Ik durfde niet blij te zijn bij de 0-2..quote:Op zondag 3 mei 2009 19:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
En al weer een voorsprong weggeven en uiteindelijk 1 punt over![]()
Dan moeten jullie volgende week maar niet op voorsprong komen
Die zit momenteel zo'n beetje van vak G tot en met vak O, dat hele gedeelte tussen deze (en met deze 2) vakken is harde kern geworden.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:20 schreef DeVinger het volgende:
Dus hier zitten ook stoere mannen of pubers die identificatie zoeken?
Ga gewoon even ergens anders gezellig doenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:27 schreef DeVinger het volgende:
Ik zeg niet dat ik volwassen ben, dat vul je zelf in.
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:31 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ga gewoon even ergens anders gezellig doen, dan genieten wij wel van het voetbal
Ik vind de sfeer bij ADO in elk geval top
Harde kern?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:45 schreef DeVinger het volgende:
Jongens jongens, er wordt gezegd dat er tussen G en O de harde kern zit en twee post daarna zijn er dus al twee FOK-ers die ertussen zitten, dan mag ik toch wel concluderen dat hier harde kern lui zitten?
Ik zeg verder niets over de sfeer hoor, want die is sowieso wel beter dan bij Vitesse![]()
En de ADOfans hebbenvolgens mij de meeste wedstrijden gestaakt, dus het komt niet uit de lucht gegrepen
Voor mij staat harde kern synoniem voor hooliganquote:Op maandag 4 mei 2009 17:54 schreef JeffreyADO het volgende:
[..]
Harde kern?
We zijn gewoon fanatiek, en ik zou het saai vinden om aan de andere kant te zitten, graag een beetje sfeer!
Ach, trouwens in dat nieuwe stadion kan amper wat gebeuren, als je jeuk aan je teen hebt sta je op de foto..quote:Op maandag 4 mei 2009 17:56 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Voor mij staat harde kern synoniem voor hooliganMy bad.
Nouja, dat vind ik gezien jullie verleden niet zo raarquote:Op maandag 4 mei 2009 17:58 schreef JeffreyADO het volgende:
[..]
Ach, trouwens in dat nieuwe stadion kan amper wat gebeuren, als je jeuk aan je teen hebt sta je op de foto..
Ben trouwens al blij, dat we het nog in eigen hand hebben!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:27 schreef bergkampf het volgende:
zo 10/5 De Graafschap - FC Volendam
zo 10/5 Feyenoord - Roda JC
zo 10/5 ADO Den Haag - Vitesse
Gezien de stand op de ranglijst en het aankomende programma kan Den Haag iig niet meer rechtstreeks degraderen, ze kunnen in het slechtste geval 17de eindigen.
Tjaa je hebt de naam en je houd hem hequote:Op maandag 4 mei 2009 18:01 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Nouja, dat vind ik gezien jullie verleden niet zo raar![]()
Ren Front Arnhemquote:Op maandag 4 mei 2009 18:02 schreef JeffreyADO het volgende:
[..]
Tjaa je hebt de naam en je houd hem he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |