quote:Ik vind was vouwen niet zo heel erg, was strijken daarentegen...
De laatste tijd probeer ik de was direct vanuit de droger op te vouwen en te verdelen onder 2 wasmanden. 1 voor ons en 1 voor Amber en dan heb ik nog een mand voor strijk.
Lady, je mag wel ff bij mij komen strijken hoor
Heb vanmorgen al het kleine babyspulweggestreken. Nu nog broeken en truien...
de tijd dat ik onderweg ben om het naar je te brengen ben ik ws. al klaar met strijkenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:08 schreef lady-wrb het volgende:
en ik maar f5-en
ik wil best voor je strijken hoor vicky, maar dan moet je t wel zelf brengen
Loods 5 en eventueel naar de kringloop.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:09 schreef lady-wrb het volgende:
wat zal ik eens gaan doen: naar loods 5 of naar de kringloopwinkel? of allebei?
misschien nog even bellen....quote:Op maandag 9 februari 2009 13:14 schreef Memmel het volgende:
Ik hoop dat mijn strijk gedaan is wanneer ik straks thuiskom
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:14 schreef Raissa het volgende:
Er ligt voor mij ook een berg strijkgoed te wachten maar ik ben er zoo slecht in! Dat was dan weer wel handig aan de kraamverzorgster, ze kon strijken als de beste (en nog snel ook!)
Nah, ze is al naar huis. Ze had de was vorige week meegenomen. Dus ik zie straks wel een mooi gestreken mandje. Sorry K_P, ik weet dat je strijken zoooo 2008 vindt. Maar ik vind een lekker gestreken truitje zo fijn!quote:Op maandag 9 februari 2009 13:18 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
misschien nog even bellen....
Haha, strijken is inderdaad zonde van de tijd en ontzettend 2008.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:24 schreef Memmel het volgende:
[..]
Nah, ze is al naar huis. Ze had de was vorige week meegenomen. Dus ik zie straks wel een mooi gestreken mandje. Sorry K_P, ik weet dat je strijken zoooo 2008 vindt. Maar ik vind een lekker gestreken truitje zo fijn!
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:26 schreef Memmel het volgende:
Pinquit! Ben jij soms mijn verloren tweelingzus?
Als ze als een waakhond naast de droger wacht tot 'ie PING zegt om dan vervolgens alles netjes en kreukvrij weg te hangen én de was die ik in een keer doe in tienen splitst "omdat de machine dan niet zo vol zit en alles lekker kreukvrij blijft", dan wel ja.....quote:
Dus met 9,5 is ie wel redelijk vlot. Ik vroeg het omdat mijn zoon ook rond de leeftijd van de jouwe zit en zich afvroeg wanneer het wisselen verder ging !quote:5 tot 6 jaar eerste blijvende kiezen
6 jaar eerste snijtanden onder
6 tot 7 jaar eerste snijtanden boven
7 jaar tweede snijtanden onder
7 tot 8 jaar tweede snijtanden boven
8 tot 10 jaar rustfase
10 jaar hoektanden onder
10 tot 12 jaar eerste premolaren boven
eerste premolaren onder
tweede premolaren boven
tweede premolaren onder
hoektanden boven
12 tot 13 jaar tweede blijvende kiezen