Ja, ja, jij had het goed jong.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:51 schreef Twerk het volgende:
[..]
Achja, zo gaat het met zoveel dingen van de overheid, poltie en de tv. Het is meer een kwestie van verschillende belangen dan echt van inzicht.
je gaat uit van het ergste en dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:54 schreef Twerk het volgende:
[..]
Nee, je kunt beter zijn zoals jij.. Blind varen en met iedereen meehuilen zonder enig benul van zaken te hebben.. En voor het gemak allerlei dingen op 1 hoop gooien om nog meer paniek te zaaien... Je zou bij de tv moeten gaan werken, dan mag jij je hersenen wel gebruiken op een (nog) infantielere manier dan je jezelf hier al profileert.
Dat bedoel ik dus.quote:
Geheel onterecht haal je allerlei dingen door elkaar. Vanzelfsprekend neem je dit 'serieus' als je ermee geconfronteerd wordt als lokale politie. Die plicht heb je zelfs.. Maar dat weerhoudt mij er niet van zo mijn eigen gedachtes over te hebben.. Het was zelfs al wel te voorspellen dat dit soort 'grappen' de kop op zouden steken. Happens all the time.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:03 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
je gaat uit van het ergste en dan kan het alleen maar meevallen.
als je ervan uit gaat dat het een grapje is dan heb je eens in de zoveel gevallen wat uit te leggen aan de nabestaanden... als er een gek met een masker rondloopt dan zal het wellicht een grap zijn, dat denk je in eerste instantie. dat dacht die vrouw die de deur in dendermonde open deed ws ook.
assumption is the mother of all fuck-ups
Leuk zulke kids!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:54 schreef Suko het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, maar die jongens zijn herkend door ouders en naar het bureau gebracht, dan vraag je je af hoe lang die beelden bekend zijn bij de politie, mogelijk hadden ze eerder opgepakt kunnen worden, er zal toch wel iets van lokale/regionale tv zijn? Ik verwacht een onderzoek, je houdt je hart vast bij ongetwijfeld komende gebeurtenissen...
Als het maar geen hype a la stenengooien van het viaduct wordt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:14 schreef Casos het volgende:
Er lopen nu ook al onbekende mannen scholen binnen, paniek alom:
http://www.telegraaf.nl/b(...)binnen__.html?p=10,1
NIGTEVECHT - Op twee scholen in Nigtevecht is maandag een onbekende man binnengelopen. Leerkrachten die de man aanspraken kregen een geïrriteerde reactie. Uit onderzoek is gebleken dat de man niets te maken heeft met de incidenten in Weesp, zo meldde de politie woensdag.
Nouja, zolang ze alleen naar binnen lopen is er weinig aan de hand. Je moet nog wel om info kunnen vragen bijvoorbeeld. Maar dit soort berichten creeeren vanzelf een hype.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als het maar geen hype a la stenengooien van het viaduct wordt.
Zo iets hoeft inderdaad niet in de media wat mij betreft. Ik zie de toegevoegde waarde er niet van.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:25 schreef Casos het volgende:
[..]
Nouja, zolang ze alleen naar binnen lopen is er weinig aan de hand. Je moet nog wel om info kunnen vragen bijvoorbeeld. Maar dit soort berichten creeeren vanzelf een hype.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:13 schreef Loedertje het volgende:
Stali en zhe-devil bitchfight?
Cool.
Zijn er eindelijk eens leuke dingen om te lezen, is er een mod die alles edit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |