Tis de tempel van artemis, en de meeste mensen weten niet wat de pharos is, ze noemen het veelal 'the great lighthouse'. Maar die ontbraken idd nog.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:13 schreef barney74 het volgende:
Mausoleum van Halicarnassus
beeld van Artemis
Pharos van Alexandrie
(ik trek dus die beelden weer in)
valt mee...ooit eens uit mn hoofd geleerd (vooral dat mausoleum en die tempel worden vaak vergeten door de mensen) net zoals de 7 werken van barmhartigheid..ook altijd een leuke vraag!quote:
Ik vergeet er meestal 3... maar zal ze proberen te onthouden vanaf nuquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:20 schreef barney74 het volgende:
[..]
valt mee...ooit eens uit mn hoofd geleerd (vooral dat mausoleum en die tempel worden vaak vergeten door de mensen) net zoals de 7 werken van barmhartigheid..ook altijd een leuke vraag!
ik ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik vergeet er meestal 3... maar zal ze proberen te onthouden vanaf nu
Deze vraag weet ik ook niet. Ik ken maar één Egyptische God.
quote:
alle sources graag, goddelijke punten is slechts 1 van de 4 en heet favor!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:29 schreef barney74 het volgende:
goddelijke punten...maar hoe dat daar heet ; divine points ofzo?
hmm, in dat geval moet ik passen; toch net iets te weinig gespeeldquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:29 schreef svk1985 het volgende:
[..]
alle sources graag, goddelijke punten is slechts 1 van de 4 en heet favor!
Nou nou, wat een zwaar leven zul jij hebben.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:30 schreef barney74 het volgende:
gat, ik zat net te overwegen om weer eens een potje Red Alert te gaan spelen (dat WOW gaat op een gegevn moment ook je neus uit hangen); maar AOM is toch ook wel weer eens leuk....
keuzes keuzes...
ook geen enkel ideequote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:28 schreef svk1985 het volgende:
met dank aan age of mythology
en om in dat spel te blijven
Welke resources kon je in AoM verzamelen, en wat wijkt dit af van de eerdere age of empires delen?
goud wel, steen in de eerdere delen welquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:36 schreef BenjaminFranklin het volgende:
je zult toch wel steen kunnen verzamelen, en goud ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |