ze fluiten omdat ze de 1e helft naar de fanatieke kant spelen,quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die speelt wel degelijk een rol, dus dat mag. Hij moet het alleen op een normale manier vertellen en niet hardop denken over ieder woord.
Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:55 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dan zet je toch het Engelse commentaar op.
Bij mij zit op de afstandsbediening een ALT knopje. Daar kun je de taal kiezen.quote:
Het is mij gelukt nog bedankt.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:11 schreef fanneke het volgende:
[..]
Bij mij zit op de afstandsbediening een ALT knopje. Daar kun je de taal kiezen.
Nergens last van hier...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:59 schreef RubenSosa het volgende:
Ligt het aan mij of loopt het commentaar niet gelijk met de beelden? (had er gisteren ook al last van bij schalke.
Ja bij die vrije trap op de lat was de werd de bal net geschoten zei de commenatator al OH OP DE LATquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:59 schreef RubenSosa het volgende:
Ligt het aan mij of loopt het commentaar niet gelijk met de beelden? (had er gisteren ook al last van bij schalke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |