Ik behoor niet tot je "wij", achterlijke fanboyquote:
Dat dus. Geen zin in Xbox vs. PS-gezeik in de Xbox en PS-topics. Als je je console zo geweldig vindt, ga je naar het andere topic.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:32 schreef Rossdale het volgende:
Waarom 360 belachelijk komen maken in een centraal 360 topic?Lopen er ook kinderachtige 360'ers in het PS3-topic?
B-A-N-N-I-N-G !quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:27 schreef AQuila360 het volgende:
Rossdale en Bart zitten in een boom!
Valkyrie Chronicles.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:28 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zou trouwens wel dat ene spel van Sega voor de PS3 willen spelen dat turn based oorlogsspel ofzo ben ff de naam kwijt! Maar verder niet echt veel!
Ja, dat is altijd zo'n gezeik met die themes. Ik vind het echt een naaistreek van MS dat je eerst moet kopen om pas te kunnen zien wat het is. Ze moeten gewoon ff een preview'tje online gooienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:50 schreef super-muffin het volgende:
Waar kan ik een screenshot of een preview zien van de Worms theme packs. Vind het een beetje zonde om ze te kopen als ik niet zeker weet of ik het wel tof vind.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik behoor niet tot je "wij", achterlijke fanboy
scheelt , het hele internet zit zo inelkaarquote:
Was je een week wegquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena Walkthrough
OMFG.![]()
Must resist tot de demo begin volgende maand.
Inderdaad, er was ooit wel een site gemaakt door iemand, maar die is nu offline.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd zo'n gezeik met die themes. Ik vind het echt een naaistreek van MS dat je eerst moet kopen om pas te kunnen zien wat het is. Ze moeten gewoon ff een preview'tje online gooien
JA HIJ WAS MISSCHIEN EEN WEEK WEG, NIEMAND DIE HET BOEIT, GA HET ANDERS NOG 3X VRAGEN.quote:
take a chill pillquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
JA HIJ WAS MISSCHIEN EEN WEEK WEG, NIEMAND DIE HET BOEIT, GA HET ANDERS NOG 3X VRAGEN.
Er gaat toch niets boven het Transformers G1 theme. (Decepticon versie)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:07 schreef SkyChat het volgende:
De meeste themes zijn GEEN THEMES maar slappe wallpapers die ik zelf ook wel op de 360 kan flikkeren!!
Fucking ripoffs daar bij microsoft
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er gaat toch niets boven het Transformers G1 theme. (Decepticon versie)
Is nog een oude theme, geen NXE, maar ik vind m nog steeds top.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:15 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Die ken ik nietmaar een theme is pas een theme wanneer je hele dashboard onder handen is genomen inclusief je Friends.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |