quote:Op maandag 9 februari 2009 15:23 schreef beequeen het volgende:
Eindelijk iets gevonden.
Hoe fucking cute was jij vroeger
Lijkt mij op zich wel grappig. Maar ik denk dat zij er zelf niet zo op zit te wachten. Ik was namelijk niet van lpan om te gaan vertellen hoe geweldig ik haar vind...quote:Op maandag 9 februari 2009 15:45 schreef Marrije het volgende:
Bart, ga je Natasia ook interviewen? Of heb je daar geen sin an?
Ik was nogal een wildebras dus dat zal wel.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:51 schreef liesje1979 het volgende:
Was je op je knie gevallen?
Ik zeg: cute!
Hehe, ik zit dus net in dat topic te kijken, zie daar foto's van BQ staan. Klik weer op dit topic en denk, neeeeeee er zou weleens iemand kunnen denken dat ik het over de foto's van BQ hebquote:
Dan laat je je oordeel over haar niet blijken, ok? Is belangrijker dat we (lees ik) een interview met haar ziequote:Op maandag 9 februari 2009 15:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Lijkt mij op zich wel grappig. Maar ik denk dat zij er zelf niet zo op zit te wachten. Ik was namelijk niet van lpan om te gaan vertellen hoe geweldig ik haar vind...
Dat hoef je bij het voorgesprek toch ook niet te laten doorschemeren. Des te harder de klap als je haar on camera finaal afbrandtquote:Op maandag 9 februari 2009 15:52 schreef dieenebart het volgende:
Lijkt mij op zich wel grappig. Maar ik denk dat zij er zelf niet zo op zit te wachten. Ik was namelijk niet van lpan om te gaan vertellen hoe geweldig ik haar vind...
kleine kindertjes zijn toch allemaal cutequote:
Qft. Vooraf een beetje slijmen en dan de volle laag..quote:Op maandag 9 februari 2009 15:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hoef je bij het voorgesprek toch ook niet te laten doorschemeren. Des te harder de klap als je haar on camera finaal afbrandt.
Voor die DGK was ze wel degelijk een zeer belangrijke en spraakmakende speler. Maar als interviewer geef je nu dus eigenlijk aan dat je helemaal niet neutraal wenst te zijn en dat je voorkeur hebt. Een beetje vreemd Bart en een gemiste kans ook!quote:Op maandag 9 februari 2009 15:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Klinkt leuk maar wie geeft wie de volle laag?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
Qft. Vooraf een beetje slijmen en dan de volle laag..
Het is de bedoeling dat de interviewer het gesprek overleeft.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor die DGK was ze wel degelijk een zeer belangrijke en spraakmakende speler. Maar als interviewer geef je nu dus eigenlijk aan dat je helemaal niet neutraal wenst te zijn en dat je voorkeur hebt. Een beetje vreemd Bart en een gemiste kans ook!
Dat doet er niet toe zolang het maar boeiende televisie oplevert..quote:Op maandag 9 februari 2009 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klinkt leuk maar wie geeft wie de volle laag?![]()
Heb je gelijk in, en ik vind ook dat ik volste recht heb om niet neutraal te zijn (en al helemaal niet te blijven!). Voortschrijdend inzicht doet dat met je.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor die DGK was ze wel degelijk een zeer belangrijke en spraakmakende speler. Maar als interviewer geef je nu dus eigenlijk aan dat je helemaal niet neutraal wenst te zijn en dat je voorkeur hebt. Een beetje vreemd Bart en een gemiste kans ook!
\nu nog ledenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:43 schreef dieenebart het volgende:
Er staan leuke foto's op http://fruitenzuivel.hyves.nl/fotos/
Ja, alleen een beetje vervormd.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:43 schreef dieenebart het volgende:
Er staan leuke foto's op http://fruitenzuivel.hyves.nl/fotos/
Nou vooruit.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog 33 nachtjes slapen! Je komt toch wel aan het hek hè, bij ahoy.quote:
ja, dat vroeg ik me ook net onwijs afffffff!!quote:Op maandag 9 februari 2009 17:06 schreef Dementor het volgende:
Bart, wanneer komt het interview met Tanja online?
als ik niet op vehkansie ben glip ik er wel in!quote:Op maandag 9 februari 2009 17:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog 33 nachtjes slapen! Je komt toch wel aan het hek hè, bij ahoy.![]()
Ik dacht vandaag, maar het kan zijn dat ze het niet af hebben gekregen. iemand op de site gekeken?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, dat vroeg ik me ook net onwijs afffffff!!![]()
bartje?
fijn! was je nu semi op vakantie? kom je uit india (of je man)?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:08 schreef Marrije het volgende:
Lekker uitgerust WJ, dank je. Maar moet nog steeds wennen aan de kou hier, brrrr.
okee, ik kijk al, meesterquote:Op maandag 9 februari 2009 17:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik dacht vandaag, maar het kan zijn dat ze het niet af hebben gekregen. iemand op de site gekeken?
-edit- zo dat ook weer gehadquote:Op maandag 9 februari 2009 17:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
fijn! was je nu semi op vakantie? kom je uit india (of je man)?
quote:Op maandag 9 februari 2009 17:21 schreef willem-jozef het volgende:
ff spammen, mag vast wel van ivonne:
http://www.zuivelengezondheid.nl/?pageID=197
Heeft hij ook last van zijn rug? de betrouwbare bron bedoel ik??quote:Op maandag 9 februari 2009 17:23 schreef dieenebart het volgende:
Tanja staat er morgen op, hoor ik net uit betrouwbare bron
mooiquote:Op maandag 9 februari 2009 17:23 schreef dieenebart het volgende:
Onwijs later!quote:Op maandag 9 februari 2009 17:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mooi![]()
was gezellig, maar ga nu weg. moet m'n (vak)werk
afleveren in de hoofdstad en ga daarna ff lekker eten en pilsen en dan tijdens een bioscoopbezoek lekker hard boeren.
oja, ik wil nog even de groeten doen aan caro en de buuv, ze weten wel waarom![]()
mzzl
Pssttt....omdat je zo streng tegen me was vanmiddag heb ik het maar gedaan.quote:
Oe lekker.quote:
Cute!quote:Op maandag 9 februari 2009 17:47 schreef Coos het volgende:
Pssttt....omdat je zo streng tegen me was vanmiddag heb ik het maar gedaan.
Mijn Temazepam is op, dat wordt een slapeloze nacht.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:23 schreef dieenebart het volgende:
Flinke borrel wil ook wel helpen.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mijn Temazepam is op, dat wordt een slapeloze nacht.
Vast wel.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:34 schreef beequeen het volgende:
Sterkte voor vannacht Peter, maar met Jochen de Pochem kom je de nacht toch wel door?![]()
Snap ik, was wat vreemd dat bericht. Was een vriend Jochem toch?quote:Op maandag 9 februari 2009 18:38 schreef Peter6000 het volgende:
Vast wel.
Maar ik wacht nog ff een berichtje van een nabestaande af, of het wel op prijs gesteld wordt.
Ja helaasch.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe lekker.
Kane
Helaas is het een onzinbericht.![]()
Ja, ik heb maar ff een mailtje gestuurd om uit te leggen wat de RLS-SC is.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Snap ik, was wat vreemd dat bericht. Was een vriend Jochem toch?
Nou Peter ik kom nu al een tijdje in de SC maar ik snap het ook nog steeds niet.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik heb maar ff een mailtje gestuurd om uit te leggen wat de RLS-SC is.
En wat we hier doen.
Kan me voorstellen dat je dat als buitenstaander niet begrijpt.
Ja, zo heeft iedereen zijn eigen issue`s.quote:
Ja, dat ook nog een keer.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, zo heeft iedereen zijn eigen issue`s.![]()
CC heeft dan nog als voordeel dat ze door haar schrijftalent rijk kan worden van haar afkickproces.
eigenlijk moet je zo'n zelfde foto maken bij dat huisnummer maar dan hoe je nu bent........quote:Op maandag 9 februari 2009 17:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Pssttt....omdat je zo streng tegen me was vanmiddag heb ik het maar gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat ook nog een keer.Ik heb dan weer als voordeel dat ik 1.80 ben en de kans om een propje te worden daarmee wel verkeken is.
![]()
Ik word gewoon alleen véél![]()
Dat geloof ik graag.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zou willen dat ik 1.80 lang was............
1.67 hoog en 59 kg inmiddelsquote:Op maandag 9 februari 2009 19:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag.
89 kilo en 1.38 hoog is nou niet bepaald uhh...........
Het rolt wel makkelijkquote:Op maandag 9 februari 2009 19:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag.
89 kilo en 1.38 hoog is nou niet bepaald uhh...........
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
eigenlijk moet je zo'n zelfde foto maken bij dat huisnummer maar dan hoe je nu bent........Zal ik binnenkort, als de temperatuur het toelaat, even doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zonder knoop dan hè?
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Zal ik binnenkort, als de temperatuur het toelaat, even doen.![]()
zonder knoop dan hè?
Ik vrees dat ik dan last krijg met de wijkzuster wijkagent.quote:
Ik ga ff in de oude doos kijken straks, echt leukquote:Op maandag 9 februari 2009 19:39 schreef FANN het volgende:
[..]
heb jij al een foto neergeplemd?
doe effe.........
Tijd om eten te gaan maken...............quote:
ruim 4quote:Op maandag 9 februari 2009 19:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
hoeveel kilo was jij bij je geboorte?
ja, ik ben groot geboren dokter, kan er ook niets aan doen.quote:
ik las een geboren dokter, dacht al wie heeft ze nu weer ontmaskerdquote:Op maandag 9 februari 2009 19:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, ik ben groot geboren dokter, kan er ook niets aan doen.
Komt door de bolle wangetjesquote:Op maandag 9 februari 2009 19:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, ik ben groot geboren dokter, kan er ook niets aan doen.
Die is er al een paar week op hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Geweldig die nieuwe reclame van de LOI![]()
Ruud, die moet jij ook zien
Edit": Gevonden
O echt?!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die is er al een paar week op hoor
Oh, er zit écht een idee achterquote:Op maandag 9 februari 2009 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien wel interessant om te laten zien hoe zoiets evolueert.
01
[ afbeelding ]
De rechthoek is een schutting, waar ik eerst (en nu nog heel soms) langsliep (groene stip), maar nu dus ook weleens langsfiets (rode stip). Maar wel met iets meer afstand, er zit een braakliggend terrein tussen.
De titel "Eerst hier, dan daar." komt voort vanuit deze belevenis.
02
[ afbeelding ]
Ik ben de laatste tijd wat afgestapt van vierkanten, ik zoek het meer in de rechthoeken. Vandaar dat het allemaal wat langwerpiger is, hier.![]()
03
[ afbeelding ]
Eigenlijk was het de bedoeling in het kader van rechthoeken, zgn breedbeeldbalken te maken, maar toen heb ik ze toch maar aan de zijkant gedaan.
04
[ afbeelding ]
Het eindresultaat: het mocht van mij allemaal wat lichter en fleuriger.
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien wel interessant om te laten zien hoe zoiets evolueert.
Het eindresultaat: het mocht van mij allemaal wat lichter en fleuriger.
Ik liep al langer met het idee rond.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
Was er nog een reden voor dat je aan die schutting dacht, of was dat een spontane ingeving?
heb je wel eens gehinkstapstruikieduikt? gedoken?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik liep al langer met het idee rond.
Bij het eindresultaat heb je jezelf opgesloten in het kunstwerk.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik liep al langer met het idee rond.
Voor zover ik me kan herinneren niet, maar ik sluit niet uit dat ik het weleens heb gedaan (vroeger bij de Scouting), en dit heb verdrongen.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
heb je wel eens gehinkstapstruikieduikt? gedoken?
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Voor zover ik me kan herinneren niet, maar ik sluit niet uit dat ik het weleens heb gedaan (vroeger bij de Scouting), en dit heb verdrongen.
Die heeft nog nooit sorry gezegd!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:55 schreef Copycat het volgende:
Is Natasia een excuusneger?
Wat is een excuusneger nou weerquote:
Kenneth Herdigeinquote:Op maandag 9 februari 2009 23:23 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Wat is een excuusneger nou weer
'Avond Fok
Aldrico.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:45 schreef Copycat het volgende:
Wie was ook weer die BBneger die doorflipte?
Edit; Verkeerd gelezen, laat maarquote:Op maandag 9 februari 2009 23:45 schreef Copycat het volgende:
Ja, die!quote:
Moest even zoeken, maar het is Aldrico.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:45 schreef Copycat het volgende:
Dat was toch in die tijd?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Moest even zoeken, maar het is Aldrico.
En later in het programma vonden de aanslagen in de VS plaats, misschien maar goed dat-ie toen iniet meer in het huis zat. Dan was hij totaal doorgeflipt.
Sowieso dachten een paar bewoners dat het in scene was gezet.![]()
Ja, Aldrico ja.quote:
ja volgens mij ook.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat was toch in die tijd?
Dat ie mede daarom doorflipte?
BB 3![]()
![]()
Volgende week speciaal voor jou Andriesquote:Op maandag 9 februari 2009 23:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
BB 3![]()
![]()
O... dat kan best ja.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
BB 3![]()
![]()
Special plice fol me?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Volgende week speciaal voor jou Andries
Ja en van de krantefoto's klopte al helemaal niets!!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
O... dat kan best ja.
Hij was er in mijn herinnering na een paar dagen al uit. Maar dat kan wel na 11 september zijn want de kick off is ook begin september.
Volgens mij had vooral Gert-Jan hele theoriëen over hoe BB dit in scene had gezet en waarom ze dat gedaan hadden.
Twee?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
Uitzending: Terugblik Big Brother 2
DRIEHIEEEquote:Op maandag 9 februari 2009 23:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
Uitzending: Terugblik Big Brother 2
Nee ik vond dat niet zo leuk toen geloof ik.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja en van de krantefoto's klopte al helemaal niets!!![]()
Gert, ik heb Club D een beetje nagelezen, maar ik kan je er niet in terug vinden
Jappie en APK wel (die vond ik meteen woest aantrekkelijk) maar jij bestaat daar helemaal niet
![]()
Haha oh. Hier ook een welgemeende oepsquote:Op maandag 9 februari 2009 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Twee?![]()
Da's een foutje.
Oh... het was het tweede terugbliktopic.![]()
Ik vond het wel tenenkrommend om te lezen maar ook wel weer heel erg leukquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik vond dat niet zo leuk toen geloof ik.![]()
Later wel.
Nee het is zeventien, ongeveer.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik vond het wel tenenkrommend om te lezen maar ook wel weer heel erg leuk![]()
Niet te vaak doen. Zo een keer in de 8 jaar ofzo.
Acht jaar? Klopt dat wel
Ja, vol ballonnenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:02 schreef Copycat het volgende:
Ik vond 't wel een softe. Maar wel schattig ergens. Kan me nog vaag iets aandoenlijks voor de geest halen in een bad?
Ik ook niet maar een douchehokje van 90 bij 90 centimeter lijkt me nogal krap.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:04 schreef Copycat het volgende:
Instapdouche, hoe groot de drain?
En verder snap ik er uiteraard niks van.
Hoewel deze dan wel weer leuk is.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zag jou hier ook posten: [Singles] MLI neemt definitief afscheid van Fok!
Ook wel geinig.
PMS in een ander topicquote:Op maandag 9 februari 2009 16:57 schreef Copycat het volgende:
Ik stop er trouwens ook mee!
De ballen allemaal, stelletje kansloze interwebbers!
Het ging me dan ook alleen om de TTquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:07 schreef Gert het volgende:
Ik ook niet maar een douchehokje van 90 bij 90 centimeter lijkt me nogal krap.
Verder dan de OP ben ik niet gekomen overigens. Fucking boeie.
Ik zat net even hier te lezen: Fok!kers die hun afspraken niet nakomen.quote:
Oe, hij kan weer van stal gehaald worden.quote:
Ik vond die PM wel lekker op het laatst.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoewel deze dan wel weer leuk is.![]()
[..]
PMS in een ander topic![]()
Cc
Ja dank je, jij ook!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, hij kan weer van stal gehaald worden.![]()
[ afbeelding ]
Slaap lekker!
Que??quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond die PM wel lekker op het laatst.
quote:Hobbies/interesses: reizen, muziek, natuur, een goed boek bij de open haard en een lekkere bruine chinees op z'n tijd
Ik heb nog nooit zoiets gegeten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:01 schreef Soury het volgende:
Heeeee Weekend [ afbeelding ]
Lies ik zag je post voorbij komen ...Het was iid lekker een medium whopper nogwel
Heb wel bijna alle PATAT weggegooid ik zat bomvol
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:01 schreef Soury het volgende:
Heeeee Weekend [ afbeelding ]
Lies ik zag je post voorbij komen ...Het was iid lekker een medium whopper nogwel
Heb wel bijna alle PATAT weggegooid ik zat bomvol
Als je afhankelijk bent van het voer wat mijn bedrijf me voorschoteld dank ik god dat er een burger king op 3 minuten rijden zitquote:
Dan nog!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je afhankelijk bent van het voer wat mijn bedrijf me voorschoteld dank ik god dat er een burger king op 3 minuten rijden zit
Moet wel wat warms eten hoor als ik om 4 uur begin. Soms neem ik wel een magnetron maaltijd mee. Maar die hamburgers zijn vet lekkerquote:
In mijn beleving gaan er (ouwe) koeien aan de ene kant van de fabriek in en komen de hamburgers er aan de andere kant uit. Echter....zonder dat ze iets weggegooid hebben.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet wel wat warms eten hoor als ik om 4 uur begin. Soms neem ik wel een magnetron maaltijd mee. Maar die hamburgers zijn vet lekker
Dit kun je niet serieus menen, wil je zeggen dat je nooit vette hap eetquote:
Zal me echt niet boeien fricandellen eet ik ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:10 schreef Coos het volgende:
[..]
In mijn beleving gaan er (ouwe) koeien aan de ene kant van de fabriek in en komen de hamburgers er aan de andere kant uit. Echter....zonder dat ze iets weggegooid hebben.
Zolang het maar smaaktquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:10 schreef Coos het volgende:
[..]
In mijn beleving gaan er (ouwe) koeien aan de ene kant van de fabriek in en komen de hamburgers er aan de andere kant uit. Echter....zonder dat ze iets weggegooid hebben.
Nee!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je serieus nog nooit bij de Mac of de Burger King gegeten?
Nooit.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:10 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Dit kun je niet serieus menen, wil je zeggen dat je nooit vette hap eet
Enige andere reden(en) daartoe, of simpelweg omdat je weet hoe dat voedsel gemaakt wordt?quote:
In het echt was ie natuurlijk veel mooier en lekkerder.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:15 schreef Soury het volgende:
afbeelding
Maar zo zag die burger er niet echt uit
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee!!![]()
Ooit eens omdat mijn dochter een Happy meal wilde bij Mc D (omdat het zo gek stond dat ik niets nam) kipnuggets genomen. Die zijn op één na allemaal de afvalbak in gegaan. Wat een gore smakeloze ondefinieerbare hap.![]()
Qua eetgedrag ben ik eik allochtoon.
"Afbeelding kan afwijken van het origineel"quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:15 schreef Soury het volgende:
afbeelding
Maar zo zag die burger er niet echt uit
Echt wel.. Ik vind koken leuk. Maar moet er wel tijd voor hebbenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:15 schreef Coos het volgende:
En aan magnetronmaaltijden doe ik ook niet
Ik vind koken ook niet zo leuk.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt wel.. Ik vind koken leuk. Maar moet er wel tijd voor hebbenmaken. En vaak heb ik echt nergens zin meer in na een dag werken. Plus vind ik het veel leuker om iets te maken voor meerdere personen dan voor mijn uppie
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:16 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
"Afbeelding kan afwijken van het origineel"
O nee hoor, ik maak voor mezelf ook rustig een 3 a 4 gangen diner.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt wel.. Ik vind koken leuk. Maar moet er wel tijd voor hebbenmaken. En vaak heb ik echt nergens zin meer in na een dag werken. Plus vind ik het veel leuker om iets te maken voor meerdere personen dan voor mijn uppie
Ja, die sla op de fotoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:21 schreef Soury het volgende:
[..]
De groene sla ook op dat plaatje .. Vind die maar es terug .. Er zat wel een overdaad aan tomaat op en stukjes bacon
gelukkig was ik alleen want een bende dat ik er van maakte .. Net bij de laatste hap kwam de beveiliging langs.. Die zei " hee hallo"
en ik Mmmmmmemmmhhahhallo mompel prop prop ..
Mjammie, helaas zit er hier niets in de buurt dus ik kan niet zomaar wat te eten halenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:21 schreef Soury het volgende:
De groene sla ook op dat plaatje .. Vind die maar es terug .. Er zat wel een overdaad aan tomaat op en stukjes bacon
gelukkig was ik alleen want een bende dat ik er van maakte .. Net bij de laatste hap kwam de beveiliging langs.. Die zei " hee hallo"
en ik Mmmmmmemmmhhahhallo mompel prop prop ..
Nou ik vind het echt knap van je.. En dat vlees he?? wat is nou precies halal .. Ik weet wel dat mijn moeder en me zus een keer een koe hebben gekocht. En hebben laten slachten bij een slager. Het vlees verdeeld en dat was stukken beter dan dat je het zo bij de slager zelf koopt zeg maar een keurslager ofzo die niet zelf slacht. Dat vlees zit vol water en weet ik veel wat. Is halal dan ook puur. Denk dat ik dat ook es ga proberen danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:22 schreef Coos het volgende:
[..]
O nee hoor, ik maak voor mezelf ook rustig een 3 a 4 gangen diner.
En ik maak alles zelf. Ook de sauzen. Veel te gevaarlijk al dat geprefabriceerde voedsel. Lees de verpakkingen maar E dit en E dat, gewoon om het zeven weken vers te houden.
Maar zelfs de turk heeft het lastig met mij als klant. Vooral met vlees. Maar Mustapha weet nu dat ik "een kenner" ben, dus altijd goed!
En ik eet 99% halal. Ik ben een nep moislim.
Pin me er niet op vast, maar het heeft volgens mij met de bereidings- en slachtwijze te maken inderdaad. Varkensvleesch mag eigenlijk ook niet gegeten worden, toch Coos?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik vind het echt knap van je.. En dat vlees he?? wat is nou precies halal .. Ik weet wel dat mijn moeder en me zus een keer een koe hebben gekocht. En hebben laten slachten bij een slager. Het vlees verdeeld en dat was stukken beter dan dat je het zo bij de slager zelf koopt zeg maar een keurslager ofzo die niet zelf slacht. Dat vlees zit vol water en weet ik veel wat. Is halal dan ook puur. Denk dat ik dat ook es ga proberen dan
Het dier is beter behandeld, en is ritueel geslacht toch? (Als in bij een islamitische slager, en gebeden enzo)quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik vind het echt knap van je.. En dat vlees he?? wat is nou precies halal .. Ik weet wel dat mijn moeder en me zus een keer een koe hebben gekocht. En hebben laten slachten bij een slager. Het vlees verdeeld en dat was stukken beter dan dat je het zo bij de slager zelf koopt zeg maar een keurslager ofzo die niet zelf slacht. Dat vlees zit vol water en weet ik veel wat. Is halal dan ook puur. Denk dat ik dat ook es ga proberen dan
Ja dat ritueel slachten snap ik wel. Maar ik vraag me af of dat ook als "eerlijk vlees" word verkocht. Dus niet ingespoten met zooi. Dat is best interresantquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het dier is beter behandeld, en is ritueel geslacht toch? (Als in bij een islamitische slager, en gebeden enzo)
Dacht ik
Ja omdat het dier dus tijdens zijn leven een beter leven heeft gehad dan de dieren die gebruikt worden voor gewoon vlees. Ik denk dat je het een beetje kan vergelijken met biologisch vlees, en dan ook nog volgens de wetten geslacht.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat ritueel slachten snap ik wel. Maar ik vraag me af of dat ook als "eerlijk vlees" word verkocht. Dus niet ingespoten met zooi. Dat is best interresant
Halal is idd een manier van slachten en het vlees moet vrij direct verwerkt worden. Dus niet eerst een week door een fabriek slalommen waar een beetje van dit en een beetje van dat eruit gehaald wordt. Door het direct leegbloeden smaakt het gewoon beter.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:30 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Pin me er niet op vast, maar het heeft volgens mij met de bereidings- en slachtwijze te maken inderdaad. Varkensvleesch mag eigenlijk ook niet gegeten worden, toch Coos?
Ik koop wel es greenfield vlees bij AH .. maar ik merk niet echt het verschil. Volgens mij word ik daar ook mee belazerd. Ik ben nooit een islamitsche slager binnen gestapt omdat ik niet weet wat ik moet vragen..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja omdat het dier dus tijdens zijn leven een beter leven heeft gehad dan de dieren die gebruikt worden voor gewoon vlees. Ik denk dat je het een beetje kan vergelijken met biologisch vlees, en dan ook nog volgens de wetten geslacht.
Het antwoord op al mijn vragenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Halal is idd een manier van slachten en het vlees moet vrij direct verwerkt worden. Dus niet eerst een week door een fabriek slalommen waar een beetje van dit en een beetje van dat eruit gehaald wordt. Door het direct leegbloeden smaakt het gewoon beter.
Mooie test is een 28 dagen "gerijpt" biefstukje van de Appie en een biefstuk van de turk.
Die van Appie smaakt nergens naar als je hem niet kruid en die van de turk smaakt nog naar echt vlees zodat soms alleen een beetje (zee) zout voldoende is.![]()
Plus dat de biefstuk (haas, kogel, ribeye, lamskotelet, maakt niet uit, ook nog eens tig keer goedkoper zijn.
Dus wat wil je nog meer!! Vers en goedkoop.
Dat die dieren een beter leven hebben gehad zou ik niet weten. En dat "gebedje" bij de slacht duurt o.ooo1 seconde.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja omdat het dier dus tijdens zijn leven een beter leven heeft gehad dan de dieren die gebruikt worden voor gewoon vlees. Ik denk dat je het een beetje kan vergelijken met biologisch vlees, en dan ook nog volgens de wetten geslacht.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:40 schreef Soury het volgende:
Soury gaat halal
Behalve voor de spek en karbonade's dan he![]()
Hihi mag ik er wel in in die winkel of moet ik eerst langs de Bruka Kingquote:
Ik kocht heel soms (op maandag dan is de turk dicht) zo'n 28 dagen gerijpt biefstukje.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik koop wel es greenfield vlees bij AH .. maar ik merk niet echt het verschil. Volgens mij word ik daar ook mee belazerd. Ik ben nooit een islamitsche slager binnen gestapt omdat ik niet weet wat ik moet vragen..
Kan je dan gewoon biefstuk vragen ofzo of gehakt..
Zolang je je schoenen uittrekt bij de deur mag je wel naar binnen denk ik!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Hihi mag ik er wel in in die winkel of moet ik eerst langs de Bruka King
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:38 schreef Soury het volgende:
Ik ben nooit een islamitsche slager binnen gestapt omdat ik niet weet wat ik moet vragen..
Kan je dan gewoon biefstuk vragen ofzo of gehakt..
Ze kan beter die bruka uittrekken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zolang je je schoenen uittrekt bij de deur mag je wel naar binnen denk ik!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:43 schreef Soury het volgende:
[..]
of moet ik eerst langs de Burka King
Ja precies.. Wel trouwe klant bij de turkse groenten/super winkel. En vind soms dingen spannend. lekkere yogurtdrink met vreemde tekens eropquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:45 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar...
(genoeg islamitische slagers bij de in de buurt maar nooit echt aandacht aan besteed).
Wie was die dwaas die die post zette eigenlijk ? Ik begreep er geen ruk van. Over dat teksten gedoe. Ik toch alleen maar leuk als mensen er plezier aan hebben.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ik durf geen Jochem de Pochem meer te posten.![]()
Voor Peter (als je nog meeleest)
In het gehakt zit geen gram vet als jij dat niet wil.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:45 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar...
(genoeg islamitische slagers bij de in de buurt maar nooit echt aandacht aan besteed).
Ja, maar heeft die supermarkt niet een klein slagerijtje?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies.. Wel trouwe klant bij de turkse groenten/super winkel. En vind soms dingen spannend. lekkere yogurtdrink met vreemde tekens erop
Nee, doe maar niet. Heb er nog nooit op geklikt. Je kan beter Peter zijn email vragen voor die Jochem zooi.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ik durf geen Jochem de Pochem meer te posten.![]()
Voor Peter (als je nog meeleest)
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:48 schreef Soury het volgende:
[..]
En vind soms dingen spannend. lekkere yogurtdrink met vreemde tekens erop
Die knoflook worstjes die zijn super en iid de pizza en het brood .. Die kan je ook vullen met shwarma vleesquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, maar heeft die supermarkt niet een klein slagerijtje?
Weet je wat lekker is?
Turkse pizza!![]()
Turks brood,
kaas,
turkse worst, die is lekker scherp. (salami)
Even in de oven,
en met heel veel knoflooksaus!
Ja, misschien ligt het nog een beetje gevoelig ofzo, 3 januari is nog niet lang geleden, en als zo'n nummer dan over jou gaat, en die teksten zijn voor jou waardevol, wil je misschien niet dat ze op een forum terecht komen. Maar dat weet ik niet hoor!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie was die dwaas die die post zette eigenlijk ? Ik begreep er geen ruk van. Over dat teksten gedoe. Ik toch alleen maar leuk als mensen er plezier aan hebben.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet. Heb er nog nooit op geklikt. Je kan beter Peter zijn email vragen voor die Jochem zooi.
Over het algemeen koketteren wij hier in de SC niet met de dood.
Ik loop er eens een keer langs om wat dingen te proberen, thx!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:49 schreef Coos het volgende:
[..]
In het gehakt zit geen gram vet als jij dat niet wil.
Maar misschien moet je dan eerst zo assertief worden als ik.![]()
Kalfskoteletten![]()
zie je niet bij de keurslager.![]()
en die zijn me toch een partij lekker en wat ik al zei, alleen een beetje zout.
Lang geleden dat ik turks brood heb gehad maar damn wat was dat lekkerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet je wat lekker is?
Turkse pizza!![]()
Turks brood,
kaas,
turkse worst, die is lekker scherp. (salami)
Even in de oven,
en met heel veel knoflooksaus!
Ik zal es kijken of hij ze weer heeft.. Maar das super lekker spul. Tussen melk en karnemelk in eigenlijk. Dat maak ik wel een picquote:
Foute tip Lies! Een slagerij moet "lopen"!! Dus geen klein hoekje waar wat smoezelig vlees wordt verkocht. Zal wel goedkoop zijn, dat wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh, ik denk dat ik een hoop gemist heb maar waarom mag/wil je je teksten over Jochem de Pochem hier niet meer posten dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, misschien ligt het nog een beetje gevoelig ofzo, 3 januari is nog niet lang geleden, en als zo'n nummer dan over jou gaat, en die teksten zijn voor jou waardevol, wil je misschien niet dat ze op een forum terecht komen. Maar dat weet ik niet hoor!
Al begreep ik niet helemaal of we het nu wel of niet mochten doen.
Merquezquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Die knoflook worstjes die zijn super
De winkeltjes hier worden druk bezocht hoor!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Foute tip Lies! Een slagerij moet "lopen"!! Dus geen klein hoekje waar wat smoezelig vlees wordt verkocht. Zal wel goedkoop zijn, dat wel.
Maar het turkse brood![]()
![]()
Lees Peter zijn postgeschiedenis effe door vanaf 2001 of zo.quote:
Dat snap ik ook nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet. Heb er nog nooit op geklikt. Je kan beter Peter zijn email vragen voor die Jochem zooi.
Over het algemeen koketteren wij hier in de SC niet met de dood.
En vaak op zondag open en ze verkopen ook wijn en bier !!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De winkeltjes hier worden druk bezocht hoor!![]()
Ja!
Ik heb geen flauw idee wie die vogel was en het interesseert me ook niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet![]()
Ik heb er nooit naar geluisterd. Het lijkt me eerder een goed gevoel dat er mensen zijn die zijn werk waarderen. En zijn geest op die manier voortzetten ofzo. Ja 3 januari is wel recent maar er word zeer descreet mee omgegaan voor zover is dat weet
Nou laten we dit onderwerp maar rustenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Lees Peter zijn postgeschiedenis effe door vanaf 2001 of zo.
Beterquote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou laten we dit onderwerp maar rusten
Teruglezen Lies!!quote:
Ik zeg niet dat ik zoiets goedkeur maar sommige mensen kunnen er weinig aan doen. Slechte situaties of momenten die leiden tot zo'n (vaak impulsieve) actie is wel dieptriest, vooral voor degenen die de persoon in kwestie achterlaat.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie die vogel was en het interesseert me ook niet.
Heb sowieso niets met mensen die zelfmoord plegen of dat overwegen.
Een soort van egoïsten zijn dat die maar lekker moeten gaan hangen ergens als ze mij er maar niet mee lastig vallen.
Juist!! Dat laatse deel van je zin maakt het van die gore egoïsten!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:04 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik zoiets goedkeur maar sommige mensen kunnen er weinig aan doen. Slechte situaties of momenten die leiden tot zo'n (vaak impulsieve) actie is wel dieptriest, vooral voor degenen die de persoon in kwestie achterlaat
Korte samenvattingquote:
Bij mij 1 niet!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:00 schreef Soury het volgende:
[..]
ze verkopen ook wijn en bier !!! [ afbeelding ][ afbeelding ]
Je hebt nog de hele nacht?quote:
Waarom denk je dat ze me al (nog net niet bij naam) kennenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij mij 1 niet!![]()
Maar de avondwinkel wel
drankorgel!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze me al (nog net niet bij naam) kennen
Heb je de mijne niet gezien?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:05 schreef Soury het volgende:
Ik heb me echt rot gelachen om de baby foto van Buuf.. En Cc's opmerking.![]()
@Buuf je bent stoer maar dat wist ik al
Jesus je bent er net 24 uur en ben nu al betraptquote:
Omdat die je die enkele keer, per jaar, dat jij daar binnen komt wandelen, je een onvergetelijke indruk achterlaat. Natuurlijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze me al (nog net niet bij naam) kennen
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat die je die enkele keer, per jaar, dat jij daar binnen komt wandelen, je een onvergetelijke indruk achterlaat. Natuurlijk![]()
Ja vooral die bovenste, lijk je nog sprekend op volgens mij!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb je de mijne niet gezien?![]()
Ik was zo'n poepie!!
Ja zeker ..Blomst ook al zo'n blonde krullebol. Ik vind het echt een leuk topic. Ik vond nog een foto in het album dat ik 5/6 was ofzo en toen begon ik al gekke bekken te trekken. Dat schreef mijn moeder er ook bij..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb je de mijne niet gezien?![]()
Ik was zo'n poepie!!
Haha, ik houd anders ook wel van een biertje of wijn op z'n tijd,quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus je bent er net 24 uur en ben nu al betrapt
Zien!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zeker ..Blomst ook al zo'n blonde krullebol. Ik vind het echt een leuk topic. Ik vond nog een foto in het album dat ik 5/6 was ofzo en toen begon ik al gekke bekken te trekken. Dat schreef mijn moeder er ook bij..
Ik heb het albim nog voor me liggen.. Ma " Ja rare gezichten trekken ging je toen al goed af"
Die troep drink ik niet zelfs niet op oudejaarsavondquote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:18 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Haha, ik houd anders ook wel van een biertje of wijn op z'n tijd,
maar dan wel met wat gezellige mensen erbij
Aangezien je toch een kenner bent kan ik je denk ik wel vragen wat voor champagne "MOET" is?
Ik probeer um in te scannen maar zit vast geplakt in een album en wil het niet los rukken. Ff kijken of het anders kanquote:
Misschien een foto maken van de foto?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik probeer um in te scannen maar zit vast geplakt in een album en wil het niet los rukken. Ff kijken of het anders kan
Ah ok, had het maar gratis op mijn werk gekregen en de verpakking zag er nogal duur uitquote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Die troep drink ik niet zelfs niet op oudejaarsavond
Nee joh gek das best goeie shampie .. Ik pas er voor omdat ik echt een super kater ervan krijg. Dat komt dan weer omdat ik dat gedronken heb na een sloot bier ofzo..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:25 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Ah ok, had het maar gratis op mijn werk gekregen en de verpakking zag er nogal duur uit
Door de gootsteen ermee dan maar..
Tis gelukt .. met dinnetje op de schommel en het commetaar van mijn moeder..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien een foto maken van de foto?
Moët e Chandon gok ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:25 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Ah ok, had het maar gratis op mijn werk gekregen en de verpakking zag er nogal duur uit
Door de gootsteen ermee dan maar..
Ja volgens mij wel (Brut), toch maar proberen danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Moët e Chandon gok ik.
Nee joh, lekker koud door je huig.
Dat gekke bekken trekken op die foto is echt priceless!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis gelukt .. met dinnetje op de schommel en het commetaar van mijn moeder..
Ze baalde wel es dat ik nooit normaal op de foto stond![]()
[ afbeelding ]
Serieus mijn moeder was wel es bozig .. Dat liet ze het rolletje ontwikkelen en stond ik er weer es niet normaal op .. Mijn vader was net zo. Ik heb recent een filmpje op cd gekregen en ik kwam niet meer bij ook altijd de clown uithangen voor de camera.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:32 schreef liesje1979 het volgende:
Whahahahahahahahahahahahahahahah Soury!!!
Wat een toffe foto!
Je ouders dachten natuurlijk, mislukt!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus mijn moeder was wel es bozig .. Dat liet ze het rolletje ontwikkelen en stond ik er weer es niet normaal op .. Mijn vader was net zo. Ik heb recent een filmpje op cd gekregen en ik kwam niet meer bij ook altijd de clown uithangen voor de camera.
O, doe jij het maar.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:38 schreef Soury het volgende:
Oh jee schie al op
Hahahahah, en zij maar hopen op een foto om in te lijsten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus mijn moeder was wel es bozig .. Dat liet ze het rolletje ontwikkelen en stond ik er weer es niet normaal op .. Mijn vader was net zo. Ik heb recent een filmpje op cd gekregen en ik kwam niet meer bij ook altijd de clown uithangen voor de camera.
Gelukkig hadden ze nog geen echo's in die tijd anders zat je nu met een ander te fokken ..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Je ouders dachten natuurlijk, mislukt!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig hadden ze nog geen echo's in die tijd anders zat je nu met een ander te fokken ..
Goed idee, tijd om te roken!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:39 schreef Coos het volgende:
[..]
O, doe jij het maar.
Gaat ik effe draaien.
Karakter mijn vaderquote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hahahahah, en zij maar hopen op een foto om in te lijsten.
Maar tof, dat filmje van je vader!
Lijk jij op je vader of op je moeder?
Ik op mijn moeder, echt heel erg. Het enige wat ik van mijn vader heb is dat hij ook een nachtmens is.
Leuk om oude foto's van je familie te krijgen, een goed aandenkenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Karakter mijn vader. Uiterlijk daar zijn de meningen over verdeeld.. Die foto die ik net plaatste mijn vader.. ten voeten uit.Oh ik zo'n mooie gekregen van mijn moeder. Die scan ik wel ff .. Maar die haal ik ook weer weg
Tof! Ik ben heel even roken, dus even wachten met weghalen!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Karakter mijn vader. Uiterlijk daar zijn de meningen over verdeeld.. Die foto die ik net plaatste mijn vader.. ten voeten uit.Oh ik zo'n mooie gekregen van mijn moeder. Die scan ik wel ff .. Maar die haal ik ook weer weg
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:47 schreef Soury het volgende:
Geweldig he.. Ik vind het een stuk
De man with de gun uiteraard
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarbij ik opmerk dat ik een gezonde dosis egoïsme totaal niet fout vind. Je leeft tenslotte jouw leven en niet die van een ander.![]()
Echt een stoere (nostalische) foto, is die uit de jaren '50 ofzo?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:47 schreef Soury het volgende:
en hoe denken we hier over euthanasie ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarbij ik opmerk dat ik een gezonde dosis egoïsme totaal niet fout vind. Je leeft tenslotte jouw leven en niet die van een ander.![]()
Even linkje uit je quote halen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:53 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Echt een stoere (nostalische) foto, is die uit de jaren '50 ofzo?
Zeker weten .... Geef mij maar een spuit geen kasplantquote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:53 schreef FANN het volgende:
[..]
en hoe denken we hier over euthanasie ?
ik ben voor.........
maar jullie hoeven niet allemaal tegelijk hoor....
Ik kom je wel helpen, hoe laat schikt 't morgen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben voor.........
dat bedoel ik......quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeker weten .... Geef mij maar een spuit geen kasplant
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kom je wel helpen, hoe laat schikt 't morgen?
Excuse Moi, mocht inderdaad niet blijven staanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Even linkje uit je quote halen.
Moeilijk onderwerp in de breedste zin van het woord, Verschilt te erg per situatie maar euthanasie moet wel mogelijk zijn vind ikquote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben voor.........
Oei ff rekenen .. Ja zoiets ik weet niet hoe oud hij hier was..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:53 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Echt een stoere (nostalische) foto, is die uit de jaren '50 ofzo?
ja en dat wordt soms niet toegestaan..... en dan krijg je dus zelfmoord......quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:57 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Excuse Moi, mocht inderdaad niet blijven staan
[..]
Moeilijk onderwerp in de breedste zin van het woord, Verschilt te erg per situatie maar euthanasie moet wel mogelijk zijn vind ik
hé hé eindelijk ben je het een keertje eens met me.........quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:58 schreef Twerk het volgende:
Zwaar onderwerp zo voor dit tijdstip.. Maar ik ben voor.
voor natuurlijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben voor.........
Wel na het ontbijt hé, wil wel gewoon even rustig wakker wordenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ik bel je nog wel......... moet effe kijken wanneer het uikomt....
De optie om euthanasie te laten plegen moet voor iedereen open staan, mensen moeten hun eigen keus kunnen maken om aldan wel of niet uit het leven te stappen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ja en dat wordt soms niet toegestaan..... en dan krijg je dus zelfmoord......
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De maatschappij (wij dus), die is pas egoïstisch, die houdt absoluut onvoldoende rekening met het individu. Iedereen moet maar passen in een systeem, anders heb je botte pech!
Ohh...ik heb ergens ook zo'n foto.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:47 schreef Soury het volgende:
Heel soms moet dat toevallig kunnen, maar doorgaans zie ik het als een slecht teken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:59 schreef FANN het volgende:
[..]
hé hé eindelijk ben je het een keertje eens met me.........
ik had al bijna een pesthekel aan je........
Ik ben voor! Wat heb ik er nou aan, om tig jaar in coma te liggen, en als ik er dan misschien eens uit ontwaak, de kans groot is dat ik nog maar een fractie ben van wat ik was.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben voor.........
helemaal gelijk Lies, en toch houdt de familie het soms tegen, of de doktoren en dan moet de familie naar de rechterquote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben voor! Wat heb ik er nou aan, om tig jaar in coma te liggen, en als ik er dan misschien eens uit ontwaak, de kans groot is dat ik nog maar een fractie ben van wat ik was.
Of als je weet dat je ongenezelijk ziek bent, en je heel erg veel pijn hebt, met de wetenschap dat je alleen maar meer pijn zal krijgen, en je het nu al bijna niet trekt.
Of zelfmoord. Ik snap de punten van Coos best!! Maar ik kan me wel inleven in mensen (Nee ik ben zelf niet suicidaal ofzo) die het doen. Ik kan me voorstellen dat het pijn doet om te leven, en de enige uitweg die ziet, is het leven te stoppen.
3 situaties, waarbij ik voor ben.
3 situaties waarin de nabestaanden pijn hebben, hoewel de ene situatie misschien makkelijker te "verkroppen "is als de andere.
Het is in alle gevallen misschien egoitstisch, in de ene situatie meer dan de andere, maar even serieus, wat hebben andere mensen er nou aan, als jij elke dag als hel ervaard.
Als iemand in mijn naaste omgeving zou kiezen om zelfmoord te plegen, zou ik dat heel erg moeilijk vinden, en ik zou er heel veel verdriet van hebben, maar ik zou er ook vanuit gaan dat het een weloverwogen besluit is, en dat die persoon nu "vrij" is, Ofzo.
Maar dat is mijn mening.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:04 schreef FANN het volgende:
nieuwe staat klaar
[RLS SC #129] Naar de Hemel of de Hel?
Come on, fuck die nabestaandenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:06 schreef Soury het volgende:
Dat mensen een eind aan hun leven maken moeten ze helemaal zelf weten. Zal me een worst zijn. Ze doen wel een hoop verdriet aan de nabestaanden of getuigen een trauma bezorgen . Dat is kut!!!. Waar ik wel een typhus hekel aan heb dat sommige het nodig vinden om gelijk hun kinderen en of partner ook gelijk maar af te maken daar zakt mijn broek vanaf. Druk ik me netjes uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |