*Jaloers is*quote:Op maandag 9 februari 2009 19:54 schreef Greys het volgende:
Even met mijn Lush bestelling patsen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:54 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er zoet uit!quote:Op maandag 9 februari 2009 19:54 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Niet aso, je had het verdiend met je drukke rooster, weet je nog?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wat lief.
Ik was inderdaad op vakantie! Meteen na m'n laatste tentamen vorige week op wintersport gegaan en pas gisteren teruggekomen. Heerlijk.
En het asociale is dat ik over iets meer dan een week weer ga.
Yep, wat Mexicaanse kruiden erop en dan gewoon lekker uitlepelenquote:Op maandag 9 februari 2009 19:14 schreef Sugar het volgende:
Hihi, wat geinig, nog nooit avocado gegeten!
Speaking of avocado: Vivi, eet je dan zo'n heel ding op zo? Dat kan ik me niet zo goed voorstellen?
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie allebei een bad thuis dan, Muis en Goodbye?
Dan neem ik bij de meeting iets leuks voor jullie mee
Ja! Misschien neem/geef ik die alsnog voor in het bubbelbadquote:Op maandag 9 februari 2009 19:59 schreef Greys het volgende:
PF, die oranje rechtsonder is die Happy Pill, weet je nog!
Vievke! *smak*quote:Op maandag 9 februari 2009 19:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Yep, wat Mexicaanse kruiden erop en dan gewoon lekker uitlepelen
Yep! En wat lief!quote:Op maandag 9 februari 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie allebei een bad thuis dan, Muis en Goodbye?
Dan neem ik bij de meeting iets leuks voor jullie mee
Oh ja, da's een klassieke (lees: oubollige) edochquote:Op maandag 9 februari 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Vievke! *smak*
Co had dat bij ons Mexicaanse etentje toch? Avocado? Of was dat wat anders?
Ik vind dat echt een programma voor jou en Kimmetjequote:Op maandag 9 februari 2009 20:06 schreef Vivi het volgende:
Wat zijn die mensen in "Wie is de chef" toch altijd heerlijk onderhuids venijnig ..
* meldtquote:Op maandag 9 februari 2009 20:07 schreef Laureline het volgende:
Ik ben echt stomverbaasd dat er mensen zijn die nog nooit een avocado hebben gegeten!![]()
Bij de tuinen hebben ze van die kleine potjes met olie. Koop zo'n potje (6 euro), koop een speciaal steentje ervoor (2 euro) en druppel wat olie erin. Je hele kamer ruikt er dan naarquote:Op maandag 9 februari 2009 20:08 schreef P.F het volgende:
Ik heb 1 ding van lush (iets van zeep olie) zodat m'n kamer lekker zou ruiken maar ik had per ongeluk de minst sterke genomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |