Moet je dat nog vragenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:53 schreef Howl het volgende:
Gaan we hier verder in plaats van MLI's reltopic?
De TT bevat het in iedergevalquote:Op maandag 9 februari 2009 17:03 schreef Civilian het volgende:
Gezellig..Laten we het dat hier maar maken dan
zal dat een garantie zijn voor gezelligheid?quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 17:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zal dat een garantie zijn voor gezelligheid?
Garantie? Welnee, maar het is hier in elk geval wel een stuk rustigerquote:Op maandag 9 februari 2009 17:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zal dat een garantie zijn voor gezelligheid?
Ik vroeg het alleen maarquote:Op maandag 9 februari 2009 17:07 schreef S95Sedan het volgende:
![]()
Dat zeg ik niet, gezelligheid moet je zelf maken
ik zal niet gaan huilen.. dat is voor watjesquote:Op maandag 9 februari 2009 17:11 schreef S95Sedan het volgende:
En scheef aan kijken ""
Zolang je maar niet gaat huilen want daar kan ik niet tegen
quote:Op maandag 9 februari 2009 17:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik zal niet gaan huilen.. dat is voor watjes
Nog alsof doen ook, tssquote:
Dat was gewoon last hebben van vochtige ogen tijdens het gapenquote:
jijquote:Op maandag 9 februari 2009 17:15 schreef Tegan het volgende:
Ok, dan is het tijd voor een stelling, iemand?
We wachten op jou ja Tquote:Op maandag 9 februari 2009 17:15 schreef Tegan het volgende:
Ok, dan is het tijd voor een stelling, iemand?
dat is geen stelling maar een vraagquote:Op maandag 9 februari 2009 17:23 schreef Duimelot het volgende:
waarom wordt je overal onzeker van als je verliefd bent?
omdat je zaken over gaat analyseren, wat nergens voor nodig isquote:Op maandag 9 februari 2009 17:23 schreef Duimelot het volgende:
Ik gok door de angst dat je jezelf niet goed genoeg voor de ander vindt?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:23 schreef Duimelot het volgende:
Verliefd op toyboy?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:23 schreef Duimelot het volgende:
ja die is t hahaquote:Op maandag 9 februari 2009 17:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
omdat je zaken over gaat analyseren, wat nergens voor nodig is
Het is soms zo makkelijk..quote:
"You make me dizzy Miss Lizzy!"quote:Op maandag 9 februari 2009 17:23 schreef Duimelot het volgende:
De nieuwe liefde van Duiimquote:Op maandag 9 februari 2009 17:36 schreef MNR het volgende:
Hey, gaat iemand mij nog inlichten wie toyboy is?![]()
@stelling: onzeker misschien uit angst voor afwijzing?
Al wisten we dat zou het wel gezegd worden. Cue toyboy kwam toch mee op je verjaardag?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:36 schreef MNR het volgende:
Hey, gaat iemand mij nog inlichten wie toyboy is?![]()
@stelling: onzeker misschien uit angst voor afwijzing?
Ja, zo ver was ik alquote:Op maandag 9 februari 2009 17:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De nieuwe liefde van DuiimJonge god schijnt het te zijn.
Hij is idd uitgenodigt.. en volgens Duim komt ie idd mee. Kunnen we hem even keurenquote:Op maandag 9 februari 2009 17:37 schreef S95Sedan het volgende:
Al wisten we dat zou het wel gezegd worden. Cue toyboy kwam toch mee op je verjaardag?
In elk geval geen wildvreemden meer in 't topicquote:Op maandag 9 februari 2009 17:37 schreef Tegan het volgende:
Voor het eerst weer een keer rust hier.
Onzeker over liefde?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, zo ver was ik al
Is het die kerel van het Singlesfeest?
(als je er gewoon was geweest Duim, had ik het jou gevraagdMaar ik ben nieuwsgierig en ben zelf ook onzeker op het moment, dus daarom vroeg ik het me ook af
)
Al gaat het over je ex, niet aan beginnen het is niet voor niks je exquote:Op maandag 9 februari 2009 17:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, zo ver was ik al
Is het die kerel van het Singlesfeest?
(als je er gewoon was geweest Duim, had ik het jou gevraagdMaar ik ben nieuwsgierig en ben zelf ook onzeker op het moment, dus daarom vroeg ik het me ook af
)
Jaquote:
Awwwwwwquote:Op maandag 9 februari 2009 17:44 schreef Duimelot het volgende:
nou de verliefdheid is wel wederzijds daar twijfel ik niet aan en toch
vanmorgen laatste smsje gehad en meteen denken, is er wat, heb ik wat gedaan, is t over.
zonder ook maar enige echte aanleiding en wetend dat hij vandaag een hele drukke dag heeft.
dat bedoel ik dus met onzekerheid
hey, ik glimlach ook wel eens naar mijn collega als ik vraag of ik koffie moet meenemen voor hem, dat is een kerel van 44...big dealquote:Op maandag 9 februari 2009 17:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja![]()
Zat vandaag tegenover mijn leuke, maar oh zo bezette collega.. De morgen was het stil.. stond ie opeens op, keek me aan en vroeg of hij thee voor me kon halen. Wel aardigIk bleef wel afstandelijk, maar vond het wel aardig dat hij dat deed. En toen ik hem even later een kauwgompje aanbood, glimlachte hij ook wel heel aardig.
Ookal weet ik dat dit het beste is, ik vind het toch naar om afstand te houden. En ik hoop ook echt niet dat hij nu denkt dat ik een hekel aan hem heb. Maar hij is zo bezet... dus ik blijf bij mijn standpunt. Maar maakt me toch onzeker... over of hij straks niet naar tegen me gaat doen omdat ik afstand houd...
Dat is herkenbaar ja..quote:Op maandag 9 februari 2009 17:44 schreef Duimelot het volgende:
vanmorgen laatste smsje gehad en meteen denken, is er wat, heb ik wat gedaan, is t over.
zonder ook maar enige echte aanleiding en wetend dat hij vandaag een hele drukke dag heeft.
hij vind jou ook leuk heb ik begrepen?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja![]()
Zat vandaag tegenover mijn leuke, maar oh zo bezette collega.. De morgen was het stil.. stond ie opeens op, keek me aan en vroeg of hij thee voor me kon halen. Wel aardigIk bleef wel afstandelijk, maar vond het wel aardig dat hij dat deed. En toen ik hem even later een kauwgompje aanbood, glimlachte hij ook wel heel aardig.
Ookal weet ik dat dit het beste is, ik vind het toch naar om afstand te houden. En ik hoop ook echt niet dat hij nu denkt dat ik een hekel aan hem heb. Maar hij is zo bezet... dus ik blijf bij mijn standpunt. Maar maakt me toch onzeker... over of hij straks niet naar tegen me gaat doen omdat ik afstand houd...
jah maar vind het gewoon een beetje bizar ook hahah ik herken mezelf amper, over dit soort dingen ben ik nooit onzekerquote:Op maandag 9 februari 2009 17:46 schreef Cuegirllie het volgende:
@ Duim.. zolang je maar realiseert dat het niet altijd zinnige onzekerheid is. Dat helpt denk ik ook wel een beetje
he verliefde puber, jij ook weer hierquote:Op maandag 9 februari 2009 17:23 schreef Duimelot het volgende:
Weet je in iedergeval zeker dat je het goed te pakken hebt..quote:Op maandag 9 februari 2009 17:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah maar vind het gewoon een beetje bizar ook hahah ik herken mezelf amper, over dit soort dingen ben ik nooit onzeker
Oeeh nicequote:Op maandag 9 februari 2009 17:49 schreef MNR het volgende:
Thanks Artic, thanks Cue. Had ik even nodig, die geruststelling. En ja idd Cue, je hebt gelijk, zolang ik hem niet negeer... maar goed, hij is er morgen, donderdag en vrijdag niet. Dus ik ben allang blij. En ik heb vandaag te horen gekregen dat ik misschien mee mag gaan draaien op 2 projecten
haha...bekend probleem. heb ook al ff niks gehoord. maar maak me niet echt zorgen (hoewel meer aandacht natuurlijk altijd beter is haha)quote:Op maandag 9 februari 2009 17:44 schreef Duimelot het volgende:
Herkenbaar. Maar dan moet je gewoon wennen aan zijn sms-manieren, of als het altijd zo blijft zeggen tegen hem wat er dan in je hoofd gaat, dat hij daar rekening mee houdt.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:44 schreef Duimelot het volgende:
Beetje jammer, maar scheelt dat ik je nummer niet hebquote:Op maandag 9 februari 2009 17:56 schreef ArTiC het volgende:
ik sms ook nooit zo heel erg terug...sorry vrouwen
zn smsgedrag wijkt hiermee wel af ja hahahahaquote:Op maandag 9 februari 2009 17:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar dan moet je gewoon wennen aan zijn sms-manieren, of als het altijd zo blijft zeggen tegen hem wat er dan in je hoofd gaat, dat hij daar rekening mee houdt.
is een beetje mannen eigen denk ik. die zijn dan lekker met wat anders bezig en denken er niet aan om te smssen. moeten we ons helemaal niet druk over makenquote:Op maandag 9 februari 2009 17:56 schreef ArTiC het volgende:
ik sms ook nooit zo heel erg terug...sorry vrouwen
quote:Op maandag 9 februari 2009 18:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
is een beetje mannen eigen denk ik. die zijn dan lekker met wat anders bezig en denken er niet aan om te smssen. moeten we ons helemaal niet druk over maken
owja dat is altijd irritant. denk je: oh deze doet wel aan smssen, en dan stoppen ze er ineens mee ofzoquote:Op maandag 9 februari 2009 17:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zn smsgedrag wijkt hiermee wel af ja hahahaha
is de eerste dag met zo weinig smsjes
idd, maak jullie niet zo druk...mannen eigenschapquote:Op maandag 9 februari 2009 18:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
is een beetje mannen eigen denk ik. die zijn dan lekker met wat anders bezig en denken er niet aan om te smssen. moeten we ons helemaal niet druk over maken
En als wij vrouwen een keer niet terugsmsen dan flippen ze zelf wel.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Maar wel irritant als je dat aangeeft dat ze het dan niet snappen, maar het andersom wel voelen.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
owja dat is altijd irritant. denk je: oh deze doet wel aan smssen, en dan stoppen ze er ineens mee ofzo
voordeel is dan meestal weer dat ze er niks mee bedoelen
Ga jij maar gewoon terug naar je eigen kliekjequote:Op maandag 9 februari 2009 18:06 schreef Litpho het volgende:
SMS is dan ook een verschrikkelijke manier van communiceren.
* fandango't nog even verder over Cue's tenen heen *quote:Op maandag 9 februari 2009 18:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ga jij maar gewoon terug naar je eigen kliekje
ja daar heb je wel weer gelijk in. en dan ga je zelf nog meer flippen als zij dan niet smssen. hmmmz.... nou ja gewoon het gezeik negeren en het niet smssen ook dan maar?quote:Op maandag 9 februari 2009 18:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
En als wij vrouwen een keer niet terugsmsen dan flippen ze zelf wel.
[..]
Maar wel irritant als je dat aangeeft dat ze het dan niet snappen, maar het andersom wel voelen.
so truequote:Op maandag 9 februari 2009 18:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
En als wij vrouwen een keer niet terugsmsen dan flippen ze zelf wel.
[..]
Maar wel irritant als je dat aangeeft dat ze het dan niet snappen, maar het andersom wel voelen.
quote:Op maandag 9 februari 2009 18:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
voor het eerst ga ik mijn kansloze opmerking voor me houdenquote:Op maandag 9 februari 2009 18:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb helemaal geen leuke jongen in m'n mob zitten die ik kan smsen
Dat schijnt hier een rekbaar begrip te zijn hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 18:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik meen me ineens iets te herinneren over Lit en een vriendinnetje
Zeg Rip, dat stoken had in het vorige topic mogen blijvenquote:Op maandag 9 februari 2009 18:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat schijnt hier een rekbaar begrip te zijn hoor
Post je vriendin ook op fok? Anders is er niks aanquote:Op maandag 9 februari 2009 18:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg Rip, dat stoken had in het vorige topic mogen blijven.
Wat jij wilquote:Op maandag 9 februari 2009 18:12 schreef ArTiC het volgende:
voor het eerst ga ik mijn kansloze opmerking voor me houden
Hoeft 't iig niet te scheurenquote:Op maandag 9 februari 2009 18:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat schijnt hier een rekbaar begrip te zijn hoor
quote:Op maandag 9 februari 2009 18:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ga jij maar gewoon terug naar je eigen kliekje
Ik heb even terug gelezen en daar past maar één smiley bij:quote:Op maandag 9 februari 2009 18:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg Rip, dat stoken had in het vorige topic mogen blijven.
wat?quote:Op maandag 9 februari 2009 18:18 schreef Garisson72 het volgende:
Hè hè, dat was lachen.
Terug naar de orde vd dag.
Jij stond ook op het lijstje van JB overigens, klopt dat?quote:Op maandag 9 februari 2009 18:18 schreef Garisson72 het volgende:
Hè hè, dat was lachen.
Terug naar de orde vd dag.
kies maar even eentje van de verschillende reacties.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
owja dat is altijd irritant. denk je: oh deze doet wel aan smssen, en dan stoppen ze er ineens mee ofzo
voordeel is dan meestal weer dat ze er niks mee bedoelen
quote:Op maandag 9 februari 2009 18:19 schreef Tegan het volgende:
Het wordt juist een probleem als je boos bent dat hij niet smst, maar er niets over kan zeggen omdat hij het niet gaat snappen, waardoor je als hij eindelijk weer smst extreem lang gaat wachten voordat je terugsmst. Kom je zo in een vicieuze cirkel.
Ja klopt, ik stond ook op dat lijstje.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij stond ook op het lijstje van JB overigens, klopt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |