quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:41 schreef Mirel het volgende:
Hoezo niet alles? Alle puntjes in de rij zijn geweest met als laatste dat klokje die op 22:59 staat.
[..]
Ja, Face of the Enemy noemde ik dan gewoon het raptorverhaal. En over die You Will Know The Truth:Dat dus. En die Eight zal wel Boomer zijn. Vandaar die bovenstaande 'theorie' van mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Dat was me nog niet echt opgevallen, maar Tyrol wordt dus weer deckchiefquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En het bewuste filmpje:
http://www.scifi.com/batt(...)index.php?pageid=200
Overigens hebben we een aardig aantal van You Will Know The Truth inmiddels voorbij zien komen, maar nog lang niet alles
Precies mijn gedachte.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:10 schreef Hendrik_ het volgende:
Die CIC lijkt meer op een Star Trek bridge
Het deed mij juist meer aan Star Wars denkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:10 schreef Hendrik_ het volgende:
idem, vooral die lager gelegen consoles.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:54 schreef Young_David het volgende:
[..]
Het deed mij juist meer aan Star Wars denken
Nee joh... dan moet ik altijd denken aan een therapeutisch verantwoorde lounge zoals deze.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:10 schreef Hendrik_ het volgende:
Picard zat liever onder het genot van een Earl Grey in z'n lounge bridge met een counceller gaan z'n linkerkant toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:25 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte.
Ik moest meteen aan "Take us to warp mr. Worf... ...Engage!" denken.
Mocht Picard willen om in zo'n stoere CIC te zitten.
Lijkt er misschien een beetje op, maar Richard Hatch heeft hier niks mee te maken gehad.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:17 schreef KirkLazarus het volgende:
Is dat plaatje van die Cylon niet uit Richard Hatch z'n project Galactica: The Second Coming?
Was is SDS?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:40 schreef Migue het volgende:
SDS is erg interessant als je geinteresseerd bent in hoe Ron Moore op zijn ideeen is gekomen voor zijn series.
haha, dat heb ik ook! Ik heb zowieso aan het einde van een serie waar ik echt verslaafd aan ben dat ik een tikkeltje obsessief word en dan fora en wikipedia's af ga struinen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:21 schreef Salamander het volgende:
Ik houd me iets teveel bezig met dit alles geloof ik.
Vanmiddag op mijn werk zei iemand vijf en ik dacht meteen aan de Final Five.
Ik zie idd geen luxe "Captain's Chair" in die concept afbeelding staan, die twee grote stoelen hebben consoles voor zich.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Picard zat liever onder het genot van een Earl Grey in z'n lounge bridge met een counceller gaan z'n linkerkant toch?
Aha iemand die er meer van weet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:40 schreef Migue het volgende:
SDS is erg interessant als je geinteresseerd bent in hoe Ron Moore op zijn ideeen is gekomen voor zijn series. Bijvoorbeeld het New Caprica-verhaal lijkt heel erg veel op het New Caprica verhaal van SDS. Ook een decommissioning van de Galactica op het moment dat de Cylons aanvallen met de vrouwelijke President Mara aan boord om de decommissioning bij te wonen, kennen we van RDM. Een nieuw Cylon-ras met menselijke kenmerken... Dat soort dingen.
Dat ligt misschien aan het verschil tussen het budget van een tv-serie en een highbudget SF-film van 100 miljoen ofzo?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Aha iemand die er meer van weet.![]()
Heeft Moore volledige inzage gehad in datgene wat er nog op plank lag van Singer? Hebben de twee ook met elkaar gesproken?
Het SDS concept lijkt wel een iets hoger SciFi gehalte te hebben? Galactica lijkt in de RDM versie kwa sets op een oud marine schip / duikboot.
SDS lijkt meer op Star Wars (zeker die concept arts voor de Pod Bay).
Ik denk dat het meer te maken heeft met de visie van Moore enerzijds en Singer anderzijds.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:55 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Dat ligt misschien aan het verschil tussen het budget van een tv-serie en een highbudget SF-film van 100 miljoen ofzo?
Ik weet ook alleen maar van wat ik op Battlestarwiki heb gelezen met bijbehorende links hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Aha iemand die er meer van weet.![]()
Heeft Moore volledige inzage gehad in datgene wat er nog op plank lag van Singer? Hebben de twee ook met elkaar gesproken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |