Dat kan dus nietquote:Op zondag 22 februari 2009 13:34 schreef jojomen4 het volgende:
Ik vergeet soms dat het spel er is. Dan kan ik ook nu roepen: voor alle toernooien waar ik niet specifiek een speler aanwijs wil ik graag op dag 1 de hoogste geplaatste, dag 2 .... enz enz..
Hoezo zou dat niet kunnen?quote:
Omdat je dan in de knoop raakt ?quote:
Dan stellen we speciaal voor jou de sub-regel erbij dat als je die hoogst geplaatste al een keer hebt genomen de volgende aan de beurt is.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat je dan in de knoop raakt ?
Elke keer de hoogst geplaatste speler, zul je vanzelf wel eens een dubbele krijgen niet
Lekker lastig ookquote:Op zondag 22 februari 2009 13:40 schreef jojomen4 het volgende:
Dan stellen we speciaal voor jou de sub-regel erbij dat als je die hoogst geplaatste al een keer hebt genomen de volgende aan de beurt is.
quote:Op zondag 22 februari 2009 13:34 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik vind dat dit soort dingen niet moeten kunnen. Als je niet bij een computer kan komen, jammer, doe je het volgende toernooi mee.
Ik vergeet soms dat het spel er is. Dan kan ik ook nu roepen: voor alle toernooien waar ik niet specifiek een speler aanwijs wil ik graag op dag 1 de hoogste geplaatste, dag 2 .... enz enz..
Gewoon dagelijks namen posten, en anders niks.
Als je vooraf aangeeft dat je het een paar dagen niet redt om een pick door te geven, dan vind ik de manier waarop Appeltjesmoes het doet alleszins redelijk. Het slaat natuurlijk nergens op om een heel toernooi zo te spelen, maar een paar dagen moet kunnen.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:40 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dan stellen we speciaal voor jou de sub-regel erbij dat als je die hoogst geplaatste al een keer hebt genomen de volgende aan de beurt is.
Lees jij me post anders ff, want ik zeg nergens dat ik beslis.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker lastig ook
Ohja lees de OP: XL heeft altijd gelijk. Dus hij beslist, niet jij.
Mwah, gravel en indoor is een wereld van verschil IMO.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zou ie tussendoor ook nog op en neer vliegen voor de DC?
Maar zo'n vreemde keus is het ook weer niet. Indian Wells en Miami liggen dichter bij gravel in de buurt dan bij snelle indoorbanen denk ik...
Dat zegt hij ook nietquote:Op zondag 22 februari 2009 17:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mwah, gravel en indoor is een wereld van verschil IMO.
Je mag best op de hoogste per dag stemmen. Je kunt alleen niet van degene die de stand bijhoudt verwachten dat hij alles voor je uitzoekt. Als ze dat wel doen tellen ze de voorspellingen mee of als iemand anders voor je de juiste naam op de juiste dag post (op basis van aangegeven criteria) dan telt het gewoon mee. Over het algemeen blijkt dat zelfregulerend.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:57 schreef Mindlight het volgende:
Ben het in deze met Jojomen eens, gewoon dagelijks posten, en anders ben je het volgende toernooi de eerste zou ook mijn idee zijn.
Die kneuzencup in Dubai spelen we nietquote:Op zondag 22 februari 2009 19:39 schreef Tim86 het volgende:
OOP is al even bekend hoor. Hier is ie:
http://www.atpworldtour.c(...)ting/2009/495/OP.pdf
DAG 1:
TIpsarevic - Cilic
Chiudinelli - Karlovic
Ljubicic - Ferrer
Gabashvili - Recouderc
Stakhovsky - Murray
Hanescu - Santoro
Je bent teveel afgeleid door die brievenbus in je avatarquote:Op zondag 22 februari 2009 19:39 schreef Tim86 het volgende:
OOP is al even bekend hoor. Hier is ie:
http://www.atpworldtour.c(...)ting/2009/495/OP.pdf
DAG 1:
TIpsarevic - Cilic
Chiudinelli - Karlovic
Ljubicic - Ferrer
Gabashvili - Recouderc
Stakhovsky - Murray
Hanescu - Santoro
Niet vanuit mijquote:Op zondag 22 februari 2009 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Gaat er nog een PM uit vanuit de organisatie om iedereen er op te wijzen? Ik kan me voorstellen dat veel mensen Acapulco over het hoofd zien...
Dan moet ik wel speelschema wetenquote:Op zondag 22 februari 2009 22:45 schreef Ambrosius het volgende:
Nee, nog niet. Maar je hebt nog wel even morgen om te voorspellen, zal pas ergens aan het einde van de middag beginnen denk ik.
draw2009quote:Op zondag 22 februari 2009 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan moet ik wel speelschema wetenDus als iemand zo lief wil zijn straks.
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:12 schreef de_boswachter het volgende:
Montanes dus voor mij. Thnx zusje. Kan je dit elke dag even smorgens doen
22.00 pas.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Wanneer starten ze ongeveer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |