In besprekingquote:
Zo gaat het altijd he?!quote:
Je vader heeft z'n nieuwe roeping gevonden?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:34 schreef Isabeau het volgende:
Jawel, maar dan is het altijd al schoon en netjes
Niet terug laten bellen, gewoon zelf bellen. Succes!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:55 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd he?!Zit je een week tegen een telefoontje aan te hikken, bel je eindelijk, is de persoon die je wilt spreken niet beschikbaar!
Gaat ze je terug bellen?
Ik heb gemompeld dat ik later wel terug belquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:55 schreef Liejannuh het volgende:
Zo gaat het altijd he?!Zit je een week tegen een telefoontje aan te hikken, bel je eindelijk, is de persoon die je wilt spreken niet beschikbaar!
Gaat ze je terug bellen?
Mijn moeder is lid geworden van de bieb en ik zag dat ze daar dan tegenwoordig onbeperkt gratis internet bij doen in de biebquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo het zit er weer opWas weer erg leuk! Iig beter dan de eerste keer op dinsdag, toen was het best chaotisch, kon ik niet echt goed tegen
![]()
Miss straks nog ff naar de bieb inetten, zo richting de volgende afspraak.
Wat zal ik blij zijn als ik om half 5 weer thuis ben.
Had gisteren een flinke pan tomatensoep gemaakt, dus dat eten we vandaag nog een keer met broodjes.
En? Heb je dat al gedaan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb gemompeld dat ik later wel terug bel
Voorjaarsvakantie jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik kom er net achter dat ik volgende week vakantie heb!![]()
![]()
Was ik helemaal vergeten.
Nee, niets gepland en de man is verder ook niet vrij.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:02 schreef MissHobje het volgende:
Oh lekker is dat
Ga je wat leuks doen>??
Ik wil ook vakantie
Oh heerlijk lekker lang weekend..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voorjaarsvakantie jaMet die weer!
Ik heb maandag vrij genomen, gewoon zomaaromdat de helft van de dames allang weer voor de 1e keer vakantie heeft gevierd
![]()
Betekent dat ik zaterdag dan vrij heb t/m woensdag
golfer is gek geworden, heeft met dit weer zin om te gaan statten, stadten, stadden![]()
Maar we gaan het dóen!
Stad-ze Bluezz!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voorjaarsvakantie jaMet die weer!
Ik heb maandag vrij genomen, gewoon zomaaromdat de helft van de dames allang weer voor de 1e keer vakantie heeft gevierd
![]()
Betekent dat ik zaterdag dan vrij heb t/m woensdag
golfer is gek geworden, heeft met dit weer zin om te gaan statten, stadten, stadden![]()
Maar we gaan het dóen!
Ik wil naar een Turkse supermarkt en die hebben we nou eenmaal niet in ons dorp, dus moeten we even naar Haarlem. Kan ik het gelijk even combineren met nieuwe pasfoto's laten maken voor het verlengen van m'n rijbewijs.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:02 schreef Bluezz het volgende:
Maar we gaan het dóen!
Oh das dan wel jammertjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, niets gepland en de man is verder ook niet vrij.
Ik ga maar veel proefkoken voor het dinertje dat ik de 28ste geef, denk ik.
Hobbekequote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oh das dan wel jammertje
Koken is leukie
heb je al ideetjes ?
Ja ik heb er ooit een topic over geopend, zal zo eens zoeken. Ik wil herfstige, winterse gerechten maken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oh das dan wel jammertje
Koken is leukie
heb je al ideetjes ?
Op tijd voor de afwas.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:08 schreef MissHobje het volgende:
Pssssssssssss Dude hoe laat verwacht je ons
Bij Pavlova moet ik aan hondjes denken!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:11 schreef Liejannuh het volgende:
Which reminds me, het kookclubje komt bij mij op 27 februari. En ik heb alleen nog maar het nagerecht verzonnen!
Wat combineert nu een beetje leuk bij een Pavlova?
Dat was Pavlov!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bij Pavlova moet ik aan hondjes denken!![]()
Wat is het?
Oew, die ziet er ook goed uit!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:23 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Pavlova
Schuimgebakmet vruchtjes
Wat Dude zegtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Isa, ga eens bellen![]()
(Geen idee hoe of wat, maar als Liejannuh streng wordt, is het ongetwijfeld belangrijk).
Hmmmm, intrigerend voorzieningen lijstje!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Moet er wel een oven zijn! En moeten we van te voren nog bepalen wat we gaan koken? We kunnen voor de zaterdagavond wel in tweetallen allemaal een gerechtje maken
Volgens mij is het echt zo'n mini huisje!quote:Algemeen
Vrijstaand
Opp. ca. 70 m²
Woonkamer
Zit- en eethoek
TV
Radio-/cd-speler
Spellendoos
Open haard
Keuken
Open keuken
Magnetron
Afwasmachine
Slaapkamer(s)
4 slaapkamers met twee 1-persoonsbedden (2 met wastafel)
Bedden voorzien van dekbedden
Sanitair
Ligbad
Douche
Wastafel
Apart toilet
Overige
CV
Bergkast
Terras met terrasmeubilair
Oew! Dat is nou net jammer!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:35 schreef ColdFeet het volgende:
Lianne, volgens mij krijg je eiwitschuim enkel zo 'taai' als je er suiker bijdoet. Met zoetstof oid gaat dat niet.
Maar kun je geen suikervrije soufflé maken? Misschien ook wel lekker?quote:
Ik heb ze net gemaild of er uberhaupt wel een oven is in het huisje.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar kun je geen suikervrije soufflé maken? Misschien ook wel lekker?
*heeft nieuw Gordon-R-toetjesboek, zag al een recept voor Kahluasoufflé![]()
Mijn arme lijn
Nou die van mij begint al om 05:00 te roepen.... Tenzij je een keertje je bedje uit moet om naar de Wc te gan zal je het niet winnen...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:57 schreef Tezz het volgende:
Jij wint het ook elke keer he Kres.....Mijn wekker gaat om zeven uur, dat vind ik echt vroeg genoeg.
Even wakker worden met koffie!!!!!!![]()
![]()
Goedemorgen!
uitspraakoefeningen oa.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:41 schreef Liejannuh het volgende:
Wat goed dat je je huiswerk hebt gedaan DE!Wat moest je doen?
You got the same feeling today ??quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:02 schreef ColdFeet het volgende:
Kres, ik ken het gevoel
MK, succes met de training!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |