abonnement Unibet Coolblue
pi_68516652
Waarom niet Millic en Powel?
Iedereen zit te fitten op Powel, maar zeg nou zelf, hoeveel bruikbare ballen krijgt hij, hij wordt nooit aangespeeld, en als dat gebeurd is dat op een niet dreigende plek, maar dan heeft die de bal meestal gewoon goed onder controle hoor
  donderdag 30 april 2009 @ 08:32:56 #252
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_68521159
quote:
Op woensdag 29 april 2009 23:41 schreef JeffreyADO het volgende:
Waarom niet Millic en Powel?
Iedereen zit te fitten op Powel, maar zeg nou zelf, hoeveel bruikbare ballen krijgt hij, hij wordt nooit aangespeeld, en als dat gebeurd is dat op een niet dreigende plek, maar dan heeft die de bal meestal gewoon goed onder controle hoor
Mwah... bij dat ene doelpunt tegen de Graafschap deed hij dat heel netjes. Maar wij hebben gewoon te trage spitsen: Hoogendorp, Powel.

Je hebt wel gelijk over het aanspelen. Deze jongens passen eigenlijk niet in het spel wat Den Haag nu speelt. Dat zag je ook aan Michael Mols. Die moest teveel werken en was na 60 minuten bekaf.
Daarom heb ik wel hoop met versterkingen als Ricky van de Bergh, aangezien dat wel een 'werker' is en daardoor veel doelpunten meepakt of andere spelers daardoor bediend.
pi_68541865
Als we degraderen doen we dat niet de laatste wedstrijd, want we hadden het al veel eerder moet beslissen.
Bijvoorbeeld tegen Roda jc die was echt rijp voor de sloop, maar daar verloren we weer kansloos bij.
Ik wil niet Wetzel de schuld hier van geven maar, ik snapte zijn taktiek en opstelling niet.
Powel alleen in de spits, die jongen is een aanspeel punt, wat heb je er dan aan als je met een spits speelt, en wie moet die dan aanspelen?, zich zelf? Je moet dan juist snelle jongens op je heen hebben! of ga met 2 spitsen spelen! wat atteveld juist nu doed, hij heeft veel meer kloten en lijkt mij taktich beter.

Alleen begin dan met Milic en Caraciolo of Milic en powel, want wat hoogendorp tegen feyenoord deed was zielig. Ik gun die jongen het aller beste en het doed me ook pijn hoe die laatste tijd speeld en tegen feyenoord speelde maar ik ben bang dat die ook op is en dat die aan het einde van het seisoen vertrekt.
pi_68585509
Balkanreus in de spits van ADO
DEN HAAG - De kans is groot dat ADO Den Haag zondagmiddag tegen SC Heerenveen met Bogdan Milic in de spits speelt. In de voorlaatste training voor het belangrijke duel trainde Raymond Atteveld met de ’Balkanreus’ in de punt van de aanval.
afbeelding vergroten Bogdan Milic wint soeverein een kopduel. FOTO EVERT-JAN DANIËLS
Karim Soltani (links) en Richard Knopper (rechts) zwierven om hem heen. De 21-jarige Bogdan Milic stond dit seizoen niet eerder in de basis. André Wetzel wilde hem opstellen in het bekerduel met FC Twente in januari van dit jaar, maar die wedstrijd werd vanwege de slechte gesteldheid van de grasmat afgelast.

Met een hoop tamtam werd Bogdan Milic afgelopen zomer gekocht van FK Buducnost Podgorica voor naar verluidt meer dan zes ton. Jeugdinternational Milic, pas twintig lentes jong maar veelbelovend, signeerde een contract tot 2012. Toen het gejubel was wegeëbd, kwam de kritiek: Milic moest stapjes maken, veel stapjes, vond Wetzel die hem alleen liet invallen. De acht invalbeurten waren bij elkaar goed voor slechts 146 minuten eredivisievoetbal, iets meer dan anderhalve wedstrijd.

Zijn basisplaats morgen komt niet uit de lucht vallen. De aanvallers Powel en Hoogendorp voldoen al een tijdje niet en ofschoon de invalbeurt van Milic zondag maar twaalf minuten duurde, maakte hij indruk, vooral in de lucht.

Atteveld gooit het tegen de Friezen dus over een andere boeg, een opportunistische: alle ballen op Milic, de Balkanreus. Daarachter: de al even kopsterke Immers, die de ballen dan weer kan doorknikken naar Milic. Atteveld realiseert zich dat er in de slotfase van de competitie iets moet gebeuren. ADO speelt de jongste weken behoorlijk voetbal, maar een beloning blijft uit. Rechtstreekse handhaving hangt aan een zijden draadje, de nacompetitie komt steeds nadrukkelijker in zicht en zelfs (directe) degradatie behoort tot de mogelijkheden.

Er resten nog twee duels om rechtstreekse handhaving te realiseren: SC Heerenveen-uit (zondag) en Vitesse-thuis (10 mei). Het feit dat de Hagenaars bij Heerenveen op eredivisieniveau nog nooit hebben gewonnen, zegt Atteveld niets. „We gaan niet naar Friesland met het idee: wat we daar pakken is meegenomen. We gaan voor de winst. Hoe eerder we punten kunnen pakken, hoe beter.”

ADO staat vijftiende, heeft evenveel punten als FC Volendam (zestiende), maar een beter doelsaldo. FC Volendam verwelkomt zondag FC Groningen, Roda JC ontvangt Willem II. Atteveld is niet met de concurrenten bezig. „Maar ik weet wel dat Willem II een angstgegner is voor Roda JC,” aldus Atteveld.

De oefenmeester zal waarschijnlijk niet alleen voorin het nodige veranderen, ook aan de achterhoede wordt gesleuteld. Behalve doelman Robert Zwinkels, die wel weer meetrainde, ontbreekt morgen ook Ahmed Ammi. De rechtsback heeft nog altijd last van zijn knie. „Ik richt me op de laatste wedstrijd tegen Vitesse,” zei Ammi gisteren.

Ammi werd tegen Feyenoord vervangen door de jonge Joël Tillema, maar dat bleek geen succes. De kans dat Tillema tegen Heerenveen aan de aftrap staat, is klein.

Atteveld heeft meer veranderingen in petto. Gisteren trainde Chris Kum op de rechtsbackpositie en werd het hart van de defensie opgevuld door Rankovic en Horváth, wat staat voor rust, fysieke- én luchtkracht. Derijck zal doorschuiven naar het middenveld naast Buijs.
pi_68599659
Moren nog een kans.. De grootste hoop is dat de concurrenten verliezen want op ADO kan ik de laatste tijd niet meer vertrouwen
pi_68608002
Achja, dit is niet nou zo'n wedstrijden waar je iets verwacht, mijn gedachte gaat meer uit naar de thuiswedstrijd van volgende week
pi_68614930
Hey mensen!
Heeft iemand al een goeie stream (liefst geen sopcast!) voor heerenveen-ado?!??
Tnx.
looooooooooooooooool lol
  zondag 3 mei 2009 @ 15:09:37 #258
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_68619700


En nu vasthouden, verdomme!
Ik ben van pindavlees
pi_68619730
Knopper is echt heel erg netjes bezig qua goals en hier dus weer assist.
  zondag 3 mei 2009 @ 15:11:30 #260
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_68619787
JJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik ben van pindavlees
  User die overal opduikt 2022 zondag 3 mei 2009 @ 15:48:05 #261
186611 Haags
pi_68621562
beter houden ze de voorsprong nu wel gewoon vast!!!

AUB!!! AUB!!! AUB!!!!
Zonder wrijving geen glans
  zondag 3 mei 2009 @ 16:31:54 #262
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_68623896
Ik ben van pindavlees
  User die overal opduikt 2022 zondag 3 mei 2009 @ 16:33:52 #263
186611 Haags
pi_68624026
quote:
Op zondag 3 mei 2009 16:31 schreef Flappekz het volgende:

Geen woorden voor nodig idd!
Zonder wrijving geen glans
pi_68624482
Ach, met een puntje ben ik wel blij gezien de andere resultaten, muv Graafschap. We hebben het gewoon in eigen hand, dat had ik al niet meer verwacht, en die doelpunten tegen t laatste kwartier... je went eraan..
  zondag 3 mei 2009 @ 16:46:07 #265
29897 troje
was here
pi_68624652
Direkt degraderen is in ieder geval niet meer mogelijk, tenzij Roda volgende week wint tegen Feijenoord, Graafschap en Volendam gelijk spelen en ADO verliest met meer dan 10 doelpunten verschil.

Mijn god, hoe laat je het liggen...

2 punten in Tilburg
3 punten thuis tegen Sparta
1 punt thuis tegen Feijenoord
en nu weer 2 punten laten liggen in Heerenveen

Het meervoud van lef is leven
pi_68625025
Komop, we moeten het redden volgende week!
pi_68625066
Nou dat wordt een ziek spannende pot volgende week

Onze laatste kans op play-offs en voor jullie staat er nog veel meer op het spel. Ook al staan jullie nu 15.
pi_68625207
is het vrije verkoop weer tegen vitesse?
looooooooooooooooool lol
  zondag 3 mei 2009 @ 17:05:27 #269
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_68625450
Als Haagse Heerenveen-fan had ik jullie die overwinning vandaag echt gegund, Pranjic blijkbaar ook, maar waarom laten jullie je altijd zo terugzakken als het duidelijk is dat het dan fout gaat. Volgende week tegen Vitesse pas laten zaken als jullie 10 minuten voor tijd met 5-0 voorstaan. Al heb ik er wel vertrouwen in dat jullie je met dit voetbal in de nacompetitie ook wel redden.

Zijn er trouwens nog dagkaarten voor de wedstrijd tegen Vitesse?
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  User die overal opduikt 2022 zondag 3 mei 2009 @ 17:18:02 #270
186611 Haags
pi_68625946
quote:
Op zondag 3 mei 2009 16:42 schreef JeffreyADO het volgende:
Ach, met een puntje ben ik wel blij gezien de andere resultaten, muv Graafschap. We hebben het gewoon in eigen hand, dat had ik al niet meer verwacht, en die doelpunten tegen t laatste kwartier... je went eraan..
Die tegen doelpunten in het haags kwartiertje mag je NOOIT maar dan ook NOOIT aan wennen!
Zonder wrijving geen glans
pi_68626133
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Die tegen doelpunten in het haags kwartiertje mag je NOOIT maar dan ook NOOIT aan wennen!
Inderdaad ! In bepaalde wedstrijden dit seizoen had ik vooraf getekend voor een punt, maar zoals dat ene puntje dan tot stand komt ...... nog heel je week vergald
  zondag 3 mei 2009 @ 17:37:57 #272
29897 troje
was here
pi_68626659
Zo, mijn bloeddruk is weer naar een normale waarde gezakt. Uiteindelijk is het minder dramatisch, aangezien Volendam, Heracles en Roda hebben verloren. Grote winnaar dit weekend is de Graafschap trouwens.

Kum geschorst voor komende week. Knopper een knieband (?) opgerekt, hopelijk is ie erbij volgende week tegen Vitesse.

Het positieve is dat ADO best goed speelt, Vitesse moet gewoon te winnen zijn op deze manier.
Het meervoud van lef is leven
  User die overal opduikt 2022 zondag 3 mei 2009 @ 17:53:00 #273
186611 Haags
pi_68627205
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:37 schreef troje het volgende:
Zo, mijn bloeddruk is weer naar een normale waarde gezakt. Uiteindelijk is het minder dramatisch, aangezien Volendam, Heracles en Roda hebben verloren. Grote winnaar dit weekend is de Graafschap trouwens.

Kum geschorst voor komende week. Knopper een knieband (?) opgerekt, hopelijk is ie erbij volgende week tegen Vitesse.

Het positieve is dat ADO best goed speelt, Vitesse moet gewoon te winnen zijn op deze manier.
Als we het wedstrijd niveau van tegen feyenoord halen, waarin we naar mijn mening helemaal NIETS onder deden voor feyenoord, dan moet dat zeker te doen zijn. Maar ik ga de hele week van het ergste uit dan kan het alleen maar meevallen. Ik ging namelijk ook van het ergste uit tegen heerenveen dat ze zouden verliezen met een 5-0 ofzo en godzijdank een (beschamelijke, dat wel) 2-2 eind uitslag...
Zonder wrijving geen glans
  zondag 3 mei 2009 @ 18:30:05 #274
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68628363
Gefeliciteerd (omdat het van tevoren niet verwacht was) met het punt. Eerste helft uitstekend naar 0-2 gecounterd. Uitvallen van Knopper was denk ik achteraf wel beslissend. Dat wij 6-7 basisspelers misten mag geen excuus zijn voor het slechte spel aan onze kant. Dat we in de laatste 10 minuten nog op 2-2 komen is voor jullie dan klote, maar met een punt doen jullie nog steeds goede zaken vanmiddag. Volgende week thuis tegen Vitesse moet handhaving definitief veilig te stellen zijn. Succes!
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zondag 3 mei 2009 @ 19:23:14 #275
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_68630056
En al weer een voorsprong weggeven en uiteindelijk 1 punt over
Dan moeten jullie volgende week maar niet op voorsprong komen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')