quote:
Ga nu kogelbiefstukje met uitje en augurkje maken, boontjes en aardappelschijfjesquote:
Ik hoor net dat er in het Noorden wel eens 10 mm aan sneeuw kan vallen! #*($&*(#$&)@quote:Op maandag 9 februari 2009 18:32 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Als d'r sneeuw ligt, moet ik met de trein. En van station naar school is best een pokkeneind, en dat met mn voet
kheb nu ook mn trui met horizontale streep aanquote:Op maandag 9 februari 2009 19:09 schreef -Hans- het volgende:
De horizontale streep is geloof ik weer helemaal in. Zie op het werk ook vrij veel mensen met een trui lopen voorzien van horizontale streep..
Just dance !!!!!!!!!!!!!
alleen de modekleuren van dit momentquote:Op maandag 9 februari 2009 19:09 schreef -Hans- het volgende:
De horizontale streep is geloof ik weer helemaal in. Zie op het werk ook vrij veel mensen met een trui lopen voorzien van horizontale streep..
Just dance !!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alleen de modekleuren van dit moment
Google Chrome werkt primaquote:Op maandag 9 februari 2009 19:12 schreef Feivel1 het volgende:Mijn internet explorer wou niet zo mee werken
.
Klopt, die horizontale strepen laten je inderdaad breder lijken. Verticaal juist weer langerquote:Op maandag 9 februari 2009 19:12 schreef muisje-eliza het volgende:
kheb nu ook mn trui met horizontale streep aan![]()
dan lijk ik breder
Pfff niet allemaal even mooi. Gstar heeft er een met van die saaie grijze strepen.. dan lijk je net een lopende streepjescodequote:Op maandag 9 februari 2009 19:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alleen de modekleuren van dit moment
heeerlijk die felle kleurtjes!!! iedereen is altijd zo grauw met donkeree kleuren zoals zwart, grijs en donkerblauw. Nu zie je steeds meer mensen met felle kleurtjes rondlopen. En ik vind dat er vrolijk uitzienquote:Op maandag 9 februari 2009 19:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
sprankelende regenboogkleuren, frisse pastels en exotische warme tonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |