abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65878153
Ik sloot 'm dus met:
quote:
Ik vind was vouwen niet zo heel erg, was strijken daarentegen...
De laatste tijd probeer ik de was direct vanuit de droger op te vouwen en te verdelen onder 2 wasmanden. 1 voor ons en 1 voor Amber en dan heb ik nog een mand voor strijk.
Lady, je mag wel ff bij mij komen strijken hoor
Heb vanmorgen al het kleine babyspul weggestreken. Nu nog broeken en truien...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2009 @ 13:08:37 #2
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65878178
en ik maar f5-en

ik wil best voor je strijken hoor vicky, maar dan moet je t wel zelf brengen
pi_65878188
aha, een bankje naar mijn hart.
Ik heb nog wel wat was liggen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 9 februari 2009 @ 13:09:30 #4
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65878207
wassen nee niet de meest favouriete bezigheid maar t ruikt idd wel erg lekker!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2009 @ 13:09:31 #5
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65878209
wat zal ik eens gaan doen: naar loods 5 of naar de kringloopwinkel? of allebei?
  maandag 9 februari 2009 @ 13:10:30 #6
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65878243
ik vind de was doen niet erg om te doen maar vind heeeel veeeeel andere dingen veel leuker.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65878307
Toevallig net met Miele gebeld, we hebben steeds een of andere technische storing En hij is nog niet eens een jaar oud.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_65878326
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:08 schreef lady-wrb het volgende:
en ik maar f5-en

ik wil best voor je strijken hoor vicky, maar dan moet je t wel zelf brengen
de tijd dat ik onderweg ben om het naar je te brengen ben ik ws. al klaar met strijken

Heb nu nog 1 wasje in de droger en 1 in de wasmachine en dan is alles weer gedaan. Vanmorgen ook nog ff de ramen gezeemd aan de voorkant.....
Zo nog ff een uurtje strijken en dan ga ik lekker bankhangen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65878327
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:09 schreef lady-wrb het volgende:
wat zal ik eens gaan doen: naar loods 5 of naar de kringloopwinkel? of allebei?
Loods 5 en eventueel naar de kringloop.
  maandag 9 februari 2009 @ 13:14:21 #10
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65878364
Ik hoop dat mijn strijk gedaan is wanneer ik straks thuiskom
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_65878385
Er ligt voor mij ook een berg strijkgoed te wachten maar ik ben er zoo slecht in! Dat was dan weer wel handig aan de kraamverzorgster, ze kon strijken als de beste (en nog snel ook!)
pi_65878481
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:14 schreef Memmel het volgende:
Ik hoop dat mijn strijk gedaan is wanneer ik straks thuiskom
misschien nog even bellen....
pi_65878577
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:14 schreef Raissa het volgende:
Er ligt voor mij ook een berg strijkgoed te wachten maar ik ben er zoo slecht in! Dat was dan weer wel handig aan de kraamverzorgster, ze kon strijken als de beste (en nog snel ook!)
die van mij streek echt alles bij de eerste dan. bij de 2de deed ze geen ene reet.

wassen en opvouwen oke. maar strijken daar heb ik zo een hekel aan omdat ik dat thuis altijd deed.
mijn moeder kon niet strijken dus moest ik dat altijd doen.

nu moet ik nog de was opruimen
mama van 3 kids!
  maandag 9 februari 2009 @ 13:24:39 #14
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65878684
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:18 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

misschien nog even bellen....
Nah, ze is al naar huis. Ze had de was vorige week meegenomen. Dus ik zie straks wel een mooi gestreken mandje. Sorry K_P, ik weet dat je strijken zoooo 2008 vindt. Maar ik vind een lekker gestreken truitje zo fijn!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_65878708
ik vind de was niet zo heel erg, wat ik minder leuk vind is dat mijn moeder bijna obsessief alles antikreuk wil ophangen en ik het bijna nooit naar haar zin doe. en sokken bij elkaar zoeken heb ik ook een hele grote hekel aan.
ohja, en de schone opgevouwen was weer terug in mn kast leggen, daar ben ik ook niet zo goed in
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 9 februari 2009 @ 13:25:51 #16
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65878724
Wel verdorie heb ik een post getikt en op invoeren geklikt.. *NIKS*

Nooooooouuuuuuuuuuu.. M'n vriendin heeft haar Crocjes al wel. (woont in het zelfde durrep)
Sjeesde er hier net een UPS-busje de straat in toen ik ook de straat inliep vanaf school, bleef aan het eind van de straat op de kruising zo'n vijf minuten stil staan (stapte niemand uit) en reed daarna weer verder.
Vriendin zei dat ze bij hun ook door UPS gebracht waren... Dusssssssss...

Nu ben ik flauw.. Ik wil mijn bestelling oohooook.

[/ongeduldpost]
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 9 februari 2009 @ 13:26:20 #17
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65878738
Pinquit! Ben jij soms mijn verloren tweelingzus?
pi_65878817
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:24 schreef Memmel het volgende:

[..]

Nah, ze is al naar huis. Ze had de was vorige week meegenomen. Dus ik zie straks wel een mooi gestreken mandje. Sorry K_P, ik weet dat je strijken zoooo 2008 vindt. Maar ik vind een lekker gestreken truitje zo fijn!
Haha, strijken is inderdaad zonde van de tijd en ontzettend 2008.

*zet Memmel aan het werk*
  maandag 9 februari 2009 @ 13:30:13 #19
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65878880
Memmel de manager is geweldig goed in delegeren!

* Memmel klapt haar mobiel open en druk voorkeurstoets 1 in: de hulp in huis
pi_65878946
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:26 schreef Memmel het volgende:
Pinquit! Ben jij soms mijn verloren tweelingzus?
hebben we dezelfde moeder?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_65878955
oja strijken
Ik vind wassen niet erg trouwens, alleen het was ff blijven liggen nu.
  maandag 9 februari 2009 @ 13:35:51 #22
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65879050
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:32 schreef pinquit het volgende:

[..]

hebben we dezelfde moeder?
Als ze als een waakhond naast de droger wacht tot 'ie PING zegt om dan vervolgens alles netjes en kreukvrij weg te hangen én de was die ik in een keer doe in tienen splitst "omdat de machine dan niet zo vol zit en alles lekker kreukvrij blijft", dan wel ja.....
pi_65879265
lady, ff gejat van internet
quote:
5 tot 6 jaar eerste blijvende kiezen
6 jaar eerste snijtanden onder
6 tot 7 jaar eerste snijtanden boven
7 jaar tweede snijtanden onder
7 tot 8 jaar tweede snijtanden boven
8 tot 10 jaar rustfase
10 jaar hoektanden onder
10 tot 12 jaar eerste premolaren boven
eerste premolaren onder
tweede premolaren boven
tweede premolaren onder
hoektanden boven
12 tot 13 jaar tweede blijvende kiezen
18 tot 24 jaar derde blijvende kiezen, ofwel de verstandskiezen
Dus met 9,5 is ie wel redelijk vlot. Ik vroeg het omdat mijn zoon ook rond de leeftijd van de jouwe zit en zich afvroeg wanneer het wisselen verder ging !
pi_65879776
rewimo!!! gefeliciteerd met het voornemen! Ik hoop dat het bij jullie niet zoveel plezier opleverd als bij ons

bedankt voor de lieve berichten aan het eind van het vorige bankje. Doet me goed! M'n moeder doet ook nog d'r best om de kleinkroost te kunnen zien, maar ja... je weet maar nooit, dan is 9 maanden wel erg lang, en dan heb ik er nog geen tijd bijgeteld om kroost te kweken...

bah, ook hier veel was! ik heb net was uit de droger gehaald, en zo de volgende bonte was (40 graden) in de wasmachine... wassen is niet zo erg, drogen valt ook wel mee, maar het vouwen en het strijken ervan...
pi_65880137
Was die uit de droger komt is wel erger om te strijken trouwens.
Ik hang alles inderdaad antikreuk op Vandaar dat mijn lief de was niet mag aanraken, die gooit alles achterstevoren & binnenstebuiten op het rekje, zonder wasknijpers. Met mijn methode kun je het meeste zo opvouwen als het droog is. Met zijn methode niet, maar dat heeft ie nooit echt ondervonden omdat hij voorheen alles gewoon nog nat(tig) streek of nog nat(tig aantrok *ril*. Ik heb er wel eens een geslapen onder een heel klam dekbedovertrek
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')