abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 maart 2009 @ 22:10:02 #51
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_66597726
Dalibor blijft wel inderdaad. En te goed voor Vitesse vind ik hem voorlopig niet eigenlijk. Hij kan zo veeeeeel beter. Moet sowieso op '10' en heeft natuurlijk zo weinig gespeeld de laatste jaren en heb ook een beetje het gevoel dat zijn medespelers hem niet helemaal begrijpen. Heeft soms geniale passjes of overstapjes die anderen niet zien.

Komt goed.
pi_66794520
quote:
Op zondag 1 maart 2009 22:03 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Optie voor nog 2 jaar, waar maak je je druk om. Ze hebben laatst al aangegeven een langer contract te willen aanbieden en hij vindt het ook tof bij ons.
pi_67108607
Hij heeft ook nog een managementopleiding aan de universiteit gevolgd. Eindelijk intellectueel gezelschap voor Junker!
Don't think twice, it's all right.
  maandag 16 maart 2009 @ 18:21:17 #54
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_67108882
Serieus?
pi_67109058
Aldus de verkreukelde Vitesse Vandaag die ik zaterdag van de tribune geplukt heb.
Don't think twice, it's all right.
pi_67133710
quote:
Op maandag 16 maart 2009 18:12 schreef JH87 het volgende:
Hij heeft ook nog een managementopleiding aan de universiteit gevolgd. Eindelijk intellectueel gezelschap voor Junker!
Vitesse is toch één groot intellectueel gezelschap?
  woensdag 1 april 2009 @ 14:51:29 #57
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_67612823
quote:
Vitesse legt Stevanovic langer vast
Geschreven op woensdag, 1 april om 13:12

Dalibor Stevanovic speelt ook de komende twee seizoenen in het geel-zwarte tricot van Vitesse. De Sloveen, die in de winterstop de overstap maakte van het Israëlische Maccabi Petach Tikva, zette woensdag zijn handtekening onder een verbintenis die hem zeker tot 2011 in de stad aan de Rijn houdt. “We zijn heel blij dat we Dado nu al hebben kunnen verlengen, want de meerwaarde van deze speler voor Vitesse staat buiten kijf”, zegt technisch directeur Marc van Hintum op de website van de Arnhemmers. Vitesse maakte tevens bekend dat Abubakari Yakubu op zoek moet naar een nieuwe club. De Ghanees is op dit moment niet waardevol genoeg voor trainer Theo Bos. Hetzelfde geldt voor Imad Azaoum (Jong Vitesse), Jaime Bruinier (verhuurd aan AGOVV), Cees Keizer (verhuurd aan FC Zwolle) en Rihairo Meulens (verhuurd aan FC Dordrecht).

“Yakubu heeft veel voor de club betekend, binnen en buiten het veld. Maar hij komt te weinig aan spelen toe om hem een nieuw contract aan te kunnen bieden. Dan moet je helaas afscheid nemen”, aldus Van Hintum, die zegt nog geen besluit te hebben genomen over Sébastien Sansoni. Ook het contract van de Fransman loopt af. “Op dit moment bieden wij Sansoni geen nieuw contract aan, maar wat niet is kan nog komen.”

De huurlingen Nicky Hofs (Feyenoord), Jeroen Drost (SC Heerenveen) en Lasse Nilsson (Saint-Étienne) krijgen later te horen wat de club met hen van plan is. “Ten aanzien van Drost moet nog worden gesproken met Heerenveen en wat Nilsson betreft hebben we nog tijd. Daar gaan we wat later mee aan de gang. Nicky Hofs is een ander verhaal. Daar heeft Vitesse geen invloed op, omdat Feyenoord bepaalt. Maar laat duidelijk zijn dat we Nicky er graag bij houden.”

Jeugdspeler Wiljan Pluim kan wel rekenen op het vertrouwen van de beleidsbepalers van de Eredivisionist. De jong middenvelder zag de optie in zijn contract worden gelicht, en is nu tot medio 2010 aan Vitesse verbonden.
Nog 2 jaar in Arnhem
pi_67613780
En daar ben ik heel blij mee!!!
pi_67614787
Als dat een 1 april grap is....dan is die nie grappig
  Trouwste user 2022 woensdag 1 april 2009 @ 17:43:00 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_67619157
Gefeliciteerd. Goeie voetballer.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_68165187
In Vitesse tv zei hij graag een langer contract getekend te hebben hopelijk tekent die dat volgend jaar dan ergens , morgen met Jong Vitesse maakt ie weer minuten en dan kan ie wellicht alweer spelen tegen FC Utrecht
pi_68218826
quote:
STEVANOVIC VALT GEBLESSEERD UIT MET JONG VITESSE
Seizoen lijkt voorbij voor middenvelder

Dalibor Stevanovic maakte maandagavond met Jong Vitesse zijn rentree, maar al na een half uur blesseerde de middenvelder zich wederom aan zijn voet. De Sloveen schreeuwde het plots uit na een schot op doel en zocht direct met een van pijn vertrokken en zeer teleurgesteld gezicht de zijkant van het veld op.

De Sloveen liep in maart tijdens de training een scheur in het peesblad van zijn voet op en miste daardoor de laatste vijf wedstrijden. De afgelopen anderhalve week trainde Stevanovic weer mee met de groep en leek zijn opwachting in de selectie van Theo Bos slechts een kwestie van tijd. Door de hernieuwde kwetsuur aan zijn peesblad lijkt einde te zijn gekomen aan zijn seizoen bij Vitesse.

Dinsdag volgt een echo aan de onderkant van zijn voet om een definitieve diagnose vast te kunnen stellen.
  maandag 20 april 2009 @ 22:01:09 #63
123545 DatMeenJeNiet
pi_68219082
Ik zei gister nog bij je post tegen mezelf "Straks raakt ie nog geblesseerd." .

Zijn blessures kunnen wel eens een slepend probleem worden.
pi_68220647
Zoveel bijzonders is het toch niet?
pi_68225254
Zijn goals tegen Ajax en Feyenoord niet gezien ?
  maandag 24 augustus 2009 @ 08:32:22 #66
123545 DatMeenJeNiet
pi_72104355
quote:
Vitesse heeft Dalibor Stevanonic een boete opgelegd, omdat de Sloveen tijdens de rust van Vitesse - ADO Den Haag (1-3) het stadion verliet. De speler was boos toen hij van coach Theo Bos kreeg te horen dat hij gewisseld werd en stapte doodleuk de auto in.

Technisch directeur Marc van Hintum riep Stevanovic zondagochtend op het matje, waarna de Sloveen zijn excuses aanbood. "Het was voornamelijk de teleurstelling over de wissel waardoor ik gefrustreerd raakte'', verklaarde Stevanovic op de website van de club. "Ik wil echt graag met Vitesse goed spelen.''

Vitesse maakte de hoogte van de boete niet bekend.
Ik hoop dat ie boos op zichzelf was, want dit seizoen heeft 'ie nog geen pepernoot geraakt.
  maandag 24 augustus 2009 @ 10:21:15 #67
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_72106132
Ik denk dat er 'méér' aan de hand is. Als je zag hoe vaak hij vrijstond en gewoon nooit de bal kreeg...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')