Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:55 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dan zet je toch het Engelse commentaar op.
Bij mij zit op de afstandsbediening een ALT knopje. Daar kun je de taal kiezen.quote:
Het is mij gelukt nog bedankt.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:11 schreef fanneke het volgende:
[..]
Bij mij zit op de afstandsbediening een ALT knopje. Daar kun je de taal kiezen.
Nergens last van hier...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:59 schreef RubenSosa het volgende:
Ligt het aan mij of loopt het commentaar niet gelijk met de beelden? (had er gisteren ook al last van bij schalke.
Ja bij die vrije trap op de lat was de werd de bal net geschoten zei de commenatator al OH OP DE LATquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:59 schreef RubenSosa het volgende:
Ligt het aan mij of loopt het commentaar niet gelijk met de beelden? (had er gisteren ook al last van bij schalke.
* venomsnake kijken gaatquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:49 schreef mcyodogg het volgende:
Arshavin in de basis trouwens. Die heeft een field day tegen TBH, denk ik.
Nee, dat is Soccer Saturday Live met Jeff Stelling. Vermakelijk programma, maar niet voor de beelden. Het is een soort Langs de lijn op beeld.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:06 schreef One_conundrum het volgende:
ik kijk naar sky(?) waar ze geen beelden hebben, maar wel veel commentatoren. Krijg ik straks nog arsenal te zien?
ook al 2-0quote:
'You feel like you'll be talking about this fella all day'quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:19 schreef YazooW het volgende:
Arshavin speelt best aardig tot nu toe. 2 behoorlijk grote kansen gecreeërd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |