Truequote:Op maandag 9 februari 2009 10:50 schreef luciferist het volgende:
TS is tenminste wel nette verkoper.
Dat is wel waarquote:Op maandag 9 februari 2009 10:50 schreef luciferist het volgende:
TS is tenminste wel nette verkoper.
"Langs mij" is typisch Limburgs.quote:
OMG ik woon al te lang in Limboland, ik ben verpest voor het leven!quote:
ALLES werkt behalve het moboquote:Op maandag 9 februari 2009 11:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarschijnlijk heeft de koper een beetje aan de switch op de achterkant van de pc lopen kloten: van 230V naar 115V en dan aangezet enzo. Dat vinden voedingen en moederborden vaak niet fijn.
En hij heeft je daarna hard gepwnd.
Garantie tot de deur, klaar.
40 euro zekerquote:Op maandag 9 februari 2009 12:38 schreef Co_OL het volgende:
Ik heb nog wel een goed werkend p4 bordje liggen.
Kopen?
Een PC met kapot mobo.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:20 schreef -Techno- het volgende:
Wat heb je nog meer op marktplaats staan?
Het moederbord gaat dood en jij hebt kinderen? Ik voorspel weinig goeds.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:41 schreef Prowl het volgende:
Zaterdag een oude Pentium 4 Pc verkocht via marktplaats (40,= zwart geld FTW!)
Ding werkt perfect, koper ook laten zien dat alles het deed en zo, man hartstikke blij omdat hij een p2 had die nodig vervangen moest worden en hij had geen geld.
Belt hij zondag morgen op dat de PC niks meer doet?
Hij die pc hier weer mee naartoe nemen, ik sluit hem aan en helemaal NIETS!
Ding doet niks meer?!?!
Hij heeft hem niet open gemaakt of zo want dat kon ik zien aan de kast, gebruik ik een speciaal plakkertje voor dat kapot gaat als de kast geopend is.
Ik heb hem maar een andere snellere pc meegegeven omdat ik medelijden had![]()
PC staat nu hier langs mij en volgens mij is het mobo dood, de rest werkt perfect![]()
Klacht 1: Garantie tot aan de voordeur is niet van toepassing want ik ben veel te lief![]()
![]()
Klacht 2: Moederbord dat zonder geldige reden overlijd
Klacht 3: Winst misgelopen zodat ik moet pinnen om luiers te halen voor mn kids
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:41 schreef Prowl het volgende:
PC staat nu hier langs mij en volgens mij is het mobo dood, de rest werkt perfect
Ze stoppen ook nog wel eens met geweld stekkertjes in de achterkant van de pc die eigenlijk helemaal niet in de aansluiting kunnen, paf boem moederbord stuk omdat er ergens teveel voltage doorheen gaat.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:50 schreef TheCoon het volgende:
[..]
Natuurlijk zwijgt de koper over alles wat die ermee gedaan heeft, maar als dat ding jaren heeft gewerkt bij jou dan kan je er van uit gaan dat die niet zomaar terwijl er niks gebeurd ineens stuk gaat bij de koper.
Lemming van z'n eigen topicquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |