Dankuquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Perfect gespeeld van norich en the vulture trouwens!
Dank uquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Perfect gespeeld van norich en the vulture trouwens!
Er is sowieso iemand die kans maakt om te winnen, jij of dekouwequote:
Wel klasse Gier, BliksemSchigt, dekouwe, Miss_S, en norich idemquote:
[ Bericht 1% gewijzigd door kleinzusje op 15-02-2009 17:20 ]quote:
Ik heb wel een idee daarvoor intel. Ik kom deze week wel op IRCquote:Op zondag 15 februari 2009 21:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zijn er nog Excel-Wünderkinder in de buurt die suggesties hebben voor het bijhouden van de stand? Het lukt allemaal niet zo
Bruce117 doet vooralsnog de XL-ranking, wellicht dat die vanavond nog komt. Bruce117
Al die beloftesquote:Op zondag 15 februari 2009 21:45 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee daarvoor intel. Ik kom deze week wel op IRC
XL-ranking is aangepast, de andere zal intel vast nog wel doen.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Euhm mijn puntentotaal klopt totaal niet....
Waar zijn mijn finalepunten gebleven?
quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:42 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
XL-ranking is aangepast, de andere zal intel vast nog wel doen.
Begin maar vast met inslaanquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:02 schreef TheVulture het volgende:
Maandag gaan we aan Acapulco beginnen toch
Nalbandian, Monfils en een hele rits Spanjolen, Argentijnen en verwante Zuid Amerikanen, plus wat Italianen... Gravel in het niet-gravel seizoenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:27 schreef franklop het volgende:
Met een veelbelovend deelnemersveld:
Nalbandian, David ARG 1
Monfils, Gael FRA 2
Almagro, Nicolas ESP 3
Robredo, Tommy ESP 4
Moya, Carlos ESP 5
Montanes, Albert ESP 6
Acasuso, Jose ARG 7
Monaco, Juan ARG 8
Granollers, Marcel ESP 9
Schwank, Eduardo ARG 10
Ferrero, Juan Carlos ESP 11
Calleri, Agustin ARG 12
Hernandez, Oscar ESP 13
Vassallo, Martin ARG 14
Devilder, Nicolas FRA 15
Starace, Potito ITA 16
Navarro, Ivan ESP 17
Junqueira, Diego ARG 18
Lapentti, Nicolas ECU 19
Fognini, Fabio ITA 20
Bellucci, Thomaz BRA 21
Gimeno, Daniel ESP 22
Andujar, Pablo ESP 23
Martin, Alberto ESP 24
González, Santiago MEX wc 25
Echagaray, Bruno MEX wc 26
Chela, Juan Ignacio ARG wc
Die zal wel een pats startgeld krijgen, anders is dit niet te verklaren.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:35 schreef Tim86 het volgende:
Ik snap vooral niet wat Monfils daar doet..de rest speelt al weken lang op gravel..
Zelfs dan is het achterlijk..1 graveltoernooi tussendoor in fucking Zuid-Amerikaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:38 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Die zal wel een pats startgeld krijgen, anders is dit niet te verklaren.
Dit zal sowieso een moeilijk toernooi worden om te voorspellenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zelfs dan is het achterlijk..1 graveltoernooi tussendoor in fucking Zuid-Amerika
Hij zit natuurlijk wel dicht bij Florida al dan qua afstand maar dan nog..van ultra snelle indoorbanen naar traaaaaag gravel en dan naar hardcourt
Het is ook Monfils, he, die is gewoon wat raar.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:38 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Die zal wel een pats startgeld krijgen, anders is dit niet te verklaren.
Nou nou, omdat Nalbandian als eerste geplaatst is hoef je het nog niet meteen een kuttoernooi te noemenquote:
Beetje een Djoko mentaliteitquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:45 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dit zal sowieso een moeilijk toernooi worden om te voorspellen. Als ik op de woensdag er nog in zit dan ben ik tevreden
![]()
.
Nalby is niet de reden dat ik kots na een kut ( toernooi posting)quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nou nou, omdat Nalbandian als eerste geplaatst is hoef je het nog niet meteen een kuttoernooi te noemen
Zou ie tussendoor ook nog op en neer vliegen voor de DCquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zelfs dan is het achterlijk..1 graveltoernooi tussendoor in fucking Zuid-Amerika
Hij zit natuurlijk wel dicht bij Florida al dan qua afstand maar dan nog..van ultra snelle indoorbanen naar traaaaaag gravel en dan naar hardcourt
Niet van jou gewend knijnquote:
Nee.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een leuk spel, kan ik ook meedoen?
Ik vind dat dit soort dingen niet moeten kunnen. Als je niet bij een computer kan komen, jammer, doe je het volgende toernooi mee.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:21 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Ben waarschijnlijk de komende 2 a 3 dagen niet in de buurt van een computer.
Ik kies voor dag 1 de hoogst geplaatste speler die in actie komt. Mocht ik doorgaan dan geldt voor dag 2 en 3 hetzelfde. Daarna zien we wel weer verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |