abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65934542
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:51 schreef Twerk het volgende:

[..]

Achja, zo gaat het met zoveel dingen van de overheid, poltie en de tv. Het is meer een kwestie van verschillende belangen dan echt van inzicht.
Ja, ja, jij had het goed jong. .
Wacht maar tot je vader wordt en dit soort gedoe in jouw woonplaats gebeurd. Met al je inzicht zit je toch niet helemaal tof op je werk. Die koters zijn een hele zorg. .
pi_65934611

Zie je wel, het was Jordy van Loon, kutjong.
pi_65934733
Lol zo bij het NOS nieuws, die jongens zijn gewoon door hun ouders naar het bureau gebracht.
Maar gewoon uit de hand gelopen grap lijkt het op, niet slim van die sukkels.
............................
pi_65934842
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:54 schreef Twerk het volgende:

[..]

Nee, je kunt beter zijn zoals jij.. Blind varen en met iedereen meehuilen zonder enig benul van zaken te hebben.. En voor het gemak allerlei dingen op 1 hoop gooien om nog meer paniek te zaaien. .. Je zou bij de tv moeten gaan werken, dan mag jij je hersenen wel gebruiken op een (nog) infantielere manier dan je jezelf hier al profileert.
je gaat uit van het ergste en dan kan het alleen maar meevallen.

als je ervan uit gaat dat het een grapje is dan heb je eens in de zoveel gevallen wat uit te leggen aan de nabestaanden... als er een gek met een masker rondloopt dan zal het wellicht een grap zijn, dat denk je in eerste instantie. dat dacht die vrouw die de deur in dendermonde open deed ws ook.

assumption is the mother of all fuck-ups
pi_65934866
quote:
Dat bedoel ik dus. Had de politie veel eerder die beelden kunnen tonen en de al groeiende onrust in de kiem kunnen smoren, althans zo veel mogelijk, wat een arrogante sukkels!
pi_65935009
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 00:03 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

je gaat uit van het ergste en dan kan het alleen maar meevallen.

als je ervan uit gaat dat het een grapje is dan heb je eens in de zoveel gevallen wat uit te leggen aan de nabestaanden... als er een gek met een masker rondloopt dan zal het wellicht een grap zijn, dat denk je in eerste instantie. dat dacht die vrouw die de deur in dendermonde open deed ws ook.

assumption is the mother of all fuck-ups
Geheel onterecht haal je allerlei dingen door elkaar. Vanzelfsprekend neem je dit 'serieus' als je ermee geconfronteerd wordt als lokale politie. Die plicht heb je zelfs.. Maar dat weerhoudt mij er niet van zo mijn eigen gedachtes over te hebben.. Het was zelfs al wel te voorspellen dat dit soort 'grappen' de kop op zouden steken. Happens all the time.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_65935852
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:54 schreef Suko het volgende:

[..]

Dat dan weer wel, maar die jongens zijn herkend door ouders en naar het bureau gebracht, dan vraag je je af hoe lang die beelden bekend zijn bij de politie, mogelijk hadden ze eerder opgepakt kunnen worden, er zal toch wel iets van lokale/regionale tv zijn? Ik verwacht een onderzoek, je houdt je hart vast bij ongetwijfeld komende gebeurtenissen...
Leuk zulke kids!
Hoe haal je het in je zieke botte knar om zoiets te flikken?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_65935996
- edit -

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2009 01:37:31 (Onnodig) ]
pi_65936009
- edit -

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2009 01:37:44 (Reactie op verwijderde post) ]
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_65936065
- edit -

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2009 01:38:02 (Reactie op verwijderde post) ]
pi_65936222
- edit -

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2009 01:38:26 (Reactie op verwijderde post) ]
pi_65936303
- edit -

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2009 01:38:53 (off-topic) ]
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_65936320
hier ook al bitchfight?
pi_65936529
Stali en zhe-devilll kappen met bekvechten graag. Ga het maar via PM uitvechten ofzo, niet hier.
  † In Memoriam † woensdag 11 februari 2009 @ 02:13:09 #66
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65936947
Stali en zhe-devil bitchfight?

Cool.

Zijn er eindelijk eens leuke dingen om te lezen, is er een mod die alles edit
pi_65949966
Twee jongens van 14 en één van 13
pi_65950528
Er lopen nu ook al onbekende mannen scholen binnen, paniek alom:

http://www.telegraaf.nl/b(...)binnen__.html?p=10,1

NIGTEVECHT - Op twee scholen in Nigtevecht is maandag een onbekende man binnengelopen. Leerkrachten die de man aanspraken kregen een geïrriteerde reactie. Uit onderzoek is gebleken dat de man niets te maken heeft met de incidenten in Weesp, zo meldde de politie woensdag.
pi_65950593
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:14 schreef Casos het volgende:
Er lopen nu ook al onbekende mannen scholen binnen, paniek alom:

http://www.telegraaf.nl/b(...)binnen__.html?p=10,1

NIGTEVECHT - Op twee scholen in Nigtevecht is maandag een onbekende man binnengelopen. Leerkrachten die de man aanspraken kregen een geïrriteerde reactie. Uit onderzoek is gebleken dat de man niets te maken heeft met de incidenten in Weesp, zo meldde de politie woensdag.
Als het maar geen hype a la stenengooien van het viaduct wordt.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_65950909
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:16 schreef Jarno het volgende:

[..]

Als het maar geen hype a la stenengooien van het viaduct wordt.
Nouja, zolang ze alleen naar binnen lopen is er weinig aan de hand. Je moet nog wel om info kunnen vragen bijvoorbeeld. Maar dit soort berichten creeeren vanzelf een hype.
pi_65954995
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:25 schreef Casos het volgende:

[..]

Nouja, zolang ze alleen naar binnen lopen is er weinig aan de hand. Je moet nog wel om info kunnen vragen bijvoorbeeld. Maar dit soort berichten creeeren vanzelf een hype.
Zo iets hoeft inderdaad niet in de media wat mij betreft. Ik zie de toegevoegde waarde er niet van.
pi_65960772
http://www.geenstijl.nl/m(...)opsporing_verzo.html

in de comments de hyves van 1 van de boefjes.
pi_65962740
Verdachte Weesp zoon van lerares
Er worden steeds meer details bekend over de jongens die in Weesp zijn opgepakt voor ernstige bedreigingen.

Bekijk het verslag van RTL Nieuws-verslaggever Jeroen Wetzels vanuit Weesp: Hier
RTL
pi_65966197
Ik hoorde net op het NOS Journaal iemand in de gemeenteraad van Weesp zeggen dat die gemaskerde persoon mogelijk iemand was van een masker-maak-avond in Weesp...

NU.nl 'Verdachte bedreigingen Weesp is zoon lerares' WEESP - Een van de jongens die verdacht wordt van het bedreigen van de basisscholen in Weesp, is de zoon van een lerares op een Weespse school. "Dat meldt RTL Nieuws woensdagavond. Een verslaggever sprak met de vader en voormalig medeleerlingen van een van de verdachten. Dezelfde verdachte zou van zijn middelbare school zijn afgestuurd wegens zijn gedrag."
pi_65970466
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 02:13 schreef Loedertje het volgende:
Stali en zhe-devil bitchfight?

Cool.

Zijn er eindelijk eens leuke dingen om te lezen, is er een mod die alles edit
We hadden gewoon een gezellige fok discussie?
  † In Memoriam † donderdag 12 februari 2009 @ 01:08:21 #76
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65972972
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:41 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Van mij gaan jullie gewoon door met de 2e ronde !
pi_66073032
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:41 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

.

Te-ring, er was niet eens een discussie, laat staan bitchfight. .
Die Elfletterig begrijpt gewoon helemaal niets van haar users.

Maar het bleek toch wel een storm in een glas water he?
Ik vind het nog steeds schandalig hoe die Weespernaren geinformeerd zijn. Zoveel angst zaaien en mensen tegelijktijd op roepen alert te zijn. Open kaart spelen had beter geweest, denk ik.
pi_66073528
OK, dames, mijn excuses. Misschien heb ik jullie posts iets te vlug verwijderd. Het leek uit de hand te gaan lopen. En dan maak je als mod een vlugge beslissing; niet iets waar je eerst uren of dagen over nadenkt. Overigens ben ik geen vrouw, maar dat terzijde.

En om inhoudelijk te reageren: ben het wel met Stali eens. De bevolking van Weesp is onnodig bang gemaakt.
pi_66073579
(Lokale) bestuurders hebben vaak geen benul waar ze daadwerkelijk mee bezig zijn.. Normaal gesproken valt dit niet zo nadrukkelijk op omdat er ook geen fuck gebeurt, maar zo nu en dan krijgen we er een inzicht in hoe droevig het ermee gesteld is.
pi_66073621
quote:
Op zondag 15 februari 2009 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
OK, dames, mijn excuses. Misschien heb ik jullie posts iets te vlug verwijderd. Het leek uit de hand te gaan lopen. En dan maak je als mod een vlugge beslissing; niet iets waar je eerst uren of dagen over nadenkt. Overigens ben ik geen vrouw, maar dat terzijde.

En om inhoudelijk te reageren: ben het wel met Stali eens. De bevolking van Weesp is onnodig bang gemaakt.
Je blijft een schoolmeester he? .

Hmm, ik ben naar bed trouwens, morgen vroeg op. .
Heb een goed weekend, elfletterig. .
pi_66073904
Jij ook Stali(n)
pi_66075562
quote:
De twee jongens die ervan worden verdacht dat ze een basisschool in Weesp hebben bedreigd, blijven voorlopig vastzitten. De 13-jarige jongen uit Weesp en zijn 14-jarige plaatsgenoot hebben bekend het dreigtelefoontje aan de meldkamer te hebben gepleegd.

De inhoud van het dreigtelefoontje was: "Ik ben de seriemoordenaar van Weesp. De Jozefschool gaat er aan." Er was nog een 14-jarige jongen gearresteerd, maar die is gisteren vrijgelaten omdat is gebleken dat hij niets met het voorval te maken had.

'Het is nog maar een kind'
De moeder van een van de opgepakte jongens zei gisteravond in Nova dat haar zoon veel te hard wordt aangepakt. "Het is een kwetsbaar kind van dertien, dat niet besefte welke gevolgen zijn kattekwaad had. Dat hij nu nog twee weken in de cel moet blijven, is verschrikkelijk."

Ze zei dat er betere andere manieren zijn om een minderjarige te straffen. "Laat hem langs de scholen gaan in Weesp en praten met de kinderen die nu nachtmerries hebben door zijn streken. Dan wordt hij direct geconfronteerd met de gevolgen van zijn daad en leert hij er wat van."

Schrijver dreigbrief vrij
Ook een 54-jarige man werd gisteren voorgeleid in verband met de bedreigingen. De man gaf zichzelf aan bij de politie in Weesp en verklaarde dat hij de bezorger was van de dreigbrief die een basisschool in Weesp maandag ontving. Hij werd vrijgelaten, maar blijft wel verdachte.

Voor zover bekend is er geen enkel verband tussen de dreigbrief en het dreigtelefoontje. Ook is er geen verband tussen de gemaskerde jongeren die in Weesp gesignaleerd zijn en de dreigingen. Zowel de man als de twee jongens vertelden niet van plan te zijn geweest om hun bedreiging ook daadwerkelijk uit te voeren.
Bron
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zondag 15 februari 2009 @ 08:44:06 #83
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66075890
Dus op die maandag waren er
- een dreigtelefoontje
- een dreigbrief
- gemaskerde jongeren

en dat allemaal onafhankelijk van elkaar???

Wel heeeel erg toevallig dat het allemaal precies op diezelfde dag was..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66079439
quote:
Op zondag 15 februari 2009 08:44 schreef E.T. het volgende:
Dus op die maandag waren er
- een dreigtelefoontje
- een dreigbrief
- gemaskerde jongeren

en dat allemaal onafhankelijk van elkaar???

Wel heeeel erg toevallig dat het allemaal precies op diezelfde dag was..
Beetje erg vreemd inderdaad.

Ik denk trouwens wel dat die gemaskerde jongeren voortkomen uit de vermoedens van de inwoners van Weesp.
Helemaal niet vreemd wanneer er geen duidelijkheid gegeven wordt.
pi_66079652
Die gemaskerde persoon was mogelijk iemand van een masker-maak-avond in Weesp. Eerder gepost.
  zondag 15 februari 2009 @ 12:53:52 #86
3542 Gia
User under construction
pi_66079880
Een volwassen vent die een dreigbrief schrijft wordt vrijgelaten en een joch van 13 die een telefoontje pleegde moet 2 weken zitten? Zogenaamd voor bescherming.

Alsof buurtbewoners wel een kind van 13 gaan lynchen en niet een vent van 54!
pi_66080128
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:47 schreef Suko het volgende:
Die gemaskerde persoon was mogelijk iemand van een masker-maak-avond in Weesp. Eerder gepost.
.
pi_66083729
quote:
Advocaten willen tieners uit Weesp vrij

(Novum) - De pubers die worden verdacht van een dreigtelefoontje naar een basisschool in Weesp moeten direct worden vrijgelaten. Daarvoor zullen hun advocaten maandag pleiten, laat raadsman Lional Lalji zondag weten.

De rechter-commissaris besloot vrijdag om jongens van 13 en 14 jaar twee weken langer vast te houden. De langere detentie zou vanwege bedreigingen in het belang van de eigen veiligheid van de pubers zijn. "De ouders hebben alles overwogen en vinden het beter als hun kind naar huis komt. Als het nodig is kunnen ze altijd de politie om beveiliging vragen", zegt Lalji.

Zijn cliënt is volgens de advocaat al veel te zwaar gestraft voor een 'kwajongensstreek'. "Hij kan zijn ouders niet eens elke dag zien. Hij mist hen en zijn school." Maandag zijn er volgens de raadsman drie mogelijke uitkomsten. "Of hij blijft helemaal vastzitten, of hij mag overdag naar school en moet daarna terug naar de inrichting, of hij mag naar school en dan meteen terug naar huis."

De 14-jarige jongen zou samen met een 13-jarige jongen maandagochtend naar de meldkamer van de politie Gooi en Vechtstreek hebben gebeld met de mededeling: 'Ik ben de seriemoordenaar van Weesp. De Jozefschool gaat eraan'. Rond dat tijdstip plofte bij een andere basisschool in de Noord-Hollandse plaats een dreigbrief op de mat. Voor het versturen van die brief heeft een 54-jarige man uit Weesp tot vrijdag vastgezeten. De inhoud van die brief is niet bekend.

Hierop werden verschillende maatregelen genomen. Zo hield de politie extra toezicht en gingen deuren van klaslokalen tijdens de les dicht. De verschillende instanties weigerden echter duidelijkheid te geven over de inhoud van de bedreigingen, waarna wilde geruchten in Weesp de ronde deden.

Lalji liet zaterdag weten dat hij wil dat burgemeester van Weesp Bart Horseling (PvdA) een verklaring aflegt over de stappen die in het onderzoek zijn genomen. In zijn ogen is de schok die de dreigementen teweegbrachten grotendeels veroorzaakt door de onduidelijkheid van de burgemeester.
bron
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_66188762
Ik vind het maar apart dat veel mensen zo zielig doen omdat die kinderen een paar dagen terecht moeten vast zitten.

Het is overigens ook raar dat die man niet moest zitten.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')