Super iddquote:Op zondag 15 februari 2009 12:24 schreef Retarded het volgende:
http://www.xboxworld.nl/n(...)ault-on-dark-ethena/
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:24 schreef Retarded het volgende:
http://www.xboxworld.nl/n(...)ault-on-dark-ethena/
Voor het ruilen en verkopen van games is die site echt perfectquote:
Fallout 3quote:Het Engelse Official Xbox Magazine pakt in de nieuwste uitgave uit met de eerste details over de tweede downloadbare uitbreiding voor Fallout 3, The Pitt.
The Pitt speelt zich af in het industriegebied van Pittsburgh en zal bestaan uit een grote kerker, een verlaten staalterrein en een nederzetting. De nederzetting is verdeeld in twee gedeeltes, Het centrum wordt bewoond door de slaven en Haven is de thuisbasis van hun meesters.
Ook deze uitbreiding zal de nodige nieuwe side-quests en voorwerpen bevatten. Zo zal er de Auto Axe toegevoegd worden, een soort van kettingzaag.
Volgens het magazine zal de speler voor het eerst ook met Raiders kunnen communiceren in plaats van enkel vechten. Een van de nieuwe hoofdopdrachten laat de speler infiltreren als slaaf om te achterhalen of de geruchten waar zijn dat het hoofd van de Raiders een middel gevonden heeft tegen mutaties.
The Pitt zal in maart exclusief voor Xbox 360 en PC verschijnen.
Nee man, van een afstand is het veel mooierquote:Op zondag 15 februari 2009 16:06 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ga het dan ook een keer spelen ofzo
Alsof Fok!Games alles isquote:Op zondag 15 februari 2009 14:27 schreef SpankmasterC het volgende:
wat een fucking kansloos nieuwsbericht, niet in de laatste plaats omdat de hoes al gewoon een tijdje online beschikbaar is via tothegame. Hell, ik heb m zelfs al gebruikt voor mn preview
Nee natuurlijk niet, maar komop: een nieuwsbericht omdat de cover uit is? Dat is wel erg kansloosquote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:06 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ga het dan ook een keer spelen ofzo
Die game is dan ook ¤12,50 ofzoquote:Op zondag 15 februari 2009 18:26 schreef Rossdale het volgende:
Eerste act van Timeshift gespeeld en ik heb echt geeeeeen idee wat het doel van de game isDe mannetjes zijn ook absoluut niet te verstaan door het blikkerige geluid enz.
Alleen het stoppen van de tijd en dan het geweer van een vijand jatten blijft geniaal
Ik heb de eerste 2 chapters bij iemand gespeeld maar het was echt heel duidelijk, het begin filmpje alquote:Op zondag 15 februari 2009 18:26 schreef Rossdale het volgende:
Eerste act van Timeshift gespeeld en ik heb echt geeeeeen idee wat het doel van de game isDe mannetjes zijn ook absoluut niet te verstaan door het blikkerige geluid enz.
Alleen het stoppen van de tijd en dan het geweer van een vijand jatten blijft geniaal
Mannetje blaast gebouw op, ik ben iemand die een beta pak aantrekt en door de tijd heenreis omdat dat ding zo onstabiel als de nete is. Ik zoek stout mannetje. Dat is zowat alles wat verteld isquote:Op zondag 15 februari 2009 18:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 2 chapters bij iemand gespeeld maar het was echt heel duidelijk, het begin filmpje al
Redactie game
Ik ook geruild vandaagquote:Op zondag 15 februari 2009 18:42 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb Dark Sector gekocht, mensen onthoofden!
En nu ga ik maar es weer wat geld proberen op mn rekening te houden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |