Ik wil geen rollator. Ik weiger de leeftijd te bereiken waarop je zo'n ding nodig hebtquote:Op maandag 9 februari 2009 18:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Oeh, een extra breed zitplankje!![]()
Dat klinkt als een model voor mij!
Jij wilt er zeker eentje met een extra breed kaasplankje?
"Ja leuk, top apparaatje. Nieuwe bandjes eronder. Ik heb 'm zelf ook."quote:Op maandag 9 februari 2009 17:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er zijn geen coole modellen, alleen praktischeMet een extra breed zit-plankje en zeer goede handremmen
En natuurlijk regelmatig de bandenspanning checken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat je weigert 45 te worden? Zo oud ben ik en ik was er erg blij mee. Niet alleen was ik weer mobiel, volgens mij hielp het me ook een operatie aan een hernia te voorkomen.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik wil geen rollator. Ik weiger de leeftijd te bereiken waarop je zo'n ding nodig hebt
45 kan nog. Maar 60+ levert me nu al hoofdbrekens opquote:Op maandag 9 februari 2009 19:35 schreef krakkemieke het volgende:
Ik denk niet dat je weigert 45 te worden? Zo oud ben ik en ik was er erg blij mee. Niet alleen was ik weer mobiel, volgens mij hielp het me ook een operatie aan een hernia te voorkomen.
Overigens wordt ik liever oud met een rollator dan dement zonder.
Remmen? Wat een onzinquote:Op maandag 9 februari 2009 18:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Hahaha! Beroepsmatig zie ik veel van die dingen... En de remmen zijn zó belangrijk!! Ik kan het niet vaak genoeg zeggen
Inderdaad! Waar heb je remmen voor nodig als je een kortingskaart hebt in het ziekenhuis voor gebroken heupen?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:40 schreef kaasplankje het volgende:
Remmen? Wat een onzingewoon gaan met die banaan
Natuurlijk wil iedereen met zo min mogelijk kwalen gezond worden. Maar het gaat erom hoe je ermee omgaat. Ik kende een jonge vent met een hoge dwarslesie. En hij had een mooi leven.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
45 kan nog. Maar 60+ levert me nu al hoofdbrekens op
Laat maar weten tegen die tijd!quote:Op maandag 9 februari 2009 18:23 schreef AKnynke het volgende:
oh, Dude: misschien heb ik wel een beetje interesse in je huisje van de zomer. Om nou een maand bij m'n ouders te gaan wonen zie ik wat tegenop, maar misschien ga ik wel naar NL. om te werken ofzo. Als je nu ook nog een leuk baantje voor me kunt scoren, zou het helemaal top zijn.
Maar goed, misschien ga ik ook wel stage lopen oid, dus ik kan me nog helemaal niet vastleggen. Nergens aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |