Sorry! ik had je vraag niet zien staanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Trouwens, Astrid, welk merk had jij gebruikt voor die regenboog? Ik heb vaak dat zelfs met een onderbasis de oogschaduw niet blijft zitten.
Niet lullig bedoeld voor de mensen die dit lezen en het gebruikenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Ahja pallet gevonden!![]()
En dat too faced gedoe ken ik niet.
¤14,95 voor een setje met een witte nagellak, een sjablonenrondje, een schrapertje en een stempel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Trut, zeg dat nou niet!
Hoeveel kost zoiets?. neem het maar mee bij de meet.
Als het voor jou werkt is het prima toch, waarom dan duurder doen als die van de hema ook werktquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel blij met mijn Hema-basis. Heb sindsdien geen oogschaduw meer in de plooitjes gehad en het blijft ook beter zitten. Maar ik geloof direct dat er betere zijn, hoor.
Ben benieuwd naar je review over de mascara, ik ben ook van plan hem aan te schaffen. Heb er al wat goede dingen over gehoord.
Ik heb t gemist... damn!quote:
Die heb ik vandaag gehaaldquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Er waren hier toch een aantal fans van deze mascara?
[ afbeelding ]
Die is nu 1 +1 gratis bij kruidvat
Ik heb het ook vandaag binnen gekregen. Het idee was dat ik eens rustig morgen dat op m'n gemak ging uitzoeken. Maar ik was toch te nieuwsgierigquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:38 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn Konadsetje is binnen.![]()
En nu heb ik een French manicure met witte bloemetjes.![]()
Het is echt zo makkelijk als het lijkt. Ik wil meer van die sjablonen.
Wow super nice!!! Ik wil zelf zoiets maken:quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:36 schreef Assiej het volgende:
[ afbeelding ]
Make-up tafel / spiegel gemaakt door mijn paps![]()
Er staat nog een grotere trolly naast en de bierplaatjes zijn weg en nu is ie helemaal klaar
alleen nog een fatsoenlijke stoel/kruk![]()
Ik krijg een andere koffer, zo'n proffessionele die uitklapbaar is enzo![]()
(maak wel foto als ik hem heb )
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:36 schreef Assiej het volgende:
[ afbeelding ]
Make-up tafel / spiegel gemaakt door mijn paps![]()
Er staat nog een grotere trolly naast en de bierplaatjes zijn weg en nu is ie helemaal klaar
alleen nog een fatsoenlijke stoel/kruk![]()
Ik krijg een andere koffer, zo'n proffessionele die uitklapbaar is enzo![]()
(maak wel foto als ik hem heb )
Ik ook terwijl ik wel een dagcrème heb gebruikt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:07 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb het idee dat die EDM poeder mn huid nogal uitgedroogt heeftmaar ja ik had er ook geen dagcreme onder, dat doe ik vandaag wel en dan kijken hoe het gaat.
Oeh, ik vond het ook kut maar dat is al 2 jaar geleden ofzo dus ik dacht dat het misschien vernieuwd was na alle lovende reacties. Ik kreeg er schilfertjes van.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ook terwijl ik wel een dagcrème heb gebruikt.![]()
Ik zit onder de uitslag van dat spul, mijn huid doet gewoon zeer en jeukt ontzettend.![]()
EDM komt echt nooit meer in de buurt van mijn huid.
Jup.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:13 schreef Mirjam het volgende:
ooh, zonde meiden
en die konad setjes, is het nou de bedoeling dat je een soort van plaatjes op je nagels stempelt?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ook terwijl ik wel een dagcrème heb gebruikt.![]()
Ik zit onder de uitslag van dat spul, mijn huid doet gewoon zeer en jeukt ontzettend.![]()
EDM komt echt nooit meer in de buurt van mijn huid.
Ze groeien idd bij!quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:06 schreef Chav het volgende:
Ik heb mn wimperextensions er net uitgehaald.... wat een blotebillengezicht!! Ik had mooie, volle, lange wimpers...... ze groeien wel weer bij....toch????
Ik heb geen idee, mijn vader heeft alles samengesteldquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:10 schreef Dipkip het volgende:leuk pakje!
Niemand die iets zinnigs kan zeggen over LED licht?
Maar moet die dan juist warm zijn of juist niet? Ik neem aan dat je de kleur van het licht bedoelt? Ik denk steeds dat gloeilampen veel warmer licht geven dan natuurlijk licht, maar LED is misschien weer te kil?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:31 schreef Assiej het volgende:
Ik heb geen idee, mijn vader heeft alles samengesteld
je moet vooral kijken naar de warmte van de lamp..
Je mot niet zeuren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:25 schreef Loqi het volgende:
Vervloek dit topicIk heb ook zo'n Konad setje besteld
![]()
Ik wil een topic ban ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |