Je moet het ook niet in een topic doen. Gewoon in ONZ gaan posten daar valt het niet op.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan een modje komt klagen
So I noticequote:Op zondag 8 februari 2009 23:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die had je gemist, ergens midden in het vorige topic
oja ja maar jij ging niet op mijn helft zitten. nou ja ik durf gewoon niet zo goed... ben verlegen eigenlijkquote:Op zondag 8 februari 2009 23:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
iets met andere kant van bank gaan zitten volgende keer, die lounge is best knuffelproof volgens mij.. En dan bedoel ik niet noodzakelijk knuffelzacht proof, want die gaat maar op haar eigen bank knuffelen!
veel plezier!!quote:
Dus voor je verjaardag zit je aan de 30K.quote:
koop voor morgenmiddag dan maar een taart, want dat haal jij echt wel voor 16:00quote:
Oh echt? Ik dacht dat je er geen meer wildequote:Op zondag 8 februari 2009 23:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb toch liever een vriendinnetje.
30.000quote:
Zo blijkt maar weer dat dat half-engelse internettaaltje er toch hard ingesleten is bij sommige mensenquote:
Dat haal ik niet hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 23:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus voor je verjaardag zit je aan de 30K.
Dat valt nog best wel mee. Hoe lang Fok! je al?quote:
In je profiel kijkenquote:
Even op je eigen groene poppetje klikken (naast je fobo icon) en dan onderaanquote:
Ja, maar geen vriendjes dus.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:09 schreef automatic_ het volgende:
Oh echt? Ik dacht dat je er geen meer wilde
Oke volgende week dan.quote:
2 jaar, 2 maand en 2 dagenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat valt nog best wel mee. Hoe lang Fok! je al?
Voor donderdag 900 posts.. dat haal ik nietquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hoi!!quote:
Oke, geen vriendje, maar wel een vriendinnetje?quote:
Dat weten we tochquote:Op zondag 8 februari 2009 23:12 schreef Adolecens het volgende:
Hoi!!![]()
En ja, heb ook nog een leven naast Fok!
Dat is te zien aan je postaantalquote:Op zondag 8 februari 2009 23:12 schreef Adolecens het volgende:
Hoi!!![]()
oeps in 3 maanden... eigenlijk 2 want ik ben een maand weggeweest. onee toen heb ik ook gepostquote:Op zondag 8 februari 2009 23:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
In je profiel of op je fobo. Jij hebt 1365 (gemiddeld 15 per dag)
Mijn PC valt eigenlijk ook nogal mee gezien de tijd dat ik hier benquote:Op zondag 8 februari 2009 23:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oeps in 3 maanden... eigenlijk 2 want ik ben een maand weggeweest. onee toen heb ik ook gepost
Ja, jaquote:Op zondag 8 februari 2009 23:12 schreef automatic_ het volgende:
Oke, geen vriendje, maar wel een vriendinnetje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is het best wel erg. Gemiddeld 37 per dag.quote:
dit soort teksten kan ik niet aan, veel te confronterendquote:Op zondag 8 februari 2009 23:12 schreef Adolecens het volgende:
Hoi!!![]()
Jaja, nu SBS6 kijkenquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is te zien aan je postaantal
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, jaZozo, ik leer nog iets vandaag over je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, jaDat nummer heb ik in Indonesie gezongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're never fully dressed until you wear a smile
Ik ben niet voor niks nr 11 van 2008quote:Op zondag 8 februari 2009 23:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan is het best wel erg. Gemiddeld 37 per dag.
Ik zit er bijna 2 jaar en heb pas 6548 posts.
Ik weet niet wat daar bezig is hoorquote:
Beetje teleurstellend hoorquote:
Nice.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gekke getal.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben niet voor niks nr 11 van 2008
Als ik een neukertje (of meer) zou hebben zou ik ook een leven naast fok hebbenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:15 schreef kwaakvaak het volgende:
stelletje fokverslaafde postprosituees hier!, neem een voorbeeld aan Ado.. Die heeft tenminste een leven naast fok!. Hij wel
Slaap lekker MNR.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:16 schreef MNR het volgende:
Ben ervandoor. Fijn avond allemaal nog
* MNR gaat onder haar dekbedje kruipen
Repo over sexverslaafde vrouwenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat daar bezig is hoor
nou wij lekker niet! wat is er nou leuker dan fok? ik heb al mijn vrienden opgezegd om te kunnen fokkenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:15 schreef kwaakvaak het volgende:
stelletje fokverslaafde postprosituees hier!, neem een voorbeeld aan Ado.. Die heeft tenminste een leven naast fok!. Hij wel
Les 2quote:Op zondag 8 februari 2009 23:15 schreef automatic_ het volgende:
Zozo, ik leer nog iets vandaag over je!
Haha, okequote:Op zondag 8 februari 2009 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Repo over sexverslaafde vrouwen
Heel dubbel, wel zielig opzich.
Las ergens dat jij ook aan het daten was geslagen toch!quote:Op zondag 8 februari 2009 23:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dit soort teksten kan ik niet aan, veel te confronterend
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:15 schreef kwaakvaak het volgende:
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Les 2Ik ga even geen filmpjes kijken, mijn laptop loopt onwijs te kloteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ik ben ook al mijn vrienden kwijt. Vriendjes zijnquote:Op zondag 8 februari 2009 23:18 schreef Q. het volgende:
Pffffff, van je vrienden moet je het hebben. Dat waren weer drie vrienden minder. Of vier eigenlijk. Iemand nog nieuwe vrienden in een aanbieding?.
nn MNRquote:Op zondag 8 februari 2009 23:16 schreef MNR het volgende:
Ben ervandoor. Fijn avond allemaal nog
* MNR gaat onder haar dekbedje kruipen
Tof! Kom je in Utrecht wonen dan? Dat is net zo makkelijk.quote:Op zondag 8 februari 2009 @ 23:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben ook al mijn vrienden kwijt. Vriendjes zijn?
ja misschien welquote:Op zondag 8 februari 2009 23:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Las ergens dat jij ook aan het daten was geslagen toch!
[..]
oh waar kan ik solliciteren?quote:![]()
Zou dat goed betalen? Een postprostituee?
Herkenbaar... Overkomt mij ook te vaakquote:Op zondag 8 februari 2009 23:18 schreef Tegan het volgende:
Het is officieel te laat voor mij om normaal te denken.
Ik dacht de hele tijd, wat is het rustig ineens, want er kwamen steeds geen posts bij bij refresh, waren jullie op de volgende pagina...
What happened? You lost them on the way out?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:18 schreef Q. het volgende:
Pffffff, van je vrienden moet je het hebben. Dat waren weer drie vrienden minder. Of vier eigenlijk. Iemand nog nieuwe vrienden in een aanbieding?.
Gelukkig is het bij nog niet zo erg. En eigenlijk post ik hier alleen zo veel omdat ik nu werkloos ben anders had ik hier nog veel minder gepost.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben niet voor niks nr 11 van 2008
Wat schuift het?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:18 schreef Q. het volgende:
Waarom denk je dat het mijn usericon is?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Wat vond je trouwens van de film, Perfume. Hij is mooi, imo
lol, wel wakker blijven hequote:Op zondag 8 februari 2009 23:18 schreef Tegan het volgende:
Het is officieel te laat voor mij om normaal te denken.
Ik dacht de hele tijd, wat is het rustig ineens, want er kwamen steeds geen posts bij bij refresh, waren jullie op de volgende pagina...
Is dat niet iets van een songtekst?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:20 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
What happened? You lost them on the way out?
Oh, dat is een hint zekerquote:Op zondag 8 februari 2009 23:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga even geen filmpjes kijken, mijn laptop loopt onwijs te klote
Oo haha. Ik moest even denken.quote:
Gewoon Mod worden op Fok!quote:Op zondag 8 februari 2009 23:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Postprostitue.. klinkt als een geknipt baantje voor mij
Das best een moeilijk woord.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Postprostituee.. klinkt als een geknipt baantje voor mij
misschien hebben ze 2 mensen nodig, solliciteren we allebeiquote:Op zondag 8 februari 2009 23:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Postprostituee.. klinkt als een geknipt baantje voor mij
quote:
Ja wel hoor. Watch mequote:Op zondag 8 februari 2009 23:22 schreef automatic_ het volgende:
Oo haha. Ik moest even denken.
Nee hoor, valt volgens mij weinig meer aan te doen
oh is dat de truuk?? Dan wil ik dat ook, eentje maar is voldoende ben geen 22 meer dat ik een agenda bij kan houden met wie ik op welke dag moet neuken enzo. Eentje, das makkelijker.. Beetje dicht hier in de buurt is ook wel fijn, zodat ik het met de tram of auto nog aan kan rijden als ik goesting krijg. Oh en neukertje vind ik zo'n foute term, ik prefeer ze dan toch liever mijn vriendin te noemen, zodat ik ze ook voor andere wat meer sociale doeleinde's als dagjes weg, gezellig bank hangen en nog meer van dat soort zaken kan gebruiken.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als ik een neukertje (of meer) zou hebben zou ik ook een leven naast fok hebben
Ik denk bij Dannyquote:Op zondag 8 februari 2009 23:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja misschien wel
[..]
oh waar kan ik solliciteren?
Kom jij naarquote:Op zondag 8 februari 2009 23:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Tof! Kom je in Utrecht wonen dan? Dat is net zo makkelijk..
Dat is nog gezellig ookquote:Op zondag 8 februari 2009 23:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
misschien hebben ze 2 mensen nodig, solliciteren we allebei
Nog meer? Jij had er toch al meer dan 4?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als ik een neukertje (of meer) zou hebben zou ik ook een leven naast fok hebben
Ik houd dat even in het midden. Dan kan je vannacht niet slapenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Is dat niet iets van een songtekst?
in ieder geval moet je dan niet danny als souteneur nemen, want die vraagt zelfs geld om bepaalde klanten niet te mogen zienquote:Op zondag 8 februari 2009 23:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Las ergens dat jij ook aan het daten was geslagen toch!
[..]
![]()
Zou dat goed betalen? Een postprostituee?
doe ik niet aan mee hoor.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oh is dat de truuk?? Dan wil ik dat ook, eentje maar is voldoende ben geen 22 meer dat ik een agenda bij kan houden met wie ik op welke dag moet neuken enzo. Eentje, das makkelijker.. Beetje dicht hier in de buurt is ook wel fijn, zodat ik het met de tram of auto nog aan kan rijden als ik goesting krijg. Oh en neukertje vind ik zo'n foute term, ik prefeer ze dan toch liever mijn vriendin te noemen, zodat ik ze ook voor andere wat meer sociale doeleinde's als dagjes weg, gezellig bank hangen en nog meer van dat soort zaken kan gebruiken.
Ja dat lijkt me wel wat... Nu eens kijken of ik iemand kan vinden die hier in wil trappen
doelde eig op meer als in.. meer dan alleen neukertjequote:Op zondag 8 februari 2009 23:23 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Nog meer? Jij had er toch al meer dan 4?
Zo gemeen.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:24 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik houd dat even in het midden. Dan kan je vannacht niet slapen
Lang verhaal, geen zin in vandaag. Of ooit. Iig heeft mijn vertrouwen in de mensheid weer een flinke dreun gekregen. En ik vertel mensen die ik niet 100% vertrouw vanaf nu NIETS meer.quote:Op zondag 8 februari 2009 @ 23:20 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
What happened? You lost them on the way out?
Oke dan niet. Lijkt mij ook niks trouwens.quote:
Anders google ik hem wel gewoonquote:Op zondag 8 februari 2009 23:24 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik houd dat even in het midden. Dan kan je vannacht niet slapen
What happened?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:18 schreef Q. het volgende:
Mensenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Lang verhaal, geen zin in vandaag. Of ooit. Iig heeft mijn vertrouwen in de mensheid weer een flinke dreun gekregen. En ik vertel mensen die ik niet 100% vertrouw vanaf nu NIETS meer.
ja vind ik ook. maar waar moeten we dat dan gaan doen he? we wonen zover uit elkaar? of had jij al plannen om naar de randstad te komen?quote:
Is dat een hint?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:24 schreef Cuegirllie het volgende:
doelde eig op meer als in.. meer dan alleen neukertje
Ik zit het komende half jaar hier nog wel .. Maar zo hebben we wel een groter gebied dat we aan kunnen doenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja vind ik ook. maar waar moeten we dat dan gaan doen he? we wonen zover uit elkaar? of had jij al plannen om naar de randstad te komen?
Je ziet elkaar toch al op Fok! dan hoef je toch bij elkaar in de buurt komen wonen.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja vind ik ook. maar waar moeten we dat dan gaan doen he? we wonen zover uit elkaar? of had jij al plannen om naar de randstad te komen?
Neeee! Niet dat plaatje!quote:
ik vind bier wel lekker eigenlijk, leffe uit een echt leffe glas, in een keer uit geschonken is ergquote:Op zondag 8 februari 2009 23:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
doe ik niet aan mee hoor.
bah sex
bah bankhangen
en dan moet ik zeker ook bier drinken? jakkiebah zeg!!
Dat is afhankelijk van de persoonquote:
oh dan kom je over een half jaar toch?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zit het komende half jaar hier nog wel .. Maar zo hebben we wel een groter gebied dat we aan kunnen doen
Jammer.quote:
Dat klinkt kut... Sterkte!quote:Op zondag 8 februari 2009 23:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Lang verhaal, geen zin in vandaag. Of ooit. Iig heeft mijn vertrouwen in de mensheid weer een flinke dreun gekregen. En ik vertel mensen die ik niet 100% vertrouw vanaf nu NIETS meer.
The better i understand people , the more i love my computer...quote:Op zondag 8 februari 2009 23:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had "vrienden" in vertrouwen iets verteld en dat hebben ze doorgeluld aan degene over wie het ging.quote:
Breng hem maar langs.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:27 schreef automatic_ het volgende:
Neeee! Niet dat plaatje!
Maarrre ik kan hem wel opsturen? Dan kan je kijken
Ben echt pissig op die lui. Ik dacht echt dat ik ze kon vertrouwen. Guess not. Tenminste, twee niet. Die derde volgens mij nog wel.quote:
vraag jij dan ook even aan mijn moeder of ik al sex mag?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik vind bier wel lekker eigenlijk, leffe uit een echt leffe glas, in een keer uit geschonken is erg![]()
Sex weet ik niet, moet ik even aan mijn moeder vragen of ik dat al mag![]()
Ik kan wel heel goed vingeren, zelfs met een broek en wanten aan
Drinken onder werktijd foei.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh dan kom je over een half jaar toch?
gaan we eerst op afstand posthoeren en daarna van dichtbijsamen op een kantoortje zitten posthoeren
flesje rose erbij
Oook wel gehad ja, sindsdien ook geen vriend meer van me.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had "vrienden" in vertrouwen iets verteld en dat hebben ze doorgeluld aan degene over wie het ging.
pfft... Ik heb nu geen zin om te gaan googelen. Maar ik weet dat ik het kan vindenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:29 schreef robbolo het volgende:
[..]
Was t niet van een film?
Om t niet nog lastoger te maken
Dus we hebben een date?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Nederlanders kampioen flirten tijdens chatten
Dat klinkt wel erg lekkerquote:Op zondag 8 februari 2009 23:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh dan kom je over een half jaar toch?
gaan we eerst op afstand posthoeren en daarna van dichtbijsamen op een kantoortje zitten posthoeren
flesje rose erbij
Was jij niet te oud voor mij?quote:
Kan me er iets bij voorstellenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben echt pissig op die lui. Ik dacht echt dat ik ze kon vertrouwen. Guess not. Tenminste, twee niet. Die derde volgens mij nog wel.
Matig voor jequote:Op zondag 8 februari 2009 23:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben echt pissig op die lui. Ik dacht echt dat ik ze kon vertrouwen. Guess not. Tenminste, twee niet. Die derde volgens mij nog wel.
Ik hoop dat je dronken bent. Heb je net een geslaagde date gehad ga je dat soort dingen uitkramenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik vind bier wel lekker eigenlijk, leffe uit een echt leffe glas, in een keer uit geschonken is erg![]()
Sex weet ik niet, moet ik even aan mijn moeder vragen of ik dat al mag![]()
Ik kan wel heel goed vingeren, zelfs met een broek en wanten aan
Wat wil je dan wel in je poes?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
vraag jij dan ook even aan mijn moeder of ik al sex mag?
ik wil geen wanten in mn poes, en ook geen broek. ook geen vingers...wat moet je daar zoeken in godsnaam?
PM je adres even, dan geef ik hem afquote:
zou ik echt NOOIT doenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
+1 Herkenbaar.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:31 schreef S95Sedan het volgende:
Oook wel gehad ja, sindsdien ook geen vriend meer van me.
Door schade en schande word je wijs! Bewijst maar weer dat echte vrienden zeldzaam zijn. En ik heb ze wel, alleen jammer dat ze niet in Utrecht wonen. Jullie zijn nog betere vrienden dan zullie en ik ken de meesten van jullie niet eens in het echt.quote:Op zondag 8 februari 2009 @ 23:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen![]()
Het maakt je weer voorzichtiger en geslotener voor de buitenwereld...
zal dat een smeerboel worden..quote:
*wink*quote:Op zondag 8 februari 2009 23:32 schreef automatic_ het volgende:
PM je adres even, dan geef ik hem af
subtiel van je hoor!![]()
quote:Geachte meneer / mevrouw,
Het is plezier in te voeren ons bedrijf aan u en onze oprechtheid om samen te werken met you.In om de financi?le crisis, die we net een grote verkoop zonder profits.Wish kunt koesteren deze zeldzame gelegenheid. We doen goede zaken op het aanbieden van de nieuwste en meest fashional elektronische producten worden in warm te verkopen. (TV & Laptop & Mobiel & Fotografie & Dvd Gps & Scanner & Motorcycle)
Wij zijn echt op prijs gesteld als u zou kunnen nemen uw kostbare
tijd om een bezoekje te brengen aan de website van ons bedrijf.
Onze producten zijn allemaal origineel en splinternieuw met 1-3 jaar internationale warranty.You kunt zelfs genieten van 10-45% korting en ontvang de topkwaliteit originele producten uit ons!
Voor de betaling, We accpet verschillende termen van betaling, zoals Cash, Western Union, MoneyGram, overschrijving, Paypal, etc.
Hopen op uw zorgen en dan contact met ons zonder enige aarzeling!
Met vriendelijke groet!
Room606, 6 / F, Pan Pacific Plaza no.12, Zhongguancun South Road, Haidian District, Beijing, China
Dat is de juiste instellingquote:Op zondag 8 februari 2009 23:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, de rest van mijn leven is wel heel geweldig dus ik kan het wel aan..
Okequote:
ach je kent kwaak toch?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dronken bent. Heb je net een geslaagde date gehad ga je dat soort dingen uitkramen
Tijn!! zoiets vraag je toch niet!!! sjezus!quote:
Denk het wel..quote:
Ja, maar daar gaat het hier toch vaker over.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
En goh, het gaat weer over seks.
Spam ok.. maar laten ze 't dan tenminste nog begrijpelijk vertalen lol.. Achterlijke babelfishquote:Op zondag 8 februari 2009 23:34 schreef Adolecens het volgende:
Hmmzz...
De spam wordt ook steeds beter;
[..]
Mijn gedachte!!quote:Op zondag 8 februari 2009 23:35 schreef Murmeli het volgende:
Tijn!! zoiets vraag je toch niet!!! sjezus!
Mijn zusje woont in Utrecht, misschien heeft ze de juiste eigenschappen van mij ook, maar dan in vrouwelijke vormquote:Op zondag 8 februari 2009 23:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Door schade en schande word je wijs! Bewijst maar weer dat echte vrienden zeldzaam zijn. En ik heb ze wel, alleen jammer dat ze niet in Utrecht wonen. Jullie zijn nog betere vrienden dan zullie en ik ken de meesten van jullie niet eens in het echt..
ik bel morgen wel even... enne die broek moet je niet in je poes stoppen, das zielig voor dat beestje, dat mag niet van de dierenbescherming!. Die wanten zijn tegen de kou en stinkende vingers. Ik wil niet dat mijn ouders tijdens het avond eten ruiken dat ik aan vingeren ben geweest, dan krijg ik een donderpreek en mag ik zeker 2 weken niet naar buiten van zequote:Op zondag 8 februari 2009 23:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
vraag jij dan ook even aan mijn moeder of ik al sex mag?
ik wil geen wanten in mn poes, en ook geen broek. ook geen vingers...wat moet je daar zoeken in godsnaam?
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach je kent kwaak toch?
[..]
Dat je nog de moeite neemt om die dingen te openen?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:34 schreef Adolecens het volgende:
Hmmzz...
De spam wordt ook steeds beter;
[..]
Nee niet echt. En tijn ook niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach je kent kwaak toch?
[..]
Het is gewoon zo, morgen weer een date met een heeeeeeeeeeeele leuke dame.quote:
Whahaquote:Op zondag 8 februari 2009 23:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mijn zusje woont in Utrecht, misschien heeft ze de juiste eigenschappen van mij ook, maar dan in vrouwelijke vorm
PM je adres dan! Leg de sleutel weg & dan kom ik woensdag langs want dan ben je toch niet thuisquote:
Oeh! Hoe oud is ze?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mijn zusje woont in Utrecht, misschien heeft ze de juiste eigenschappen van mij ook, maar dan in vrouwelijke vorm
En ik wil geen rebound zijn.. omdat auto je niet wil..quote:
Maar het is juist de bedoeling dat ik wèl thuis ben, toch?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:37 schreef automatic_ het volgende:
PM je adres dan! Leg de sleutel weg & dan kom ik woensdag langs want dan ben je toch niet thuis![]()
Lekker bezigquote:Op zondag 8 februari 2009 23:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, morgen weer een date met een heeeeeeeeeeeele leuke dame..
Ik ben helemaal niet dronken... Ik heb 2 grote glazen water gedronken, en mijn pilletjes genomen. Ik hoop dat ik de goede heb gepakt in het donker, want ik weet nu niet zeker of mijn slaappilletjes nu ook blauw met een mitsubitshi tekentje erop waren. Volgende keer toch maar een lampje aan doen in de huiskamer.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dronken bent. Heb je net een geslaagde date gehad ga je dat soort dingen uitkramen
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaat het hier toch vaker over.
30quote:
Auto zit juist achter mij aan.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:38 schreef Cuegirllie het volgende:
En ik wil geen rebound zijn.. omdat auto je niet wil..
onee dat moet je niet hebbendat ze dat ruiken. zou daar niet een goede zeep voor bestaan?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik bel morgen wel even... enne die broek moet je niet in je poes stoppen, das zielig voor dat beestje, dat mag niet van de dierenbescherming!. Die wanten zijn tegen de kou en stinkende vingers. Ik wil niet dat mijn ouders tijdens het avond eten ruiken dat ik aan vingeren ben geweest, dan krijg ik een donderpreek en mag ik zeker 2 weken niet naar buiten van ze
Ze geven geen licht?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet dronken... Ik heb 2 grote glazen water gedronken, en mijn pilletjes genomen. Ik hoop dat ik de goede heb gepakt in het donker, want ik weet nu niet zeker of mijn slaappilletjes nu ook blauw met een mitsubitshi tekentje erop waren. Volgende keer toch maar een lampje aan doen in de huiskamer.
Dat komt weer zo fout overquote:Op zondag 8 februari 2009 23:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar het is juist de bedoeling dat ik wèl thuis ben, toch?![]()
niet? ik moet er wel om lachenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:36 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nee niet echt. En tijn ook niet.
I am GoeRoe and i do not approve the messages of Tijn en Kwaak
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet dronken... Ik heb 2 grote glazen water gedronken, en mijn pilletjes genomen. Ik hoop dat ik de goede heb gepakt in het donker, want ik weet nu niet zeker of mijn slaappilletjes nu ook blauw met een mitsubitshi tekentje erop waren. Volgende keer toch maar een lampje aan doen in de huiskamer.
Hmm, valt binnen mijn normenquote:
Tja dat krijg je als hitsige mensen bij elkaar komen.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat weet ik. Het is natuurlijk ook niet erg.
Heul niet!quote:
Ik geef het vanaf morgen opquote:
Nee.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:39 schreef dawg het volgende:
Stelling: zijn mensen eigenlijk wel te vertrouwen? Ben je zelf uberhaupt wel te vertrouwen?
dit leek me wel een mooie
Sommige mensen wel, alleen zijn die zeldzaam.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:39 schreef dawg het volgende:
Stelling: zijn mensen eigenlijk wel te vertrouwen? Ben je zelf uberhaupt wel te vertrouwen?
Nee en ja.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:39 schreef dawg het volgende:
En jij zelf wel?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Sommige mensen wel, alleen zijn die zeldzaam.
Het bewijs...quote:Op zondag 8 februari 2009 23:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Heul niet!
Want ze zei dat ze geen relatie wil .. en daarbij wil ze niet dat jij die woensdag aanwezig bent!
quote:
Kan er niets anders van maken. Uit eigen ervaring genoeg meegemaakt dus dan krijg je dat.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Van jou had ik geen ander antwoord verwacht eigenlijk. En dat bedoel ik niet flauw ofzo.
Dan moet je vooral lachen. Ik zou zo'n opmerking niet maken en vind hem vrij plat. Maar ik weet dat er meer mensen in het topic zijn die houden van platquote:
Als je op de eerste een 'nee' antwoord, en op de tweede een 'ja' .. dan ben je dus zelf geen mensquote:Op zondag 8 februari 2009 23:39 schreef dawg het volgende:
Vast wel, maar door dat sommige mensen hebben laten merken dat ze niet te vertrouwen zijn, mogen anderen alleen maar meer moeite doen om te laten zien dat ze wél te vertrouwen zijnquote:Op zondag 8 februari 2009 23:39 schreef dawg het volgende:
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je op de eerste een 'nee' antwoord, en op de tweede een 'ja' .. dan ben je dus zelf geen mens
ja joh beetje lomp is grappigquote:Op zondag 8 februari 2009 23:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dan moet je vooral lachen. Ik zou zo'n opmerking niet maken en vind hem vrij plat. Maar ik weet dat er meer mensen in het topic zijn die houden van plat
Dat snap ik niet. Leg eens uit.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je op de eerste een 'nee' antwoord, en op de tweede een 'ja' .. dan ben je dus zelf geen mens
Zeker als het tegen middennacht loopt.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dan moet je vooral lachen. Ik zou zo'n opmerking niet maken en vind hem vrij plat. Maar ik weet dat er meer mensen in het topic zijn die houden van plat
Oooh!... ja das ook goed idee ja.. Makkelijker dan wanten ook.. Ik heb namelijk altijd ruzie met dat touwtje wat er tussen hangt wat er voor zorgt dat ik mijn wanten niet kwijt raak als er eentje uit schieten tijdens het vingeren..quote:Op zondag 8 februari 2009 23:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
onee dat moet je niet hebbendat ze dat ruiken. zou daar niet een goede zeep voor bestaan?
erbestaat toch ook zo'n metalen zeepachtig ding tegen vislucht aan je vingers? dat zou toch moeten helpen!
Toch heb ik wat meer tijd nodigquote:
Durf dat best toe te geven hoor maar zal nooit mijn intentie zijn geweest of iets anders meespelen waardoor.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:41 schreef dawg het volgende:
Ik ben benieuwd of er hier iemand van zichzelf zal zeggen dat hij of zij niet (helemaal) te vertrouwen is.
Inderdaad.quote:
Scherp!quote:Op zondag 8 februari 2009 23:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alle alle mensen niet te vertrouwen zijn..quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had "vrienden" in vertrouwen iets verteld en dat hebben ze doorgeluld aan degene over wie het ging.
Later Ado!quote:Op zondag 8 februari 2009 23:44 schreef Adolecens het volgende:
Ik ga weer, het gaat me iets te snel hier en zit op een kutlaptop te werken, gaat niet lekker...
Zo goed ken ik deze posters niet. Er is wat veranderd sinds een paar jaar. De vorige lichting was niet anders volgens mijquote:Op zondag 8 februari 2009 23:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeker als het tegen middennacht loopt.
quote:
Stelling: Alle mensen zijn te vertrouwen.quote:
ik niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat klopt. Dan moet het zijn. Ik vetrouw alleen mijzelf.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alle alle mensen niet te vertrouwen zijn..
En jij zegt dat jijj wel te vertrouwen bent. Dan kan je dus geen mens zijn. Omdat de eerste zin zegt dat mensen niet te vertrouwen zijn
Betere uitleg!!quote:Op zondag 8 februari 2009 23:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Stelling: Alle mensen zijn te vertrouwen.
Dingen/'mensen' die niet te vertrouwen zijn zijn dus geen mens.
Zulke stellingen kwamen ook bij die IQ test voor.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alle alle mensen niet te vertrouwen zijn..
En jij zegt dat jijj wel te vertrouwen bent. Dan kan je dus geen mens zijn. Omdat de eerste zin zegt dat mensen niet te vertrouwen zijn
Dus?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:44 schreef Tegan het volgende:
Dit is volgens mij zo'n vraag die je niet over jezelf kan beantwoorden. Daarnaast is iedereen betrouwbaar totdat ze dat een keer niet zijn. En als het erop aan komt kiezen mensen toch eerst voor zichzelf. Ergo, niemand is te vertrouwen.
Ik heb een aantal mensen die ik onvoorwaardelijk vertrouw maar zie wel van steeds meer mensen waarvan ik dacht dat ze te vertrouwen waren dat ze dat helemaal niet zijn.quote:Op zondag 8 februari 2009 @ 23:39 schreef dawg het volgende:
Ja klopt.. Maar dan vaak over dieren en kleurenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zulke stellingen kwamen ook bij die IQ test voor.
Met haar is het leeftijdsverschil iets kleinerquote:
enjoy!...quote:Op zondag 8 februari 2009 23:44 schreef Adolecens het volgende:
Ik ga weer, het gaat me iets te snel hier en zit op een kutlaptop te werken, gaat niet lekker...
Dat soort dingen zijn ook gaaf.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe hoog is jouw IQ?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat obstakel is dus al overwonnenquote:
Het is belangrijk om eerst in jezelf te vertrouwen voordat je in andere mensen vertrouwd.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:39 schreef dawg het volgende:
Ja, daarom, jij bent jonger.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:47 schreef automatic_ het volgende:
Met haar is het leeftijdsverschil iets kleiner
Mensen niet vertrouwen met dingen die ik niet wil dat ooit uitkomen. Alleen dingen vertellen dus, waar je tegen kan mocht het ooit uitkomenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Dus?
Hoe ga jij daarmee om? Ben ik wel benieuwd naar dan.
Dat lijkt mij logisch jaquote:Op zondag 8 februari 2009 23:47 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Het is belangrijk om eerst in jezelf te vertrouwen voordat je in andere mensen vertrouwd.![]()
Btw no comment op je stelling
Nee ok, ik denk dat de meesten dat weleens meegemaakt hebben. Maar verbaast het je eigenlijk?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een aantal mensen die ik onvoorwaardelijk vertrouw maar zie wel van steeds meer mensen waarvan ik dacht dat ze te vertrouwen waren dat ze dat helemaal niet zijn.
Inderdaad.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:48 schreef automatic_ het volgende:
Ik wilde de IQ test nog doen
De uitslag die je op internet krijgt, die klopt nu gewoon hè?
[de fout zat alleen bij de tv-IQ-quiz toch?]
Ja volgens mij wel.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:48 schreef automatic_ het volgende:
Ik wilde de IQ test nog doen
De uitslag die je op internet krijgt, die klopt nu gewoon hè?
[de fout zat alleen bij de tv-IQ-quiz toch?]
Ja, ik had het tot voor kort nog niet meegemaakt. En dan is het wel een schok.quote:Op zondag 8 februari 2009 @ 23:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee ok, ik denk dat de meesten dat weleens meegemaakt hebben. Maar verbaast het je eigenlijk?
Dan boeit het dus niet dat auto_ jonger isquote:
Wat voor jou het meest gunstig is.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wil je het eerste resultaat, of de 2e, nadat ze hun fout hadden hersteld?
Nee, de meesten niet. Ik ken maar weinig mensen die ik echt vertrouw, de rest heeft me wel eens wat geflikt.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:39 schreef dawg het volgende:
>_<quote:Op zondag 8 februari 2009 23:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan boeit het dus niet auto_ jonger is
Ik ben wel benieuwd. Ik heb em dit jaar niet gedaan. Paar jaar geleden had ik 113, meen ik me te herinnerenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wil je het eerste resultaat, of de 2e, nadat ze hun fout hadden hersteld?
is dat zo??? hrmmm.. ik dacht toch dat ik vanmorgen redelijk duidelijk geweest was, over wat hij vooral niet moest doen!... maar goed ik ben de moeilijkste niet, als je nu morgen gewoon even uit stapt bij het loo, pakken we wat voedsel op en kunnen we best de rest van de avond knuffelen hoor. Kopen we even een extra tandeborstel, hoef je dinsdag ook niet zo vroeg op om naar je dagverblijf te gaan.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:46 schreef Murmeli het volgende:
oh kwaak...snuitebolletje zegt dat je nog 2 weken hebt om mij te gaan knuffelen omdat hij het anders doet.
Tenzij Nouk hem voor die tijd geknuffeld heeft![]()
Hmm. En andere niveau's van vertrouwen dan? Neem bijv je scharrel als voorbeeld, je stelt je heel kwetsbaar op, dat is op een bepaalde manier ook een vorm van vertrouwen...quote:Op zondag 8 februari 2009 23:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mensen niet vertrouwen met dingen die ik niet wil dat ooit uitkomen. Alleen dingen vertellen dus, waar je tegen kan mocht het ooit uitkomen.
Kheb ooit is zo'n "officiele" test gedaan op 't ziekenhuis. Volgens mij kwam daar zo rond de 115 uit ofzo. Ook alweer een jaar of 13 geleden btw.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel.
Hoe hoog is jouw IQ dan?
Ik begon met 123 (dus voor de fout ontdekt was) wat me nogal hoog leek, aangezien ik 21 fout had van de 56 vragen. En na de herstelling had ik 105.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor jou het meest gunstig is.![]()
Mijn IQ is 127 en ik de test op internet gemaakt.
100 is toch het gemiddelde?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:51 schreef Civilian het volgende:
[..]
Kheb ooit is zo'n "officiele" test gedaan op 't ziekenhuis. Volgens mij kwam daar zo rond de 115 uit ofzo. Ook alweer een jaar of 13 geleden btw.
Toen was 115 nog gewoon 't gemiddelde, geen idee wat dat nu is?
Veel mensen zijn gewoon te naief en dan wordt hun vertrouwen geschonden.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:39 schreef dawg het volgende:
Ben je nu ook terughoudender, of ga je dat worden?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ik had het tot voor kort nog niet meegemaakt. En dan is het wel een schok.
Ach, IQ tests zijn een kunstje dat je kunt leren.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:50 schreef tijnbrein het volgende:
De vraag is eig.. waarom wijs je auto de hele tijd af?quote:
Hoe bedoel je? Hij weet opzich niets wat hij kan doorvertellen. Als hij zou zeggen dat ik bv. slecht ben in bed is dat subjectief dus dan boeit dat niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Hmm. En andere niveau's van vertrouwen dan? Neem bijv je scharrel als voorbeeld, je stelt je heel kwetsbaar op, dat is op een bepaalde manier ook een vorm van vertrouwen...
Geen idee, ik mis wat relevante informatie volgens mijquote:Op zondag 8 februari 2009 23:51 schreef Tegan het volgende:
Paul zegt: “Max liegt.”
Max zegt: “Otto liegt.”
Otto zegt: “Max en Paul liegen.”
Wie liegt hier en wie spreekt de waarheid?
1) Paul en Otto liegen, Max spreekt de waarheid.
2) Paul liegt, Otto en Max spreken de waarheid.
3) Max liegt, Paul en Otto spreken de waarheid.
4) Max en Otto liegen, Paul spreekt de waarheid.
grinnikquote:Op zondag 8 februari 2009 23:51 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
is dat zo??? hrmmm.. ik dacht toch dat ik vanmorgen redelijk duidelijk geweest was, over wat hij vooral niet moest doen!... maar goed ik ben de moeilijkste niet, als je nu morgen gewoon even uit stapt bij het loo, pakken we wat voedsel op en kunnen we best de rest van de avond knuffelen hoor. Kopen we even een extra tandeborstel, hoef je dinsdag ook niet zo vroeg op om naar je dagverblijf te gaan.
Gratis test of de officiele betaalde? Gratis tests kloppen namelijk niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor jou het meest gunstig is.![]()
Dat maar daarnaast zijn ook niet alle tests goed...quote:Op zondag 8 februari 2009 23:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, IQ tests zijn een kunstje dat je kunt leren.
Oh dat kan ook hoorquote:
Misschien ben jij wel veel leuker?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:52 schreef Cuegirllie het volgende:
De vraag is eig.. waarom wijs je auto de hele tijd af?
5, kwaak zet .45 op het hoofd van Paul en stelt de vraag nog een keer terwijl kwaak heel Clint Eastwood de andere 2 aan kijkt!quote:Op zondag 8 februari 2009 23:51 schreef Tegan het volgende:
Paul zegt: “Max liegt.”
Max zegt: “Otto liegt.”
Otto zegt: “Max en Paul liegen.”
Wie liegt hier en wie spreekt de waarheid?
1) Paul en Otto liegen, Max spreekt de waarheid.
2) Paul liegt, Otto en Max spreken de waarheid.
3) Max liegt, Paul en Otto spreken de waarheid.
4) Max en Otto liegen, Paul spreekt de waarheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |