Maar wel een ondankbaar. Half fok wilde best een paar euro bijdrage. Daar kan je een hele nacht een vet lekker wijf van hurenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dus ik ben ook weer niet zo'n profiteur... onthoud dat.
Jij bent een trol.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat houd je tegen dan om vrijwilligers werk te blijven doen dan? Dan heb je iig een dagbesteding en kom je onder de mensen. Dat scheelt al de helft.
En ik heb je al zovaak aangeboden om wat voor je te zeiken, wat je nooit wil, waarop ik concludeer dat je een trol bent
Dus jij kan iemand zijn ziel zien verkopen voor maar maar 1 euro bijdrage...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar wel een ondankbaar. Half fok wilde best een paar euro bijdrage. Daar kan je een hele nacht een vet lekker wijf van huren
wat?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dus jij kan iemand zijn ziel zien verkopen voor maar maar 1 euro bijdrage...
Nee.
IMF/World Bank?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:05 schreef davihaa het volgende:
Wat een woningwagenkampbewoner-topic. Wees blij dat we in een ontwikkeld land wonen met voorzieningen, waar denk je dat er belasting voor geïnd wordt?
Hra heb je alleen wat aan als je belasting betaalt, en je kan dus nooit meer dan 52% van de rente aftrekkenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
IMF/World Bank?
De prostitutiering van die Franse gast?
De HRA van de rijkeren?
De ABN heeft het inmiddels volledig, met rente, terugbetaald. andere banken voor zover nog niet gedaan zullen dit op termijn ook doen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De banken hebben vele malen meer uitkering gekregen van het volk dan alle uitkeringtrekkers bij mekaar hoor.
Ik pis het persoonlijk liever weg dan dat ik het aan de staat geefquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Trouwens wat jij brijdraagt aan mijn uitkering of alle uitkeringsgerechtigden bijmekaar is nog geen 10c per dag ofzo (als het niet minder is). Een bedrag wat makkelijk uit je handen zou laten flikkeren en laten liggen of wat je weg zou pissen. Jouw belasting bijdrage gaat op aan heel andere dingen joh... Op mij afgeven. rot op
Betaal jij je uitkering nou maar eens terug, oplichter.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Precies, die criminelen krijgen veel te veel geld terug over hun hypotheken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |