Dat denk ik ook, lijkt me totaal geen verkeerde gast. Hij moet alleen betere vergelijkingen maken, dat is alles.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toch denk ik dat je als je een paar kannonetjes met hem drinkt het best een aardig gozer kan zijn. Een beetje raar maar je zal er wel om kunnen lachen denk ik.
Authenticieit wordt over het algemeen wel hoog aangeschreven.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:12 schreef haan33 het volgende:
[..]
Blijft een rare snuiter die Schenkstroop
fixed.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toch denk ik dat je als je een paar kannonetjes met hem drinkt het best een aardig gozer kan zijn. Een beetje raar maar je zal er wel om mee kunnen lachen denk ik.
Dat klopt, paar van die halveliter blikken en je bent behoorlijk in de feeststemming,quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:20 schreef haan33 het volgende:
Een Kanon doet veel mensen goed. Uit dit heerlijke drankje zijn verschillende zoen-/vrijpartijen tot stand gekomen.
Dat is schijf 4, paashaasquote:Op maandag 9 februari 2009 00:12 schreef DonPerignon het volgende:
schijf 3, 52% is gewoon diefstal. Veelte hoog man!
En weet je wat ze met die belasting doen? Jou onderhoudenquote:Op maandag 9 februari 2009 00:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Ze weten daar bij het rijk (als het om geld gaat) al die verschillende soorten belastingen wel te categoriseren he. Mijn god wat krijg ik daar een punthoofd van. En volgens mij hebben ze wel 100 verschillende synoniemen voor het woordje "belasting" en gebruiken ze die allemaal tegelijk alsof het om allemaal verschillende dingen gaat. En daarmee de burger lastig vallen uiteraard. Owee als ze denken dat je iets achterhoudt of je toetsingsinkomen te laag ingeschat was.
Boeven zijn het gewoon.
En die taal. Van welke planeet komen die saddisten?
Belachelijk. 1 miljoen keervoor ze.
de dames liggen aan je voeten dus...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Authenticieit wordt over het algemeen wel hoog aangeschreven.
Dat is waar, zwervers die drinken zijn per definitie baas.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt, paar van die halveliter blikken en je bent behoorlijk in de feeststemming,
En daarbij veranderd het zwervers ook nog eens in bazen.
En de commerciele banken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is schijf 4, paashaas
[..]
En weet je wat ze met die belasting doen? Jou onderhouden![]()
parasiet
![]()
Daar hebben we tenminste nog wat aanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En de commerciele banken.
En alle trekpoppen van Big-corp en EU in de Nederlandsche politiek.
En flutbedrijven zoals NS en Pro-Rail.
Damn daar hoor ik jou anders nooit over of wel?
Die was ook best dubbelzinnig bedoeld slomo maar haan33 hapt maar niet.quote:
Haha! nu begin je te al draaikonten als een echte politicus.. hahaquote:
niks draaien, ik vind alleen dat je geen recht van klagen hebt over wat er met belasting geld gebeurd als je zelf niks bijdraagt aan die pot, maar wel je leven lang leeft van belastingcenten. Die bedrijven dragen tenminste nog iets bij aan dit land.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:52 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Haha! nu begin je te al draaikonten als een echte politicus.. haha
Ik draag ook belasting af anders was mijn netto inkomen hoger !quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:51 schreef Yreal het volgende:
Bovendien betaal jij geen cent belasting, dus heb je geen recht om te zeiken over wat er met belastinggeld gebeurd.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik draag ook belasting af anders was mijn netto inkomen hoger !
Verder als je het niet aan mij geeft geef je het wel aan Griekenland en de IMF enzo.. Heb je daar wel vrede mee?
Het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
niks draaien, ik vind alleen dat je geen recht van klagen hebt over wat er met belasting geld gebeurd als je zelf niks bijdraagt aan die pot, maar wel je leven lang leeft van belastingcenten. Die bedrijven dragen tenminste nog iets bij aan dit land.
Ze maken medicijnen, en dat is nog altijd oneindig veel meer dan dat types als jij doenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt.
Big-pharma en het zorgstelsel graaien bij het leven en worden daarbij geholpen door onze eigenste roverheid. Die twee samen onder één hoedje roven van het volk (oa.jij) en maken de prijzen voor zorg en medicijnen exorbitant hoog terwijl de kwaliteit ervan keldert. Wat dragen zij ook alweer bij aan de maatschappij?
Het deel wat ik afsta aan belasting heb ik niet voor gewerkt nee maar ik ben het wel kwijt waar ik anders recht op had. Waarom wordt er dan een deel ingehouden voor belasting?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:03 schreef Yreal het volgende:
[..]![]()
Je krijgt eerst bedrag x uit de belasting pot, en daar moet je weer een klein beetje van terugstorten. Je ontvangt dus belasting geldBovendien , hoeveel inkomen heb je helemaal? Volgensmij zit je zelfs nog in het belastingvrije deel
![]()
ja noem mij maar slomo want zelf heb je alles natuurlijk picobello voor elkaarquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:51 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Die was ook best dubbelzinnig bedoeld slomo maar haan33 hapt maar niet.
Daar kom je makkelijk mee weg zo. De praktijk is echter andersquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ze maken medicijnen, en dat is nog altijd oneindig veel meer dan dat types als jij doen
Het is toch wat, dat je een zorgverzekering hebt. Er zijn maar weinig landen dat werkloze die luxe hebben hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Daar kom je makkelijk mee weg zo. De praktijk is echter anders
Jij hebt langzaam je leven kunnen opbouwen. In mijn leven sloeg een bom in wat een krater achterliet met veel lijden.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja noem mij maar slomo want zelf heb je alles natuurlijk picobello voor elkaar
Get over it man. Neem een baan ofzo, gebruik het geld om een hobby te gaan beoefenen, doe sociale contacten opquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij hebt langzaam je leven kunnen opbouwen. In mijn leven sloeg een bom in wat een krater achterliet met veel lijden.
jij kent mijn leven niet dus praat geen poepquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij hebt langzaam je leven kunnen opbouwen. In mijn leven sloeg een bom in wat een krater achterliet met veel lijden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |