fok en kwaliteit in 1 zinquote:Op maandag 9 februari 2009 15:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
wat een kwaliteit ook weer de eerste posts
ik zeg helemaal geen fok en kwaliteit in 1 zinquote:
Pwndquote:Op maandag 9 februari 2009 15:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik zeg helemaal geen fok en kwaliteit in 1 zin
oh nee echtquote:
posts zijn op fok = fok en kwaliteit = kwaliteit en fok in 1 zinquote:Op maandag 9 februari 2009 15:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik zeg helemaal geen fok en kwaliteit in 1 zin
quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:52 schreef tripack het volgende:
wie heeft er nog zi in werken?
ik eet rode koolquote:Op maandag 9 februari 2009 15:54 schreef WhiteLightning het volgende:
Mededeling:
ik ga vanavond chinees bestellen, ik heb geen zin om te koken
dan haal je toch ook chinees ? zo van, kijk eens mam, wat ik meegenomen heb ? oh , je hebt al gekookt, sorry dat wist ik nietquote:
Blijf je slapen op je werk ?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:07 schreef Moozzie het volgende:Mededeling
Ik heb vandaag 2 uur minder reistijd
Neej werk vanaf thuisquote:Op maandag 9 februari 2009 16:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Blijf je slapen op je werk ?
oh ja !quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ja !
dat moet gevierd worden
[ afbeelding ]
awquote:Op maandag 9 februari 2009 16:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ja !
dat moet gevierd worden
[ afbeelding ]
wat is er mis ? lust je geen bier, is die chick niet lekker ? wat ?quote:
ze is te lekkerquote:Op maandag 9 februari 2009 16:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat is er mis ? lust je geen bier, is die chick niet lekker ? wat ?
* Moozzie paast een doos tissues aan -madquote:Op maandag 9 februari 2009 16:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ze is te lekkeren ze drinkt nog bier ook....
it must be heaven !
daarom wil ik ook naar oktoberfest een keer, lijkt me geweldigquote:Op maandag 9 februari 2009 16:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ze is te lekkeren ze drinkt nog bier ook....
it must be heaven !
tnxquote:Op maandag 9 februari 2009 16:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie paast een doos tissues aan -mad
Gaan we lekker samenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daarom wil ik ook naar oktoberfest een keer, lijkt me geweldig
dat lijkt me erg gezelligquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat lijkt me erg gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Volgens mij heb je geen GHB nodig om haar in bed te krijgen
Kut dat typte ik hardop![]()
whehehquote:Op maandag 9 februari 2009 16:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]!
Kut dat typte ik hardop
Tot morgenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
mensels, tot morgen !
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]!
Kut dat typte ik hardop
check en checkquote:Op maandag 9 februari 2009 16:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen GHB nee
alleen maar een vlotte babbel en een lekkere worst
ik heet heul maal geen hansquote:
shit, daar zit wat inquote:
ik nog 40 minutenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:46 schreef Crazy-p het volgende:
moet nog gewoon 1 uur en 14 minuten werken
Fijne avond Tripack!quote:Op maandag 9 februari 2009 17:06 schreef tripack het volgende:
ik gaat
fijne avond allemaal en tot morgen
dan moet je juist geen plaatjes van eten opzoekenquote:Op maandag 9 februari 2009 17:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ].
pak maar jongens!![]()
* WhiteLightning heeft honger!!
op zich ben ik wel beter hoor, ben niet meer ziekquote:
dat zou idd ook wel fijn zijn ja..quote:Op maandag 9 februari 2009 17:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
anders ik wel
en dat ik snel weer naar mn eigen huis kan
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:28 schreef debbie_19 het volgende:
Goodmorning
Blech straks naar begrafenis
morguh WLquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh allemaal!
gecondoleerd debbie
Nou ik ken de vrouw van de overleden persoon erg goed. Hem zelf niet. Maar we gaan voor haar hequote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]van een goede bekende, famillie of ? maakt ook niet uit, tis nooit leuk
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh allemaal!
gecondoleerd debbie
ja precies, veel sterkte dan straksquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou ik ken de vrouw van de overleden persoon erg goed. Hem zelf niet. Maar we gaan voor haar he
Ah ja wordt pas rond kwart over 10 opgehaaldquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja precies, veel sterkte dan straks
* -Madskillz28TH zoekt op internet welk merk slecht verkooptquote:
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:11 schreef crazy987 het volgende:
en crazy987 leeft ook weer eens
en zit bij m`n nieuwe baan
gister begonnen
nee zit in dordrechtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gefeliciteerd!
heb je het aanbod toch gedaan ja ? hardinxveld
Dat is zoeken naar een naald in een hooibergquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
* -Madskillz28TH zoekt op internet welk merk slecht verkoopt
Goed zooowquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:11 schreef crazy987 het volgende:
en crazy987 leeft ook weer eens
en zit bij m`n nieuwe baan
gister begonnen
gewoon een chinees merk pakken ofzoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
* -Madskillz28TH zoekt op internet welk merk slecht verkoopt
ben ik toch alquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Goed zooowdus je kan eindelijk volwassen gaan worden
hoe dichter bij dordt de rotter het wordtquote:
ik moest lachenquote:
ah, we hebben een kennerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoe dichter bij dordt de rotter het wordt
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoe dichter bij dordt de rotter het wordt
quote:
quote:
hallo, ik zit ook in zuid holland hehquote:
ahquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hallo, ik zit ook in zuid holland heh
quote:
ik werk in sgravenzande, en woon in hoek van holland.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik werk in sgravenzande, en woon in hoek van holland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
zoek je wat andersquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:25 schreef debbie_19 het volgende:
Ik werk ik het altijd vrolijke apeldoorn![]()
boring.
Apeldoorn is boring...serieus.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:26 schreef WhiteLightning het volgende:
ja , zon , zee , en strand . da place to be hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
Nee want ik vind het hier wel leuk bij deze baan. Ik zeg dat APELDOORN gewoon boring is.quote:
ja apeldoorn is idd saaiquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:25 schreef debbie_19 het volgende:
Ik werk ik het altijd vrolijke apeldoorn![]()
boring.
Apeldoorn is boring...serieus.
dat is toch ook een doorn in je oog of nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee want ik vind het hier wel leuk bij deze baan. Ik zeg dat APELDOORN gewoon boring is.
of nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:29 schreef crazy987 het volgende:
haha m`n collega is er
tijd om te werken
spreek jullie wel in m`n pauze
of eeder
Het is drama. Gelukkig heb ik leuke vriendenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is toch ook een doorn in je oog of niet
gelukkig maarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Het is drama. Gelukkig heb ik leuke vrienden...
ja nee me vrienden zijn te gek
morguh triquote:
quote:
waarover ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]daar praten we hier niet over dude
dat weet je
nu ga je zeker verhuizen naar beneden de rivier ?quote:
die homo ligt waarschijnlijk nog te pittenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:32 schreef tripack het volgende:
waar is runX?? ik zag een foto van em op de weblog
[ afbeelding ]
check de bestandsnaam ook ff
double datingquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:32 schreef tripack het volgende:
waar is runX?? ik zag een foto van em op de weblog
[ afbeelding ]
check de bestandsnaam ook ff
ja nu worden wij natuurlijk nieuwsgierigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]daar praten we hier niet over dude
dat weet je
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja nu worden wij natuurlijk nieuwsgierig
psst, ik heb de post ge-editquote:
wat is er dan de 21e ?quote:
nou geef een tip vd sluierquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]dat is precies wat ze wil
Ow fakquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
psst, ik heb de post ge-edit
Geen idee eigenlijk...op wat voor dag valt dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat is er dan de 21e ?nu word ik zelfs nieuwsgierig
nee ik heb nog een grote sloot tussen dordt en thuisquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nu ga je zeker verhuizen naar beneden de rivier ?![]()
goeiemorgen!
Ik en mezelf schamen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:37 schreef WhiteLightning het volgende:
nou het moet dus zoiets zijn dat je ervoor schaamt dat je het niet wilt zeggen.
hmm even denken....
het is inderdaad kut weerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ow faknou ja...slecht weer he buiten?
zaterdagquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk...op wat voor dag valt dat eigenlijk?
das mooi, dat verbreed gelijk de selectiequote:
het is behoorlijk nat jaquote:
ja ik in dort jaquote:
ew, sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
daar woon je toch nietquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ew, sorry![]()
Dat is toch woensdag ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dan moet ik gewoon werken toch?
![]()
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
nee woon er nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:41 schreef tripack het volgende:
[..]
daar woon je toch niet
bij welke tent werk je eigenlijkals ik zo brutaal mag zijn om te vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
* crazy987 geeft Friday12 een grote bitchslapquote:
nee ik woon aan de andere kant van de toltunnelquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:42 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nee woon er niet
bij inqoop.
hoezo
jij ook in dort ?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
maar dan moet ik gewoon werken toch?
![]()
Op zondag mag ik niet wegquote:
ah okequote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:43 schreef tripack het volgende:
[..]
nee ik woon aan de andere kant van de toltunnel
en werk tegenwoordig in r'dam
gelovig?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Op zondag mag ik niet wegis rustdag
ja heel strengquote:
NEEE, waarom ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja heel strengheb afgelopen zondag een zonde begaan
ben wezen poolen met een vriend
oh noem je dat zo ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja heel strengheb afgelopen zondag een zonde begaan
ben wezen poolen met een vriend
quote:
Ja ik weet het niet...ik had een soort black out denk ik. Ik...ik dacht niet naquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
NEEE, waarom ?waarom zou je zoiets verschrikkelijks doen ?
kun je het een beetje dan ?quote:
dan is het goedquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet...ik had een soort black out denk ik. Ik...ik dacht niet na
Heb mezelf gelijk gekastijd uiteraard
whehheequote:
Een beetjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kun je het een beetje dan ?*kuch hint hint*
verkapte, ik wil met je poolen ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kun je het een beetje dan ?*kuch hint hint*
OOk leukquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehhee![]()
maar over het echte poolen, echt lang geleden dat ik dat gedaan heb.
ik ga iig binnekort bowlen, eerst ons lekker vol laten gieten, en dan op naar de bowlingbaan
sure, why notquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
verkapte, ik wil met je poolen ?
als je het poolen wilt noemenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
verkapte, ik wil met je poolen ?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:01 schreef debbie_19 het volgende:
Tis maar wat je onder poolen verstaat
Goffer ik moest lachenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
werken zal je
[ afbeelding ]
gaat niet lukkenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:43 schreef crazy987 het volgende:
[..]
* crazy987 geeft Friday12 een grote bitchslap
mogge
wakker worden
WHAHAHAHHAHAHAHAquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
werken zal je
[ afbeelding ]
ik ben geen negertquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
werken zal je
[ afbeelding ]
ahhh gelukkig! leven!quote:
mogguh Barra !quote:
hoe gaat het manquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ahhh gelukkig! leven!
hey Tripack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |