Duurt het 15 uur?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:08 schreef PieterBas het volgende:
Het is om 13 uur.. het duurt 15 uur.. maar ze verwachten 10 centimeter sneeuw.. en dan veranderen Nederlanders opeens een trage lui.
en de routebeschrijving is ook nogal karig..
Ik hoop het.. ik heb geen zin om urenlang in de file te staan.. vanwege een paar vlokjes natte sneeuw in de middagquote:Op maandag 9 februari 2009 23:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hopelijk blijft de sneeuw hier weg, geen zin om morgen vertraging te hebben op mijn eerste dag. Maar ook een trein eerder nemen zie ik niet zo zitten, mijn begeleider is er volgens mij pas om 9:00, geen zin om daar eerst een half uur te moeten wachten.
Maar ja, ik zit in het noord-westen, de sneeuw wordt vooral verwacht in het noorden en oosten. Dus wellicht heb jij ook mazzel PB.
vergeten tot te zetten.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik hoop het.. ik heb geen zin om urenlang in de file te staan.. vanwege een paar vlokjes natte sneeuw in de middag
Briljant filmpjequote:
10 cm sneeuw? Tijd voor sneeuwengels!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:08 schreef PieterBas het volgende:
Het is om 13 uur.. het duurt 15 uur.. maar ze verwachten 10 centimeter sneeuw.. en dan veranderen Nederlanders opeens een trage lui.
en de routebeschrijving is ook nogal karig..
whehe, ja.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Briljant filmpje
Net zo gek als die gasten van Getaway in Stockholm
pf... ik max. 100 euroquote:Op maandag 9 februari 2009 23:31 schreef eer-ik het volgende:
Koning, ik kan 1017 euro terugkrijgen van meneer en mevrouw belastingdienst
Bruut koning. Ik krijg al mijn betaalde belasting terugquote:Op maandag 9 februari 2009 23:31 schreef eer-ik het volgende:
Ik mocht van 2006 nog ff ¤400,- lappenquote:Op maandag 9 februari 2009 23:31 schreef eer-ik het volgende:
Gebruik je Acrobat reader?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:49 schreef Daph_ het volgende:
Dit weet één van jullie vast wel.
Ik heb een word bestand (scriptie in word) en een bijlage (in pdf). Nu wil ik deze samen in een pdf bestand hebben, alleen lukt mij dit niet. De enige manier waarop het wel lukt is door de pdf afbeelding te kopiëren en te plakken in het word bestand en deze samen in te lezen in pdf. Ik heb gezien dat het ook allemaal gewoon in pdf kan (zonder copy paste). Weet iemand hoe? Ik vind dit omslachtig en bovendien lelijk doordat ik extra witte randen langs mijn tekstafbeeldingen krijg..
2003, ze lopen door ook lekker mee met de tijdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb op kantoor de beschikking over Adobe Reader 8 en Office (word) 2003
Dan is daar volgens mij je antwoord...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb op kantoor de beschikking over Adobe Reader 8 en Office (word) 2003
Ik weet hetquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
2003, ze lopen door ook lekker mee met de tijd
Het gaat niet werken dus op kantoor?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan is daar volgens mij je antwoord...
Je hebt reader en niet de volledige versie..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het gaat niet werken dus op kantoor?
Hoe zou het dan wel moeten werken?
Ik wilde nog ff de metro halen, struikel ik over een trede, heel mijn knie open op zo'n randje enzoquote:
hey.. al was ik nog zo lomp, die roltrap maakte het gewoon nog erger!quote:
Ah, dan zou ik het thuis wel moeten kunnenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je hebt reader en niet de volledige versie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |