Dan ben je ook snel tevredenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:12 schreef fratsman het volgende:
Jan de Hoop!![]()
Jos Brink!![]()
Voor de rest kon het er wel mee door.
Jaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:18 schreef fratsman het volgende:
[..]
Alles beter dan XFactor en de Dikvoormekaarshow.
dat zegt meer over het script dan over de persiflages. De grappen waren soms erg flauw, maar de personen waren echt wel herkenbaar. Ik heb enorm gelachen om de discussie tussen Ivo en Marc, Maarten van Rossum, Jan de Hoop, Jerney en Jos brink.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:50 schreef Un4 het volgende:
Wat ontzettend slecht. Sowieso al kansloos als je de personen die je nadoet zo duidelijk moet voorstellen(naam eronder, door een ander karakter laten zeggen). Als het echt goed was is dat dus echt niet nodig, in ieder geval niet bij iedereen...
Helemaal mee eens. Het was knap gedaan qua grime en ook wel qua spel (zelfs Irene deed het goed, wat ik niet verwacht had), maar de grappen waren op een enkele keer na gewoon niet sterk genoeg en te flauw. Ik begrijp dat Carlo de teksten en het scenario zelf heeft geschreven; daar had een echte tekstschrijver op of in ieder geval bij moeten zitten. (En mag die lachband alsjeblieft weg? Of laat het anders in ieder geval nog een 'live' lachband zijn. Dus dat een publiek in een zaal naar de uitzending kijkt en je het geluid van hun gelach opneemt, in plaats van dat de makers op een lachknopje drukken wanneer zij denken dat er gelachen moet worden...)quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:30 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben misschien te veel de nadruk gelegd op het imiteren en te weinig op het script. De imitaties zijn echt wel goed en soms zelfs hilarisch, maar misschien moet het script gewoon veel beter om echt een topper te worden.
De 1.7 miljoen kijkers van X-factor zijn gewoon blijven hangen. De kans is wel vrij groot dat het zonder X-factor veel minder zou scoren, maar dat weet je nooit.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:08 schreef Samson het volgende:
Ik vind normaal die typetjes die ze doen erg leuk, maar ik vond dit om te janken zo slecht. Ik ben dan ook nogal verbaasd dat het zo ontzettend heeft gescoord (volgens de Telegraaf). Zou dat wel echt zo zijn?
Ik zie dat de 2e helft blijkbaar leuker was dan de eerste, maar die heb ik niet meer gezien, misschien had ik toch moeten blijven hangen. Ik denk dat het gewoon in een korte tijd een beetje teveel van het goede is.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De 1.7 miljoen kijkers van X-factor zijn gewoon blijven hangen. De kans is wel vrij groot dat het zonder X-factor veel minder zou scoren, maar dat weet je nooit.
Ik vond het trouwens wel erg leuk gedaan. De teksten zijn voor verbetering vatbaar, maar de imitaties zijn van prima tot hilarisch. Knap werk van Carlo en Irene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |