Het zit zo. Gisteren was ik op een feestje. Ik ben de officiële fotograaf en het is mijn officiële taak om de mensen mooi op de plaat te zetten.
Eén van de organisatoren is mijn vader
Op een gegeven moment komt hij naar me toe en stelt me voor aan een gruwelijk mooi meisje. Even een praatje mee gemaakt en uiteraard fotootje van gemaakt. (hihi, nu gaat iedereen om de foto vragen).
Na een uurtje fotograferen ging ik lekker meefeesten en ging opnieuw een praatje met haar maken. Ik had het gevoel dat het prima tussen ons klikte. Daarna op een paar nummers met haar gedanst. Salsa en merengue natuurlijk. Ik gooide er een paar enchufa's tegenaan en ze was behoorlijk onder de indruk.
Als officiële fotograaf ging ik weer officieel fotograferen. Toen ik mijn apparatuur ging ophalen kwam ik een andere fotoenthousiast tegen en ik raakte in gesprek over merken, lenzen en cropfactors.
Toen ik de zaal weer betrad, keek ik even rond. Om te zien dat dat prachtige meisje er niet meer was. Ze was zomaar verdwenen. Geen telefoonnummer, hyves of msn
Klacht: prachtige vrouw die zomaar verdwijnt