Moet je dat nog vragenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:53 schreef Howl het volgende:
Gaan we hier verder in plaats van MLI's reltopic?
De TT bevat het in iedergevalquote:Op maandag 9 februari 2009 17:03 schreef Civilian het volgende:
Gezellig..Laten we het dat hier maar maken dan
zal dat een garantie zijn voor gezelligheid?quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 17:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zal dat een garantie zijn voor gezelligheid?
Garantie? Welnee, maar het is hier in elk geval wel een stuk rustigerquote:Op maandag 9 februari 2009 17:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zal dat een garantie zijn voor gezelligheid?
Ik vroeg het alleen maarquote:Op maandag 9 februari 2009 17:07 schreef S95Sedan het volgende:
![]()
Dat zeg ik niet, gezelligheid moet je zelf maken
ik zal niet gaan huilen.. dat is voor watjesquote:Op maandag 9 februari 2009 17:11 schreef S95Sedan het volgende:
En scheef aan kijken ""
Zolang je maar niet gaat huilen want daar kan ik niet tegen
quote:Op maandag 9 februari 2009 17:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik zal niet gaan huilen.. dat is voor watjes
Nog alsof doen ook, tssquote:
Dat was gewoon last hebben van vochtige ogen tijdens het gapenquote:
jijquote:Op maandag 9 februari 2009 17:15 schreef Tegan het volgende:
Ok, dan is het tijd voor een stelling, iemand?
We wachten op jou ja Tquote:Op maandag 9 februari 2009 17:15 schreef Tegan het volgende:
Ok, dan is het tijd voor een stelling, iemand?
dat is geen stelling maar een vraagquote:Op maandag 9 februari 2009 17:23 schreef Duimelot het volgende:
waarom wordt je overal onzeker van als je verliefd bent?
omdat je zaken over gaat analyseren, wat nergens voor nodig isquote:Op maandag 9 februari 2009 17:23 schreef Duimelot het volgende:
Ik gok door de angst dat je jezelf niet goed genoeg voor de ander vindt?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:23 schreef Duimelot het volgende:
Verliefd op toyboy?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:23 schreef Duimelot het volgende:
ja die is t hahaquote:Op maandag 9 februari 2009 17:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
omdat je zaken over gaat analyseren, wat nergens voor nodig is
Het is soms zo makkelijk..quote:
"You make me dizzy Miss Lizzy!"quote:Op maandag 9 februari 2009 17:23 schreef Duimelot het volgende:
De nieuwe liefde van Duiimquote:Op maandag 9 februari 2009 17:36 schreef MNR het volgende:
Hey, gaat iemand mij nog inlichten wie toyboy is?![]()
@stelling: onzeker misschien uit angst voor afwijzing?
Al wisten we dat zou het wel gezegd worden. Cue toyboy kwam toch mee op je verjaardag?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:36 schreef MNR het volgende:
Hey, gaat iemand mij nog inlichten wie toyboy is?![]()
@stelling: onzeker misschien uit angst voor afwijzing?
Ja, zo ver was ik alquote:Op maandag 9 februari 2009 17:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De nieuwe liefde van DuiimJonge god schijnt het te zijn.
Hij is idd uitgenodigt.. en volgens Duim komt ie idd mee. Kunnen we hem even keurenquote:Op maandag 9 februari 2009 17:37 schreef S95Sedan het volgende:
Al wisten we dat zou het wel gezegd worden. Cue toyboy kwam toch mee op je verjaardag?
In elk geval geen wildvreemden meer in 't topicquote:Op maandag 9 februari 2009 17:37 schreef Tegan het volgende:
Voor het eerst weer een keer rust hier.
Onzeker over liefde?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, zo ver was ik al
Is het die kerel van het Singlesfeest?
(als je er gewoon was geweest Duim, had ik het jou gevraagdMaar ik ben nieuwsgierig en ben zelf ook onzeker op het moment, dus daarom vroeg ik het me ook af
)
Al gaat het over je ex, niet aan beginnen het is niet voor niks je exquote:Op maandag 9 februari 2009 17:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, zo ver was ik al
Is het die kerel van het Singlesfeest?
(als je er gewoon was geweest Duim, had ik het jou gevraagdMaar ik ben nieuwsgierig en ben zelf ook onzeker op het moment, dus daarom vroeg ik het me ook af
)
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |