quote:
Neh die was jurylid bij Holland's Got Talent.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die ken ik dus echt niet geloof ik heur.
Oh logisch dat ik die niet ken toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:44 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Neh die was jurylid bij Holland's Got Talent.
Ja! Daar zat ik ook aan te denken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:45 schreef PiraatPiet het volgende:
Ik zit de hele tijd te wachten op Rik, Jessica en Arnie
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:46 schreef happyme28 het volgende:
Ik vond Carlo toch wel echt als Maarten van Rossem klinken. En Jos Brink klinkt ook goed.
2 goeie...de rest is nogal mwah...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:46 schreef happyme28 het volgende:
Ik vond Carlo toch wel echt als Maarten van Rossem klinken. En Jos Brink klinkt ook goed.
Ja ik ook maar das ook wel de makkelijkste optie als je X-Factor toch kijkt hequote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:48 schreef happyme28 het volgende:
Geslaagde 1e uitzending. En ook op een goed tijdslot. Ik blijf kijken
Ben ik het niet mee eens... Irene was net zo goed, zo niet zelfs beter.quote:
Inderdaad, best grappig alhoewel (natuurlijk) niet alles goed leek..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:48 schreef marky het volgende:
Ik vond het voor een RTL 4 programma best gewaagd.
Inderdaad, 5 minuten na het reclameblok uitgehouden en toen weggezapt. Jammer, ik had er meer van verwacht.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:52 schreef evert het volgende:
tja, na al deze lofuitingen, ik vond het tenenkrommend slecht. die lachband moet verboden worden. en de teksten waren echt van niveau 0.
Pittige Tijden wel meegemaakt, en vond het nu ook grappig. Meer omdat ik de imitaties van Carlo en Irene meestal wel kan waarderen. Al vind ik wel dat er nog wat aan de grappen gewerkt moet worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:10 schreef Paul het volgende:Het was echt slecht, en als je het goed vond, dan heb je denk ik niet in je kinderjaren pittige tijden meegemaakt want dit haalde het in de verste verte niet. Het was gewoon niet grappig
.
Dit hadden ze niet moeten doen gewoon Telekids daarna life and cooking en klaar.
Dit was o.a. niet leuk omdat het zo geregisseerd was, pittige tijden was lekker losbandig en gek.
Carlo en Irene hebben mij teleurgesteld
Dus jij vind de imitaties nu net zo leuk als vroegerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:14 schreef LeonH het volgende:
[..]
Pittige Tijden wel meegemaakt, en vond het nu ook grappig. Meer omdat ik de imitaties van Carlo en Irene meestal wel kan waarderen. Al vind ik wel dat er nog wat aan de grappen gewerkt moet worden.
Ik vond bepaalde imitaties wel goed neer gezet, alleen de grappen niet altijd. Maar een aantal personen kon ik niet, aangezien ik geen Top Model, X-factor etc kijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Dus jij vind de imitaties nu net zo leuk als vroeger
Vroeger lag ik echt dubbel en nu nog als ik die imitaties zie van GTST maar dit was zo geacteerd, vroeger leek het nog alsof het ter plekke werd bedacht waarbij de hele crew op de achtergrond in de lach schoot
Dat waren Maurice Wijnen en Marianne van Wijnkoop. Irene was voortreffelijk in typetjesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:41 schreef oh-oh het volgende:
Oh die mensen in de lift ken ik dus echt helemaal niet...
Maar dit is een ander concept. Het is wel met typetjes maar niet zoals Pittige Tijden.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Dus jij vind de imitaties nu net zo leuk als vroeger
Vroeger lag ik echt dubbel en nu nog als ik die imitaties zie van GTST maar dit was zo geacteerd, vroeger leek het nog alsof het ter plekke werd bedacht waarbij de hele crew op de achtergrond in de lach schoot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |