abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 februari 2009 @ 17:30:10 #1
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_65886548
Kane geweigerd op braderie Nunspeet

Dinand: 'We wilden gewoon lekker de pan uit rocken!'

Afgelopen zaterdag waren de vaderlandse rockers van Kane het middelpunt van een pijnlijk incident. De traditionele winterbraderie in Nunspeet trekt jaarlijks duizenden bezoekers die afkomen op de vlooienmarkt, het eten en de winterse gezelligheid. Dit jaar werd die gezelligheid ruw verstoord toen de Haagse rockband met de tourbus de braderie opreed, en de burgemeester feliciteerde met een ‘verrassingsconcert.’ De bewoners van Nunspeet waren volgens Kane de gelukkige winnaars van een gratis optreden. Maar dat viel niet bij iedereen in goede aarde.

Toen de rockgroep het podium ging opbouwen ontstonden de nodige confrontaties met de plaatselijke bevolking. Vooral blaascollectief ‘De Toeters’ was ontevreden toen het er op leek dat hun optreden verplaatst zou worden. Ook de plaatselijke jeugd baalde van het plotse verschuiven van het onderdeel ‘Wii Snowman.’ Bij de organisatie ontstond de nodige onrust. Uiteindelijk werd besloten de Haagse rockers niet op te laten treden. “We hebben al eerder problemen gehad met die jongens”, sprak Tjeerd Wanstra, organisator van de braderie. “Vorig jaar zijn ze op twee bruiloften onuitgenodigd komen voorrijden. Uiteindelijk moest de politie er aan te pas komen. Dat wilden we dit jaar voorkomen.”

Leadzanger Dinand Woesthoff zegt zich van geen kwaad bewust te zijn. De Speld sprak hem in zijn trailer. “Wij komen hier die boel gewoon een beetje opfleuren. We zijn bezig met onze doorbraak in Amerika en kunnen alle oefening gebruiken. En wij denken dat Nunspeet helemaal down is met Kane. Ik was van plan enkele van onze ballads a capella ten gehore te brengen. Nou, als je dat hoort, ik krijg er vaak zelf kippenvel van als ik ze zing.”

De band geeft aan zich door deze kleine tegenslag niet uit het veld te laten slaan. “De verrassingsconcerten gaan nog tot de zomer door. Wij staan op het punt wereldwijd door te breken, en de kleine gemeenschappen die we nu aandoen zullen ons dankbaar zijn dat ze gratis van Kane hebben mogen genieten. The show must go on!” Welk buurtfeest de viermansformatie hierna bezoekt wil de voorman niet kwijt, wel dat het een ’spektakel’ gaat worden.

bron: http://www.speld.nl/2009/(...)p-braderie-nunspeet/

slimme lui uit Nunspeet!
pi_65886566
Kane
  maandag 9 februari 2009 @ 17:31:09 #3
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_65886575
Wat doet dit in MUZ?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 9 februari 2009 @ 17:32:31 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65886616
quote:
Ook de plaatselijke jeugd baalde van het plotse verschuiven van het onderdeel ‘Wii Snowman'.
WTF
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 9 februari 2009 @ 17:33:59 #5
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_65886670
Psst, klik eens rechtsboven op ‘disclaimer’.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  maandag 9 februari 2009 @ 17:35:11 #6
67174 Dos37
Come on Twente
pi_65886701
en terecht
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_65886749
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:30 schreef schaap001 het volgende:
Kane geweigerd op braderie Nunspeet

Dinand: 'We wilden gewoon lekker de pan uit rocken!'

[ afbeelding ]

...

....We zijn bezig met onze doorbraak in Amerika en kunnen alle oefening gebruiken. En wij denken dat Nunspeet helemaal down is met Kane. Ik was van plan enkele van onze ballads a capella ten gehore te brengen. Nou, als je dat hoort, ik krijg er vaak zelf kippenvel van als ik ze zing.....

....Wij staan op het punt wereldwijd door te breken, en de kleine gemeenschappen die we nu aandoen zullen ons dankbaar zijn dat ze gratis van Kane hebben mogen genieten...

Mijn God wat een stuitend gebrek aan zelfkennis.

Je zou het zo geloven in ieder geval.
pi_65886771
quote:
We zijn bezig met onze doorbraak in Amerika
pi_65886801
quote:
Nou, als je dat hoort, ik krijg er vaak zelf kippenvel van als ik ze zing.”
Ik krijg altijd kippenvel als ik Dinand hoor zingen. En dat is niet vanwege de ontroerende teksten.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
  maandag 9 februari 2009 @ 17:40:12 #10
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_65886863
DE PAN UITROCKEN OP EEN BRADERIE

die is gek
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 9 februari 2009 @ 17:40:27 #11
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_65886870
Oh het is speld.nl
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 9 februari 2009 @ 17:41:27 #12
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_65886893
quote:
De bewoners van Nunspeet waren volgens Kane de gelukkige winnaars van een gratis optreden.
..

..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_65886906
Zo hoort het.
Din jävla kuk!
pi_65886959
quote:
We zijn bezig met onze doorbraak in Amerika en kunnen alle oefening gebruiken.
Dat zijn ze toch allang aan het doen... zo ongeveer de laatste 8+ jaar?
Free people own guns! Slaves do not!
pi_65886987
Dus deze pauperband heeft ook nog grootheidswaan
  maandag 9 februari 2009 @ 17:47:03 #16
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_65887024
Mensen die Speld serieus nemen

Wel mooi bericht weer
  maandag 9 februari 2009 @ 17:47:58 #17
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_65887055
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:33 schreef Iblis het volgende:
Psst, klik eens rechtsboven op ‘disclaimer’.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_65887087
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:30 schreef schaap001 het volgende:

Leadzanger Dinand Woesthoff zegt zich van geen kwaad bewust te zijn. De Speld sprak hem in zijn trailer. “Wij komen hier die boel gewoon een beetje opfleuren. We zijn bezig met onze doorbraak in Amerika en kunnen alle oefening gebruiken. En wij denken dat Nunspeet helemaal down is met Kane. Ik was van plan enkele van onze ballads a capella ten gehore te brengen. Nou, als je dat hoort, ik krijg er vaak zelf kippenvel van als ik ze zing.”

De band geeft aan zich door deze kleine tegenslag niet uit het veld te laten slaan. “De verrassingsconcerten gaan nog tot de zomer door. Wij staan op het punt wereldwijd door te breken, en de kleine gemeenschappen die we nu aandoen zullen ons dankbaar zijn dat ze gratis van Kane hebben mogen genieten. The show must go on!” Welk buurtfeest de viermansformatie hierna bezoekt wil de voorman niet kwijt, wel dat het een ’spektakel’ gaat worden.
Jammer van die laatste twee alinea's. Het eerste gedeelte was erg grappig .
pi_65887128
==> KLB
  maandag 9 februari 2009 @ 17:51:25 #20
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_65887152
Lekker arrogant weer, Kane heeft wel vaker van deze bullshit acties.
/-=]
|o-0
~~~`
  maandag 9 februari 2009 @ 17:54:09 #21
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_65887240
Kane, dat deden wij vroeger ook tijdens de schaft na een halve dag op de akkers werken.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_65887273
speld is de shit.. mensen die erin trappen zijn dom
  maandag 9 februari 2009 @ 17:55:26 #23
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_65887282
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:51 schreef DeWaasheid het volgende:
Lekker arrogant weer, Kane heeft wel vaker van deze bullshit acties.
Als je de gehele topic had gelezen, dan had je gelezen dat het een nep-bericht is.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_65887364
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:55 schreef Iblis het volgende:

[..]

Als je de gehele topic had gelezen,
het probleem van het internet
  maandag 9 februari 2009 @ 18:06:49 #25
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_65887517
Dinand heet eigenlijk gewoon Marco, irritant en zelfingenomen mannetje vind ik het. Mooi oud worden doet Dinandje ook al niet. Hoe ouder hij wordt des te vreemder hij eruit gaat zien.
Kane als muziek vind ik ook niks.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')