Je moet het ook niet in een topic doen. Gewoon in ONZ gaan posten daar valt het niet op.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan een modje komt klagen
So I noticequote:Op zondag 8 februari 2009 23:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die had je gemist, ergens midden in het vorige topic
oja ja maar jij ging niet op mijn helft zitten. nou ja ik durf gewoon niet zo goed... ben verlegen eigenlijkquote:Op zondag 8 februari 2009 23:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
iets met andere kant van bank gaan zitten volgende keer, die lounge is best knuffelproof volgens mij.. En dan bedoel ik niet noodzakelijk knuffelzacht proof, want die gaat maar op haar eigen bank knuffelen!
veel plezier!!quote:
Dus voor je verjaardag zit je aan de 30K.quote:
koop voor morgenmiddag dan maar een taart, want dat haal jij echt wel voor 16:00quote:
Oh echt? Ik dacht dat je er geen meer wildequote:Op zondag 8 februari 2009 23:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb toch liever een vriendinnetje.
30.000quote:
Zo blijkt maar weer dat dat half-engelse internettaaltje er toch hard ingesleten is bij sommige mensenquote:
Dat haal ik niet hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 23:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus voor je verjaardag zit je aan de 30K.
Dat valt nog best wel mee. Hoe lang Fok! je al?quote:
In je profiel kijkenquote:
Even op je eigen groene poppetje klikken (naast je fobo icon) en dan onderaanquote:
Ja, maar geen vriendjes dus.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:09 schreef automatic_ het volgende:
Oh echt? Ik dacht dat je er geen meer wilde
Oke volgende week dan.quote:
2 jaar, 2 maand en 2 dagenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat valt nog best wel mee. Hoe lang Fok! je al?
Voor donderdag 900 posts.. dat haal ik nietquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hoi!!quote:
Oke, geen vriendje, maar wel een vriendinnetje?quote:
Dat weten we tochquote:Op zondag 8 februari 2009 23:12 schreef Adolecens het volgende:
Hoi!!![]()
En ja, heb ook nog een leven naast Fok!
Dat is te zien aan je postaantalquote:Op zondag 8 februari 2009 23:12 schreef Adolecens het volgende:
Hoi!!![]()
oeps in 3 maanden... eigenlijk 2 want ik ben een maand weggeweest. onee toen heb ik ook gepostquote:Op zondag 8 februari 2009 23:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
In je profiel of op je fobo. Jij hebt 1365 (gemiddeld 15 per dag)
Mijn PC valt eigenlijk ook nogal mee gezien de tijd dat ik hier benquote:Op zondag 8 februari 2009 23:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oeps in 3 maanden... eigenlijk 2 want ik ben een maand weggeweest. onee toen heb ik ook gepost
Ja, jaquote:Op zondag 8 februari 2009 23:12 schreef automatic_ het volgende:
Oke, geen vriendje, maar wel een vriendinnetje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is het best wel erg. Gemiddeld 37 per dag.quote:
dit soort teksten kan ik niet aan, veel te confronterendquote:Op zondag 8 februari 2009 23:12 schreef Adolecens het volgende:
Hoi!!![]()
Jaja, nu SBS6 kijkenquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is te zien aan je postaantal
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, jaZozo, ik leer nog iets vandaag over je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, jaDat nummer heb ik in Indonesie gezongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're never fully dressed until you wear a smile
Ik ben niet voor niks nr 11 van 2008quote:Op zondag 8 februari 2009 23:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan is het best wel erg. Gemiddeld 37 per dag.
Ik zit er bijna 2 jaar en heb pas 6548 posts.
Ik weet niet wat daar bezig is hoorquote:
Beetje teleurstellend hoorquote:
Nice.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gekke getal.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben niet voor niks nr 11 van 2008
Als ik een neukertje (of meer) zou hebben zou ik ook een leven naast fok hebbenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:15 schreef kwaakvaak het volgende:
stelletje fokverslaafde postprosituees hier!, neem een voorbeeld aan Ado.. Die heeft tenminste een leven naast fok!. Hij wel
Slaap lekker MNR.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:16 schreef MNR het volgende:
Ben ervandoor. Fijn avond allemaal nog
* MNR gaat onder haar dekbedje kruipen
Repo over sexverslaafde vrouwenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat daar bezig is hoor
nou wij lekker niet! wat is er nou leuker dan fok? ik heb al mijn vrienden opgezegd om te kunnen fokkenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:15 schreef kwaakvaak het volgende:
stelletje fokverslaafde postprosituees hier!, neem een voorbeeld aan Ado.. Die heeft tenminste een leven naast fok!. Hij wel
Les 2quote:Op zondag 8 februari 2009 23:15 schreef automatic_ het volgende:
Zozo, ik leer nog iets vandaag over je!
Haha, okequote:Op zondag 8 februari 2009 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Repo over sexverslaafde vrouwen
Heel dubbel, wel zielig opzich.
Las ergens dat jij ook aan het daten was geslagen toch!quote:Op zondag 8 februari 2009 23:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dit soort teksten kan ik niet aan, veel te confronterend
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:15 schreef kwaakvaak het volgende:
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Les 2Ik ga even geen filmpjes kijken, mijn laptop loopt onwijs te kloteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ik ben ook al mijn vrienden kwijt. Vriendjes zijnquote:Op zondag 8 februari 2009 23:18 schreef Q. het volgende:
Pffffff, van je vrienden moet je het hebben. Dat waren weer drie vrienden minder. Of vier eigenlijk. Iemand nog nieuwe vrienden in een aanbieding?.
nn MNRquote:Op zondag 8 februari 2009 23:16 schreef MNR het volgende:
Ben ervandoor. Fijn avond allemaal nog
* MNR gaat onder haar dekbedje kruipen
Tof! Kom je in Utrecht wonen dan? Dat is net zo makkelijk.quote:Op zondag 8 februari 2009 @ 23:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben ook al mijn vrienden kwijt. Vriendjes zijn?
ja misschien welquote:Op zondag 8 februari 2009 23:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Las ergens dat jij ook aan het daten was geslagen toch!
[..]
oh waar kan ik solliciteren?quote:![]()
Zou dat goed betalen? Een postprostituee?
Herkenbaar... Overkomt mij ook te vaakquote:Op zondag 8 februari 2009 23:18 schreef Tegan het volgende:
Het is officieel te laat voor mij om normaal te denken.
Ik dacht de hele tijd, wat is het rustig ineens, want er kwamen steeds geen posts bij bij refresh, waren jullie op de volgende pagina...
What happened? You lost them on the way out?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:18 schreef Q. het volgende:
Pffffff, van je vrienden moet je het hebben. Dat waren weer drie vrienden minder. Of vier eigenlijk. Iemand nog nieuwe vrienden in een aanbieding?.
Gelukkig is het bij nog niet zo erg. En eigenlijk post ik hier alleen zo veel omdat ik nu werkloos ben anders had ik hier nog veel minder gepost.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben niet voor niks nr 11 van 2008
Wat schuift het?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:18 schreef Q. het volgende:
Waarom denk je dat het mijn usericon is?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Wat vond je trouwens van de film, Perfume. Hij is mooi, imo
lol, wel wakker blijven hequote:Op zondag 8 februari 2009 23:18 schreef Tegan het volgende:
Het is officieel te laat voor mij om normaal te denken.
Ik dacht de hele tijd, wat is het rustig ineens, want er kwamen steeds geen posts bij bij refresh, waren jullie op de volgende pagina...
Is dat niet iets van een songtekst?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:20 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
What happened? You lost them on the way out?
Oh, dat is een hint zekerquote:Op zondag 8 februari 2009 23:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga even geen filmpjes kijken, mijn laptop loopt onwijs te klote
Oo haha. Ik moest even denken.quote:
Gewoon Mod worden op Fok!quote:Op zondag 8 februari 2009 23:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Postprostitue.. klinkt als een geknipt baantje voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |