Ah, op die fiets. Danke!quote:Op maandag 9 februari 2009 00:43 schreef wimderon het volgende:
OP even copy/pasten vanuit de link in diezelfde OP, niet quoten uit de vorige
Jij had voor de AO 1830 punten, hebt er 150 verloren en 325 gewonnen, wat een totaal maakt van 2005 punten.quote:Op maandag 9 februari 2009 01:01 schreef APK het volgende:
Huh?
Waarom staat willem boven mij in de ranking?
Die had toch nauwelijks punten gehaald bij de masters?
Als Youzhny het verprutst ookquote:Op maandag 9 februari 2009 09:53 schreef franklop het volgende:
Als de Bakker kan verrassen hebben we direct een flink slachtveld
Merci.quote:Op maandag 9 februari 2009 07:40 schreef Bruce117 het volgende:
Jij had voor de AO 1830 punten, hebt er 150 verloren en 325 gewonnen, wat een totaal maakt van 2005 punten.
Wim had voor de AO 1820 punten, heeft geen punten verloren en 200 punten gewonnen, wat een totaal maakt van 2020 punten.
Beetje jammer iddquote:Op maandag 9 februari 2009 10:04 schreef Wopper1 het volgende:
Vooraf dacht ik eigenlijk nog om juist bij die 500-toernooien de eerste paar dagen echt op zeker te spelen... Alleen spelen er op dag 1 en dag 2 niet echt zekerheidjes![]()
.
je bent me vergetenquote:Op maandag 9 februari 2009 09:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
IN
Ambrosius: Seppi
APK: Seppi
Appeltjesmoes: Davydenko
BliksemSchigt: Youzhny
borisz: Youzhny
Brahimov: Youzhny
Bruce117: Youzhny
BVO: Youzhny
Chiel-Montagne: Andreev
Chriz2k: Tursunov
Clesar03: Seppi
Colplay: Youzhny
danusz1986: Seppi
de_boswachter: Davydenko
dekouwe: Seppi
dndiek: Lopez
erkel: Seppi
franklop: Seppi
intel: Youzhny
jojomen4: Youzhny
Joris33: Youzhny
kleinzusje: Davydenko
Mindlight: Clement
Miss_S: Youzhny
norich: Seppi
PietjePuk007: Youzhny
RayMania: Seppi
sporttv: Youzhny
sven2345: Seppi
TheGeneral: Seppi
TheVulture: Youzhny
Tim86: Lopez
Timm-E: Youzhny
Vaduz: Youzhny
Vector_SLD: Lopez
VegaKip: Seppi
VerdwaasdeVogel: Seppi
wimderon: Seppi
Wopper1: Seppi
XL: De Bakker
Dat mocht toch nietquote:Op maandag 9 februari 2009 11:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik switch van Youzhny naar Lopez.
Dat maakt niet uit natuurlijk, de regels veranderen toch om de dag het uurquote:Op maandag 9 februari 2009 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Die regel is me als deelnemer van het eerste uur niet bekend.
Daar is iets niet helemaal goed gegaan inderdaad, er missen nog een stuk of 10 spelersquote:Op maandag 9 februari 2009 12:57 schreef kleinzusje het volgende:
Wrom sta ik met m'n 0 punten niet in de Ranking 2009![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Daar is iets niet helemaal goed gegaan inderdaad, er missen nog een stuk of 10 spelers
Tursunov laat al een paar weken lachwekkend slecht tennis zien, en Clement had zich prima gekwalificeerd. Voor de rest vond ik het zulke lastige potten dat me deze gok nog wel het leukste leek.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe kom je trouwens bij Clement![]()
je bent deze user vergeten merkte ik op:quote:Op maandag 9 februari 2009 09:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
IN
Szura: Youzhny
Vaduz: Lopez
quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:33 schreef spruud het volgende:
Kan pas dinsdag posten ivm vakantie
Pick 1: hoogst geplaatste speler die Maandag in actie komt.
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:10 schreef tennisboy het volgende:
Tijdens De Australian Open was ik vergeten een pick in te vullen, toen dacht ik er pas 1 dag later aan. Nu doe ik wel weer mee.
Dag 1: Seppi. Ik hoop natuurlijk wel dat Thiemo van Seppi wint.
Ach ja, kan ik relaxed kijken de komende week.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:50 schreef de_boswachter het volgende:
Slechte keuze -Vaduz-
Scherp, dankjewelquote:Op maandag 9 februari 2009 14:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
je bent deze user vergeten merkte ik op:
[..]
Komt goedquote:Op maandag 9 februari 2009 17:12 schreef BVO het volgende:
Zit voor maanden in Spanje, weet niet of ik nog online kom vandaag en heb nog geen speelschema. Als Youzhny wint, wil ik voor morgen
Berdych,
anders Soderling,
anders Ancic,
anders Tsonga.
Hoop dat 'ie zo kan/mag.
Moet je ook even langer blijven.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:26 schreef BVO het volgende:
Studeren in Madrid!!
Maar net voor het Masterstoernooi in Mei weer naar huis... gaat mijn XLgame-voordeel!
Intel: volgens mij wil jij gewoon niet dat ik dit toernooi winquote:Op maandag 9 februari 2009 09:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
IN
Szura: Youzhny
Vaduz: Lopez
Ik had gisteren een erg brakke dag, dus het zou kunnen dat ik wat gemist hebquote:Op maandag 9 februari 2009 18:53 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Intel: volgens mij wil jij gewoon niet dat ik dit toernooi win![]()
In het vorige topic had ik gepost:
Dag 1: Seppi
In mijn verdediging, je hebt je post ge-edit nadat er al meerdere posts op gevolgd waren. En ik heb al eerder gezegd dat ik niet teruglees, dus dat had je gewoon in een nieuwe post moeten plaatsenquote:Op zondag 8 februari 2009 16:21 schreef Nalbandian het volgende:
Ik wacht nog op de pick van Wimmers....
Dag 1: Seppi
Geen idee, wat een kutsite zegquote:Op maandag 9 februari 2009 20:49 schreef VegaKip het volgende:
Wanneer is het schema van morgen bekend?
Gezien en verwerkt, maar 'k had geen zin om de vorige lijst nog aan te passen hierquote:Op maandag 9 februari 2009 20:53 schreef de_boswachter het volgende:
Inter: Had je mijn post ook gezien met die quote van die ene gast. Die heeft Davydenko als pick dus.
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Geen idee, wat een kutsite zeg
Topquote:Op maandag 9 februari 2009 21:11 schreef franklop het volgende:
Wedstrijden morgen:
Dimitrov - Berdych
Bohli - Monfils
Ferrer - Melzer
Gasquet - Mattieu
Ljubicic - Murray
(gevonden door op http://www.abnamrowtt.nl/schema.cfm te kijken en dan op elke wedstrijd te klikken)
Staat gewoon in de OP bij regels.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe kan ik trouwens de puntenverdeling voor dit toernooi zien ? Hoeveel punten krijg je per goed voorspelde pick ?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:19 schreef Wopper1 het volgende:
Het waren 2 fantastische dagen.
GL voor de rest.
quote:
blijkbaar toch nietquote:
Nu maar hopen dat Monfils er niet afgaatquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ongeveer 24 man eruit? Bijna 80%?
67% vandaag, 71% van het totaalquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ongeveer 24 man eruit? Bijna 80%?
Haha, je was te laat voor Berdych hequote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:53 schreef tennisboy het volgende:
Dag2: Monfils
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
kleinzusje zet een flinke stap achteruit door Berdych, ze verliest 195 punten (au).
Gaat gewoon per dag toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maakt het niet uit of je eerste of tweede ronde partijen kiest?
Jaquote:
Jij hoort bij de kliek, dus misschien moet hij een uitzondering maken. Weet hij veel wat jij wil horenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weet ik niet, jij bent van de organisatie.
Zelfde hierquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:24 schreef Ambrosius het volgende:
Goed dat ik het schema even bekeken heb, dacht dat Berdych het Nadal wel lastig kon maken.
Ik stap toch over naar Davydenko. Die redt het vast niet tegen Monfils, dus kan ik hem mooi nu alvast inzetten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dag 3: Korolev
Lastige dag. Maar ik denk niet dat Gicquel het gaat redden. Hij had het lastig tegen Middelkoop en verloor van Recouderc...
Alle resterende tweede ronde partijen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:34 schreef TheVulture het volgende:
Iemand al een order of play? ik kan niks vinden op de site
Inderdaad.quote:
Het lijkt mij een duidelijk lijstje, dus ik zie geen probleem.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:36 schreef dekouwe het volgende:
Intel , XL accepteren jullie mijn lijsje zo ?
Even een vraagje, kan ik in Oostenrijk gewoon Nederlandse stekkers in het stopcontact steken?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:32 schreef erkel het volgende:
Toch wel een geslaagd toernooi voor mij, zonder ook maar een minuut gezien te hebben. Groeten vanuit Oostenrijk, ook van mijn dikke knie
Dat is geen probleem.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:35 schreef APK het volgende:
[..]
Even een vraagje, kan ik in Oostenrijk gewoon Nederlandse stekkers in het stopcontact steken?
Merci, dan kan ik nu met een gerust hart naar Schiphol.quote:
Veel plezier met wintersporten, neem ik aan. Ik hoop dat je het er beter vanaf brengt dan mijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:40 schreef APK het volgende:
[..]
Merci, dan kan ik nu met een gerust hart naar Schiphol.
Ik moet werken, niks plezier.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:44 schreef erkel het volgende:
Veel plezier met wintersporten, neem ik aan. Ik hoop dat je het er beter vanaf brengt dan mij
Dankuquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Perfect gespeeld van norich en the vulture trouwens!
Dank uquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Perfect gespeeld van norich en the vulture trouwens!
Er is sowieso iemand die kans maakt om te winnen, jij of dekouwequote:
Wel klasse Gier, BliksemSchigt, dekouwe, Miss_S, en norich idemquote:
[ Bericht 1% gewijzigd door kleinzusje op 15-02-2009 17:20 ]quote:
Ik heb wel een idee daarvoor intel. Ik kom deze week wel op IRCquote:Op zondag 15 februari 2009 21:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zijn er nog Excel-Wünderkinder in de buurt die suggesties hebben voor het bijhouden van de stand? Het lukt allemaal niet zo
Bruce117 doet vooralsnog de XL-ranking, wellicht dat die vanavond nog komt. Bruce117
Al die beloftesquote:Op zondag 15 februari 2009 21:45 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee daarvoor intel. Ik kom deze week wel op IRC
XL-ranking is aangepast, de andere zal intel vast nog wel doen.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Euhm mijn puntentotaal klopt totaal niet....
Waar zijn mijn finalepunten gebleven?
quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:42 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
XL-ranking is aangepast, de andere zal intel vast nog wel doen.
Begin maar vast met inslaanquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:02 schreef TheVulture het volgende:
Maandag gaan we aan Acapulco beginnen toch
Nalbandian, Monfils en een hele rits Spanjolen, Argentijnen en verwante Zuid Amerikanen, plus wat Italianen... Gravel in het niet-gravel seizoenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:27 schreef franklop het volgende:
Met een veelbelovend deelnemersveld:
Nalbandian, David ARG 1
Monfils, Gael FRA 2
Almagro, Nicolas ESP 3
Robredo, Tommy ESP 4
Moya, Carlos ESP 5
Montanes, Albert ESP 6
Acasuso, Jose ARG 7
Monaco, Juan ARG 8
Granollers, Marcel ESP 9
Schwank, Eduardo ARG 10
Ferrero, Juan Carlos ESP 11
Calleri, Agustin ARG 12
Hernandez, Oscar ESP 13
Vassallo, Martin ARG 14
Devilder, Nicolas FRA 15
Starace, Potito ITA 16
Navarro, Ivan ESP 17
Junqueira, Diego ARG 18
Lapentti, Nicolas ECU 19
Fognini, Fabio ITA 20
Bellucci, Thomaz BRA 21
Gimeno, Daniel ESP 22
Andujar, Pablo ESP 23
Martin, Alberto ESP 24
González, Santiago MEX wc 25
Echagaray, Bruno MEX wc 26
Chela, Juan Ignacio ARG wc
Die zal wel een pats startgeld krijgen, anders is dit niet te verklaren.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:35 schreef Tim86 het volgende:
Ik snap vooral niet wat Monfils daar doet..de rest speelt al weken lang op gravel..
Zelfs dan is het achterlijk..1 graveltoernooi tussendoor in fucking Zuid-Amerikaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:38 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Die zal wel een pats startgeld krijgen, anders is dit niet te verklaren.
Dit zal sowieso een moeilijk toernooi worden om te voorspellenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zelfs dan is het achterlijk..1 graveltoernooi tussendoor in fucking Zuid-Amerika
Hij zit natuurlijk wel dicht bij Florida al dan qua afstand maar dan nog..van ultra snelle indoorbanen naar traaaaaag gravel en dan naar hardcourt
Het is ook Monfils, he, die is gewoon wat raar.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:38 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Die zal wel een pats startgeld krijgen, anders is dit niet te verklaren.
Nou nou, omdat Nalbandian als eerste geplaatst is hoef je het nog niet meteen een kuttoernooi te noemenquote:
Beetje een Djoko mentaliteitquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:45 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dit zal sowieso een moeilijk toernooi worden om te voorspellen. Als ik op de woensdag er nog in zit dan ben ik tevreden
![]()
.
Nalby is niet de reden dat ik kots na een kut ( toernooi posting)quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nou nou, omdat Nalbandian als eerste geplaatst is hoef je het nog niet meteen een kuttoernooi te noemen
Zou ie tussendoor ook nog op en neer vliegen voor de DCquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zelfs dan is het achterlijk..1 graveltoernooi tussendoor in fucking Zuid-Amerika
Hij zit natuurlijk wel dicht bij Florida al dan qua afstand maar dan nog..van ultra snelle indoorbanen naar traaaaaag gravel en dan naar hardcourt
Niet van jou gewend knijnquote:
Nee.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een leuk spel, kan ik ook meedoen?
Ik vind dat dit soort dingen niet moeten kunnen. Als je niet bij een computer kan komen, jammer, doe je het volgende toernooi mee.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:21 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Ben waarschijnlijk de komende 2 a 3 dagen niet in de buurt van een computer.
Ik kies voor dag 1 de hoogst geplaatste speler die in actie komt. Mocht ik doorgaan dan geldt voor dag 2 en 3 hetzelfde. Daarna zien we wel weer verder.
Dat kan dus nietquote:Op zondag 22 februari 2009 13:34 schreef jojomen4 het volgende:
Ik vergeet soms dat het spel er is. Dan kan ik ook nu roepen: voor alle toernooien waar ik niet specifiek een speler aanwijs wil ik graag op dag 1 de hoogste geplaatste, dag 2 .... enz enz..
Hoezo zou dat niet kunnen?quote:
Omdat je dan in de knoop raakt ?quote:
Dan stellen we speciaal voor jou de sub-regel erbij dat als je die hoogst geplaatste al een keer hebt genomen de volgende aan de beurt is.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat je dan in de knoop raakt ?
Elke keer de hoogst geplaatste speler, zul je vanzelf wel eens een dubbele krijgen niet
Lekker lastig ookquote:Op zondag 22 februari 2009 13:40 schreef jojomen4 het volgende:
Dan stellen we speciaal voor jou de sub-regel erbij dat als je die hoogst geplaatste al een keer hebt genomen de volgende aan de beurt is.
quote:Op zondag 22 februari 2009 13:34 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik vind dat dit soort dingen niet moeten kunnen. Als je niet bij een computer kan komen, jammer, doe je het volgende toernooi mee.
Ik vergeet soms dat het spel er is. Dan kan ik ook nu roepen: voor alle toernooien waar ik niet specifiek een speler aanwijs wil ik graag op dag 1 de hoogste geplaatste, dag 2 .... enz enz..
Gewoon dagelijks namen posten, en anders niks.
Als je vooraf aangeeft dat je het een paar dagen niet redt om een pick door te geven, dan vind ik de manier waarop Appeltjesmoes het doet alleszins redelijk. Het slaat natuurlijk nergens op om een heel toernooi zo te spelen, maar een paar dagen moet kunnen.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:40 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dan stellen we speciaal voor jou de sub-regel erbij dat als je die hoogst geplaatste al een keer hebt genomen de volgende aan de beurt is.
Lees jij me post anders ff, want ik zeg nergens dat ik beslis.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker lastig ook
Ohja lees de OP: XL heeft altijd gelijk. Dus hij beslist, niet jij.
Mwah, gravel en indoor is een wereld van verschil IMO.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zou ie tussendoor ook nog op en neer vliegen voor de DC?
Maar zo'n vreemde keus is het ook weer niet. Indian Wells en Miami liggen dichter bij gravel in de buurt dan bij snelle indoorbanen denk ik...
Dat zegt hij ook nietquote:Op zondag 22 februari 2009 17:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mwah, gravel en indoor is een wereld van verschil IMO.
Je mag best op de hoogste per dag stemmen. Je kunt alleen niet van degene die de stand bijhoudt verwachten dat hij alles voor je uitzoekt. Als ze dat wel doen tellen ze de voorspellingen mee of als iemand anders voor je de juiste naam op de juiste dag post (op basis van aangegeven criteria) dan telt het gewoon mee. Over het algemeen blijkt dat zelfregulerend.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:57 schreef Mindlight het volgende:
Ben het in deze met Jojomen eens, gewoon dagelijks posten, en anders ben je het volgende toernooi de eerste zou ook mijn idee zijn.
Die kneuzencup in Dubai spelen we nietquote:Op zondag 22 februari 2009 19:39 schreef Tim86 het volgende:
OOP is al even bekend hoor. Hier is ie:
http://www.atpworldtour.c(...)ting/2009/495/OP.pdf
DAG 1:
TIpsarevic - Cilic
Chiudinelli - Karlovic
Ljubicic - Ferrer
Gabashvili - Recouderc
Stakhovsky - Murray
Hanescu - Santoro
Je bent teveel afgeleid door die brievenbus in je avatarquote:Op zondag 22 februari 2009 19:39 schreef Tim86 het volgende:
OOP is al even bekend hoor. Hier is ie:
http://www.atpworldtour.c(...)ting/2009/495/OP.pdf
DAG 1:
TIpsarevic - Cilic
Chiudinelli - Karlovic
Ljubicic - Ferrer
Gabashvili - Recouderc
Stakhovsky - Murray
Hanescu - Santoro
Niet vanuit mijquote:Op zondag 22 februari 2009 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Gaat er nog een PM uit vanuit de organisatie om iedereen er op te wijzen? Ik kan me voorstellen dat veel mensen Acapulco over het hoofd zien...
Dan moet ik wel speelschema wetenquote:Op zondag 22 februari 2009 22:45 schreef Ambrosius het volgende:
Nee, nog niet. Maar je hebt nog wel even morgen om te voorspellen, zal pas ergens aan het einde van de middag beginnen denk ik.
draw2009quote:Op zondag 22 februari 2009 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan moet ik wel speelschema wetenDus als iemand zo lief wil zijn straks.
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:12 schreef de_boswachter het volgende:
Montanes dus voor mij. Thnx zusje. Kan je dit elke dag even smorgens doen
22.00 pas.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Wanneer starten ze ongeveer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |