quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:10 schreef SpankmasterC het volgende:
Net Burnout Ultimate Box gekocht, kom hem niet laten liggen
Hij viel me ook wat tegenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:11 schreef Lyzio het volgende:
Halo Wars is niets voor mij. Veel te priegelig.
Burnoutquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:10 schreef SpankmasterC het volgende:
Net Burnout Ultimate Box gekocht, kom hem niet laten liggen
Hij valt me juist heel erg mee, moet eerlijk bekennen dat ik het nu ook onder de knei krijg in skirmich. Normaal speel ik Rts alleen op de pc en hoewel het die diepgang niet benaderd vermaak ik me toch prima ermee, potjes zullen ook nooit langer als een half uur zijn online.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij viel me ook wat tegenWel balen want leek me wel tof!
Orbital Drop Shock Troopersquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:38 schreef DooD het volgende:
[..]
Hij valt me juist heel erg mee, moet eerlijk bekennen dat ik het nu ook onder de knei krijg in skirmich. Normaal speel ik Rts alleen op de pc en hoewel het die diepgang niet benaderd vermaak ik me toch prima ermee, potjes zullen ook nooit langer als een half uur zijn online.
Daarom toch maar even de LE besteld. Blijft heerlijk om ODST'ers neer beneden te zien komen met grote getallen tegerlijk als je ze achter de covie base droptHelljumpers going in
Nee, wat vraag je ervoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:53 schreef Edwinuss het volgende:
Spelen er vanavond nog mensen SaintsRow2 ?
Een groene joystickquote:Op zondag 15 februari 2009 00:23 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
Komt vrijdag uit hé, heb hem net besteld
jah man dat is echt de shit deze tijd , weet je dat niet ?quote:
Neequote:Op zondag 15 februari 2009 00:44 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jah man dat is echt de shit deze tijd , weet je dat niet ?
geen idee .quote:Op zondag 15 februari 2009 00:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee![]()
Vind het ook maar een raar plaatje? Maar waarom koopt iedereen dat dan? Voor SF 4 ofzo?
Niet liever WoW?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
geen idee .
persoonlijk heb ik niks meer met 2d fighters geen mij maar een nieuwe dead or alive
Oke dat ziet er wel intressant uit! Heb je linkje voor wat er allemaal op staat?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:27 schreef Wessiej het volgende:
O even ander plaatje, gaat om Sega Megadrive Collection.
Alien Stormquote:Op zondag 15 februari 2009 01:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke dat ziet er wel intressant uit! Heb je linkje voor wat er allemaal op staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |