Wat deed je dan?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:16 schreef P.F het volgende:
Arme muis!
Ik had gewoon ruzie net op de snelwegIk ga echt niet opeens 180 rijden tijdens 't inhalen of zo
Dat is zo waar, ik vind dat soort lui ook irritant... dat je rustig inhaalt en dat ze vlak achter je gaan zitten en lichtsignalen geven. Reden genoeg om de Cruise control even uit te zetten en het gas los te laten. Stelletje idioten.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:20 schreef P.F het volgende:
NeeIk ben aan het inhalen en ze moeten gewoon niet zeuren
Met dat grapje eindigde ik dus overdwars op de snelweg met kerstquote:Op maandag 9 februari 2009 19:22 schreef neen het volgende:
[..]
Dat is zo waar, ik vind dat soort lui ook irritant... dat je rustig inhaalt en dat ze vlak achter je gaan zitten en lichtsignalen geven. Reden genoeg om de Cruise control even uit te zetten en het gas los te laten. Stelletje idioten.
Klaar met strijkenquote:Op maandag 9 februari 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
Wat een ehm.... mutserig topic, deze ronde
Ik ben Made of Honor aan het nedaolnwod maar hij duurt nog keilangquote:Op maandag 9 februari 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
Wat een ehm.... mutserig topic, deze ronde
Vind ik ook. Als de andere twee banen langzamer dan 120 rijden snap ik dat je dat wil inhalen en dan hoef je ook heus niet harder te rijden. Maar als er genoeg ruimte op de weg is zie ik niet in waarom je niet aan de kant zou kunnen gaan voor iemand die een boete riskeertquote:Op maandag 9 februari 2009 19:24 schreef Dipkip het volgende:
Met inhalen is het prima, maar een vriendin van mij gaat wel eens (in haar ogen principieel) links rijden met 120 'want ze mogen toch niet harder' en dat is wel aso vind ik.
Jeeeej!quote:Op maandag 9 februari 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
Nou, om al die dozen, mutsen, tampons, oorlogsgebieden en weet ik veel wat allemaal te vergeten gooi ik er een mannelijke McShirtless tegenaan vanavond. Grey's Anatomy dus, hoezee!
Goedzo!quote:Op maandag 9 februari 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Muis!![]()
Heer G is in Schotland, dus ik kan McShirtless ook gewoon hardop adoreren enzo, da's wel fijn!
Oe, gaat ie nog grabbeltasjes voor je scoren?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Muis!![]()
Heer G is in Schotland, dus ik kan McShirtless ook gewoon hardop adoreren enzo, da's wel fijn!
Juist!quote:Op maandag 9 februari 2009 19:30 schreef loveli het volgende:
Een pluim voor Neen, de enige man die zich hier durft te vertonen.
Mijn poes is gesteriliseerd, eerlijk gezegd merk ik weinig verschil.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:36 schreef YPPY het volgende:
Wat een goede topic titel! Wie heeft er hier ervaring met een sterilisatie?
Ja voor mannen en mijn zus heeft dat ook gedaan.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:36 schreef YPPY het volgende:
Wat een goede topic titel! Wie heeft er hier ervaring met een sterilisatie?
Dat klopt. Nooit meer, wat een ellende...quote:Op maandag 9 februari 2009 19:45 schreef YPPY het volgende:
Onze katten allebei, dat was een makkie.
Behalve dan dat je nu niet meer zwanger wordt toch k_p?
Ja echt wel! En dankjequote:Op maandag 9 februari 2009 19:49 schreef BlaatschaaP het volgende:
*voorbij rent*
Hallo!!
Muis, heb je je laatste bestraling gehad? Ik hoop het en zoja: Gefeli!
En PF, je rijbewijs binnen? Ook gefeli!
Hoop ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |