abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65972352
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:01 schreef KirkLazarus het volgende:
Discussiepuntje nav de promo voor next ep:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Guardians?
pi_65972739
Heb je Razor gezien?
Dat is een BSG TV-film. Daar komen ze in voor.

Als je Razor wel hebt gezien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
pi_65974373
SPOILER
pi_65974377
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 00:56 schreef Salamander het volgende:
Heb je Razor gezien?

SPOILER
Ah die, hoef ik de wiki niet meer te checken
pi_65977314
Ellen is lang voordat de ressurectionhub kaput was gemaakt dood gegaan, dus ze kan idd ergens anders allang geressurect zijn.
pi_65978673
van de bekende cylon modellen hadden ze toch complete schepen met kopieën bij zich. Ze wisten echter niet hoe die andere modellen uitzagen dus daar hebben ze geen kopieën van bij zich gehad dus misschien is er nog wel een heel andere cylon-groep ergens onderweg
pi_65978713
Ik heb altijd een beetje aangenomen dat de Final Five niet geressurect konden worden ofzo. (Tot de aflevering op Nuked Earth dus).
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_65982804
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 00:56 schreef Salamander het volgende:
Heb je Razor gezien?

SPOILER
o ok thanks
Ik heb Razor wel gezien, maar het is allemaal zo lang geleden
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:51:03 #109
184465 Migue
Sensuele man
pi_65984737
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:06 schreef planethugo het volgende:
van de bekende cylon modellen hadden ze toch complete schepen met kopieën bij zich. Ze wisten echter niet hoe die andere modellen uitzagen dus daar hebben ze geen kopieën van bij zich gehad dus misschien is er nog wel een heel andere cylon-groep ergens onderweg
Dat klinkt erg plausibel, maar het kan ook gewoon zo zijn dat de Final Five een eigen Resurrection Ship hebben waarvan de Significant Seven wel weten dat het bestaat, maar dat het voor hen verboden terrein is. Behalve voor Cavil natuurlijk, hij is een vuile gluipert die vast zijn redenen heeft om de Final Five vooral verborgen te houden voor de (rest van de?) Significant Seven.
Het zou mij ook helemaal niets verbazen als alle twaalf Cylons van Earth komen en homies met de Final Five waren, of dat zij de kinderen zijn van de Final Five die later geboren zijn om zich vervolgens tegen hun ouders te keren.
Maar het zal vast nog wel veel interessanter in elkaar zitten dan dat
pi_65985166
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:51 schreef Migue het volgende:

[..]

Het zou mij ook helemaal niets verbazen als alle twaalf Cylons van Earth komen en homies met de Final Five waren, of dat zij de kinderen zijn van de Final Five die later geboren zijn om zich vervolgens tegen hun ouders te keren.
pi_65985536
Waarom zijn er eigenlijk maar 7 'moderne' modellen?
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:25:43 #112
184465 Migue
Sensuele man
pi_65985818
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:02 schreef Asgard het volgende:

[..]

Het is maar een idee he Maar dat de skinjobs niet zomaar creaties van de Centurions zijn is nu toch wel duidelijk... Toch?
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:02:56 #113
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_65989464
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:14 schreef LaTiNo het volgende:
Waarom zouden er meer moeten zijn? Nog meer democratie en meningen zijn volgens mij alleen maar onhandig vanuit een Cylon bekeken.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:27:28 #114
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_65990528
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:02 schreef Asgard het volgende:

[..]

De gewone Cylons zeiden ook dat ze zich tegen hun ouders hebben gekeerd, de mensen. Ergens in de Caprica afleveringen in het begin.
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:14 schreef LaTiNo het volgende:
Volgens BSG Wiki is het omdat de Cylons vonden dat er maar 7 soorten mensen bestaan en ze zich daarop hebben gericht.
When all else fails, you always have delusion.
pi_65992530
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:02 schreef MrFl0ppY het volgende:

Waarom zouden er meer moeten zijn? Nog meer democratie en meningen zijn volgens mij alleen maar onhandig vanuit een Cylon bekeken.
Dat zegt nix, want binnen een modellenrange hebben ze ook onenigheid.
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:27 schreef Mirel het volgende:

Volgens BSG Wiki is het omdat de Cylons vonden dat er maar 7 soorten mensen bestaan en ze zich daarop hebben gericht.
Rare reden. Je zou verwachten dat je graag wat meer diversiteit zou willen hebben binnen je bevolking. Het is niet echt handig dat iedereen op elkaar lijkt. Komt ook je individualiteit niet ten goede. Maar goed, misschien wat dat het idee. Maar dan hadden ze net zo goed 1 model kunnen maken.

Overigens zijn de nieuwe modellen estetisch beter gelukt dan de latere modellen
  donderdag 12 februari 2009 @ 18:05:04 #116
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_65994072
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:51 schreef Migue het volgende:

[..]

Dat klinkt erg plausibel, maar het kan ook gewoon zo zijn dat de Final Five een eigen Resurrection Ship hebben waarvan de Significant Seven wel weten dat het bestaat, maar dat het voor hen verboden terrein is. Behalve voor Cavil natuurlijk, hij is een vuile gluipert die vast zijn redenen heeft om de Final Five vooral verborgen te houden voor de (rest van de?) Significant Seven.
Maar het zal vast nog wel veel interessanter in elkaar zitten dan dat
Ik las laatst ergens, weet niet meer waar, dat ze in geen enkele serie iemand Number One noemen zonder reden. Ik ga er ook van uit dat de Final Five een eigen Resurrection Ship hebben/hadden waar alleen Cavil het bestaan van wist of toegang toe had...
SPOILER
  donderdag 12 februari 2009 @ 18:49:51 #117
184465 Migue
Sensuele man
pi_65995354
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 18:05 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]
SPOILER
Als in die scene van You Will Know The Truth, bedoel je nu? Of zit ik nu maar iets te verzinnen waarvan ik denk dat ik het op die site gezien heb?
  donderdag 12 februari 2009 @ 19:06:35 #118
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_65995870
Die scene met die Raptor en een zekere #8 inderdaad.
  donderdag 12 februari 2009 @ 21:15:29 #119
87680 Mirel
pi_66001137
Die #8 in de raptor scheen tijdens New Caprica namen te ontvangen gekregen te hebben van Gaeta. Mensen die ze moest reden. Tijdens het raptorverhaal biechtte ze op dat ze de meeste mensen op die lijst had doodgemaakt omdat het verzetsmensen waren. Daarnaast hadden ze ook nog een romance. Dat allemaal samen met de doden in de raptor bracht Gaeta ertoe haar te vermoorden en uiteindelijk muiterij te plegen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 februari 2009 @ 21:21:31 #120
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_66001366
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 21:15 schreef Mirel het volgende:
Die #8 in de raptor scheen tijdens New Caprica namen te ontvangen gekregen te hebben van Gaeta. Mensen die ze moest reden. Tijdens het raptorverhaal biechtte ze op dat ze de meeste mensen op die lijst had doodgemaakt omdat het verzetsmensen waren. Daarnaast hadden ze ook nog een romance. Dat allemaal samen met de doden in de raptor bracht Gaeta ertoe haar te vermoorden en uiteindelijk muiterij te plegen.
Dat was Face of the Enemy

maar dit:
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 19:06 schreef KirkLazarus het volgende:
Die scene met die Raptor en een zekere #8 inderdaad.
ging over een scene/filmpje te zien in de You Will Know The Truth reeks. Een raptor gaat open, een 8 stapt uit, komt iemand (niet te zien wie) achter haar tevoorschijn en de president, die staat te wachten zegt iets als 'Oh my God'
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_66001541
Heeft iemand nog een link naar de teaser voor morgen? Ben ff te lui om te zoeken
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 februari 2009 @ 21:26:32 #122
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_66001559
En het bewuste filmpje:
http://www.scifi.com/batt(...)index.php?pageid=200

Overigens hebben we een aardig aantal van You Will Know The Truth inmiddels voorbij zien komen, maar nog lang niet alles
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 12 februari 2009 @ 21:41:16 #123
87680 Mirel
pi_66002208
Hoezo niet alles? Alle puntjes in de rij zijn geweest met als laatste dat klokje die op 22:59 staat.
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 21:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Dat was Face of the Enemy.

maar dit:
[..]

ging over een scene/filmpje te zien in de You Will Know The Truth reeks. Een raptor gaat open, een 8 stapt uit, komt iemand (niet te zien wie) achter haar tevoorschijn en de president, die staat te wachten zegt iets als 'Oh my God'
Ja, Face of the Enemy noemde ik dan gewoon het raptorverhaal. En over die You Will Know The Truth:
SPOILER
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 februari 2009 @ 21:46:16 #124
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_66002412
Ik bedoel dat nog niet alles voorbij is gekomen in de afleveringen die we tot nu toe hebben gezien
  donderdag 12 februari 2009 @ 22:46:54 #125
87680 Mirel
pi_66004656
ah zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')