik probeerde? Dat was geen succes, in ieder geval niet zonder make-up basis.. binnen een paar uur zat alle cream op een balletje op m'n ooglid

Als je eyecream gebruikt, gaat het altijd!!! creasen ( dus in elkaar hopen of in je lijn van je ooglid zitten )
zelfs met een basis eronder ...

Een cream moet je Altijd! vast zetten met poeder

dus als je de eyecream op je ooglid zult doen en beetje uitsmeert zodat het egaal is
en er dan die kleur oogschaduw op doet, zul je zien dat de oogschaduw in 1x een dikke boost krijgt van intensheid.. hij word voller van kleur en veel krachtiger..
  zondag 15 februari 2009 @ 12:34:06 #132
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_66079178
Oh, die Everydayminerals sample kit ga ik binnenkort eens bestellen. Iemand nog tips: ik heb een bleke huid, vrij vaak rode vlekjes en volgens een visagiste een vrij oranje ondertoon. Ik heb vaak fikse wallen omdat m'n huid onder de ogen heel erg doorschijnt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 15 februari 2009 @ 12:52:51 #133
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_66079837
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:12 schreef Assiej het volgende:

[..]

Als je eyecream gebruikt, gaat het altijd!!! creasen ( dus in elkaar hopen of in je lijn van je ooglid zitten )
zelfs met een basis eronder ...

Een cream moet je Altijd! vast zetten met poeder

dus als je de eyecream op je ooglid zult doen en beetje uitsmeert zodat het egaal is
en er dan die kleur oogschaduw op doet, zul je zien dat de oogschaduw in 1x een dikke boost krijgt van intensheid.. hij word voller van kleur en veel krachtiger..

nouja, dat maar eens proberen dan
Knoei
pi_66087048

Lol, alstu alle pic's
vandaag is mijn lookje, groen met zwart!
pi_66087998
Mooi gedaan hoor!

Ik heb net ook een sample kit bij EDM bestelt. Ik draag al járen geen make-up meer omdat mijn ogen zo vreselijk ervan gaan branden en mijn huid zo slecht ervan wordt. Om nog maar niet te spreken hoe het voelt als al die make-up er weer afgewassen moet Ik vond het altijd wel leuk om te doen, dus hopelijk werkt het spul van EDM beter.

Nu alleen nog een mascara vinden die mijn ogen verdragen........

TVP dus.
pi_66091346
Jij bent écht goed Assiej. Heb je hier je beroep van gemaakt?

Zeker voor speciale gelegenheden is zoiets gaaf. Gewoon op straat zou ik het (voor mezelf) een beetje too much vinden. Maar voor feestjes/ stappen echt keimooi!
pi_66094386
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Jij bent écht goed Assiej. Heb je hier je beroep van gemaakt?

Zeker voor speciale gelegenheden is zoiets gaaf. Gewoon op straat zou ik het (voor mezelf) een beetje too much vinden. Maar voor feestjes/ stappen echt keimooi!
...
Nope nog niet, ik ga er mijn beroep Hoop ik van maken

23 februari begint eindelijk mijn visagie opleiding
ik wil zo graag visagiste zijn alleen zien mijn ouders het als "geen vak/beroep"..

lief ! thanks!

Het is idd to much voor overdag maar dat is wie ik ben soms, in het weekend ga ik zo overdag en ga ik ook zo uit... verschilt.. ik wil gewoon graag make-uppen en met een simpel lookje ben je immers zo klaar
pi_66094681
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:46 schreef Assiej het volgende:

[..]

...
Nope nog niet, ik ga er mijn beroep Hoop ik van maken

23 februari begint eindelijk mijn visagie opleiding
ik wil zo graag visagiste zijn alleen zien mijn ouders het als "geen vak/beroep"..

lief ! thanks!

Het is idd to much voor overdag maar dat is wie ik ben soms, in het weekend ga ik zo overdag en ga ik ook zo uit... verschilt.. ik wil gewoon graag make-uppen en met een simpel lookje ben je immers zo klaar
Leuk, hoop dat het je lukt!

Ik bedoel overigens niet dat jij er "too much" uitziet hoor, integendeel. Vind het leuk als ik mooi opgemaakte mensen zie. In de Douglas bijvoorbeeld, zijn ze ook vaak mooi opgemaakt. Ik doelde meer op mezelf, maar dat kan ook aan mijn gebrek aan talent liggen
pi_66098738
Mooi Assiej! Het is inderdaad best een heftige look, maar je kunt het prima hebben!

Gisteren kreeg ik zomaar, van een wildvreemde, een complimentje over mijn oogmake-up! Allemaal dankzij EDM

Ik heb trouwens nog een vraagje. Mijn oogschaduw breng ik altijd aan met zo'n amateuristisch applicatortje, nu heb ik inmiddels ook wel begrepen dat een 'echte' oogschaduwkwast beter is. Maar waarom eigenlijk, wat zijn de voordelen ervan? En waar kan ik er eentje kopen die niet te duur is? Ik was bij Sephora en daar waren ze vanaf 10,-. Dat vond ik vrij duur. En hoe doe je dat dan als je veel verschillende kleuren draagt, moet je de kwasten dan wassen (zoja, hoe dan ) of moet je er gewoon meerdere aanschaffen? Veel vragen, maar ik vroeg het me echt af .
pi_66098846
Je kwasten kan je gewoon wassen, volgens mij is het het beste om ze uit te spoelen met water en een drupje shampoo. En dan rechtop te drogen zetten (zodat de haartjes niet een verkeerde kant op gaan staan) .

Heb trouwens nog steeds geen make-up foto van mezelf geplaatst. vergeet het steeds! Misschien morgen.
pi_66100778
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 22:55 schreef Assiej het volgende:
Voor dametjes die nieuwsgierig zijn!

[ afbeelding ]

Mijn "Rainbow look"

[ afbeelding ]

Mijn "Black - Green - White, look"

Ik zal binnekort nog een naturel look doen!
Kan ik meteen mijn wimpers op normale foto's laten zien zoals ik beloofd had!
Wauw, vooral de rainbow look
pi_66101310
quote:
Op zondag 15 februari 2009 21:39 schreef shiNinG_staR het volgende:

Ik heb trouwens nog een vraagje. Mijn oogschaduw breng ik altijd aan met zo'n amateuristisch applicatortje, nu heb ik inmiddels ook wel begrepen dat een 'echte' oogschaduwkwast beter is. Maar waarom eigenlijk, wat zijn de voordelen ervan? En waar kan ik er eentje kopen die niet te duur is? Ik was bij Sephora en daar waren ze vanaf 10,-. Dat vond ik vrij duur. En hoe doe je dat dan als je veel verschillende kleuren draagt, moet je de kwasten dan wassen (zoja, hoe dan ) of moet je er gewoon meerdere aanschaffen? Veel vragen, maar ik vroeg het me echt af .
Ik was mijn kwasten met de Mac Brush Cleanser , even wat op keukenpapier druppelen, kwast eroverheen afvegen totdat het schoon is, uitspoelen met water, "shapen" en plat (!) neerleggen anders loopt het spul de kwast in en kan het de lijm oplossen. EM heeft ook eyeshadow kwasten ($5) btw
  maandag 16 februari 2009 @ 09:47:39 #143
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66110848
Joepie, ik wilde in september beginnen met een visagieopleiding, maar heb net gebeld en kan toch nog met de februari-instroom mee !!! .
Waarschijnljik ga ik volgende week beginnen .
KuikenGuppy
pi_66111109
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:47 schreef Burdie het volgende:
Joepie, ik wilde in september beginnen met een visagieopleiding, maar heb net gebeld en kan toch nog met de februari-instroom mee !!! .
Waarschijnljik ga ik volgende week beginnen .
Leuk voor je!! En gefeliciteerd! Dan moeten we toch snel een meet organiseren zodat jij en assiej kunnen oefenen op de topic-meiden!!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  maandag 16 februari 2009 @ 10:05:51 #145
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66111221
Jullie mogen ook mee als model .
KuikenGuppy
pi_66111290
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:05 schreef Burdie het volgende:
ik meld me aan!
pi_66111348
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:05 schreef Burdie het volgende:
oeh
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66111384
Hee leuk gefeliciteerd! Ik doe ook mee hoor
  maandag 16 februari 2009 @ 10:18:20 #149
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66111542
Ik oefen eerst even op IRL vriendinnen als het niet erg is .
KuikenGuppy
pi_66111622
Dat lijkt me goed, als het niet lukt zijn zij de l*l
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')