Dit moet je ook niet willen vergelijken met Koefnoen of Kopspijkers.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:48 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Maar ik heb al genoeg van Irene Moors haar imitaties gezien om te kunnen zeggen dat ze er niet goed in is. En de standaard ligt ook heel hoor door Koefnoen en Kopspijkers, waar ik het wel mee vergelijk.
Waarom niet, het idee is hetzelfde. Persiflages maken op BN'ers.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:36 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dit moet je ook niet willen vergelijken met Koefnoen of Kopspijkers.
Jij niet snappen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:57 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Waarom niet, het idee is hetzelfde. Persiflages maken op BN'ers.
Leg het verschil dan maar uit. Natuurlijk is het anders, maar de essentie van het programma is hetzelfde. Namelijk BN'ers belachelijk maken door ze te persifleren. Dat ze dat op een andere manier doen is niet zo relevant. Jij snapt het gewoon niet.quote:
Zenuwen voor de premièrequote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:39 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik merk dat de spanning begint op te lopen
?...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:58 schreef NatteBever het volgende:
Ik lig nu al in een deuk, al sinds kwart voor 2
Klopt maar de verhouding persiflage en imitatie is wel degelijk anders....bij de TV Kantine ligt de nadruk vooral op het eerstequote:Op donderdag 19 maart 2009 13:57 schreef Cavalier1 het volgende:
Waarom niet, het idee is hetzelfde. Persiflages maken op BN'ers.
Ja, z'n stem en accent lijken absoluut niet en dat is het meest karakteristieke aan 'm.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:21 schreef MilaNL het volgende:
Dieuwertje Blok lijkt wel echt perfectMac-Marie niet
MArc Fornoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:23 schreef Cee het volgende:
Jerney, sprekend!
Die gast die Carlo nu nadoet ken ik helemaal niet.
SBS-jurylid.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:23 schreef Cee het volgende:
Jerney, sprekend!
Die gast die Carlo nu nadoet ken ik helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |