Oeh, in dat geval......quote:Op maandag 9 februari 2009 10:46 schreef DeLiedje het volgende:Dank jullie!
Floortje vindt m ook leuk:
[ afbeelding ]
Ik vond het ook echt erg leuk om te maken...
DeLiedje ziet toekomst als Mei Tai maker
wat is hij tof gewordenquote:Op maandag 9 februari 2009 10:28 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
Zucht... Doe er mij zo eentje...
Foto's!!
Een echte meisjes Mei Tai, met roze en een kanten randje![]()
![]()
[ afbeelding ]
Binnenkant (of andere kant) is roze geruit:
[ afbeelding ]
Actiefoto in de magnetron
[ afbeelding ]
ikke niet. selene slaapt 's nachts prima in haar eigen bedje hoor. overdag niet zo, maar dat heeft weinig met de draagdoek te makenquote:Op maandag 9 februari 2009 09:47 schreef chauchat het volgende:
Ik heb gelezen dat draagdoeken een heel negatief effect hebben op de mate waarin je kindje went aan het (alleen) in bed slapen. Het kind wordt in de doek teveel gekoesterd, zeg maar. Merken jullie daar ook wat van?
Heb ik en ik vind -em heerlijk. Zacht, luchtig en blijft erg goed zitten ook.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:39 schreef cattie het volgende:
DeLiedje, die is super!
Webkim, die indio ziet er niet uit als een tulpe. Die actiefoto's van de vogel vind ik wel mooi!![]()
Heb jij ook een indio zijde? Wat vind je daarvan?
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:53 schreef Webkim het volgende:
Die eBayverkoper zit er echt wel naast.
Dķt is Indio Tulpe
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat voor sondevoedingspomp je hebt!quote:_Ingrid_ scheef het volgende:
Nou helaas moet Tyler continu sondevoeding blijven houden. Dus helaas kan ik hem niet in de doek dragen. Erg jammer, ook omdat het een cadeautje was van Noli en husb.
Aanvulling op mezelf:quote:t_igger schreef het volgende:
Ik weet niet wat voor sondevoedingspomp je hebt!
Maar er zijn pompen waar een tas bij zit waar de pomp helemaal in kan! Dan zou je Tyler wel kunnen dragen. Of het handig is weet ik niet, met een "schoudertas" & kind in de doek!
* t_igger zoekt ff naar de pomp die hij bedoeld*
Is al bekend hoelang hij dat moet hebben? Ik heb Ive tot een half jaar in een rekbare draagdoek gehad, dus dan heb je nog wel even de tijd.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nou helaas moet Tyler continu sondevoeding blijven houden. Dus helaas kan ik hem niet in de doek dragen. Erg jammer, ook omdat het een cadeautje was van Noli en husb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |