abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65934553
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:49 schreef Mriekje het volgende:

[..]

Hoezo? Staat Lieke ook op die foto dan??? *zoekt goed*
Nee, kan haar niet vinden... ze zit toch niet verstopt in die groene kliko hè? Dat is valsspelen!!
pi_65934619
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:44 schreef kissa het volgende:

[..]

Zo, er kan niet meer gepost worden bij Huub, he?

Zoiets?
ja maar dan iets vriendelijke
maar ja waar bemoei me ik ook mee
ik vind iedereen heeft wel iets
wand ik maak ook veel spelfouten
wand zonder spellingcontrole ben ik niet te lezen
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
  woensdag 11 februari 2009 @ 00:06:19 #78
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_65934944
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:49 schreef Mriekje het volgende:

[..]

Hoezo? Staat Lieke ook op die foto dan??? *zoekt goed*
Nee hoor.. Ik had het dan ook niet over diva's..
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 11 februari 2009 @ 00:07:51 #79
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_65935001
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:57 schreef peeet1 het volgende:

[..]

ha ha Dat is duidelijke taal!
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_65936080
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:57 schreef peeet1 het volgende:

[..]

Ik bedoelde het niet onvriendelijk hoor, maar ik vroeg me af wat Esther bedoelde.............
  woensdag 11 februari 2009 @ 01:28:36 #81
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_65936431
Go Ratna go girl...mijn energie is een beetje op..Whis you luck and happiness.Iemand Dolly Parton .pleaseeeeeeeMeen het wel btw
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  † In Memoriam † woensdag 11 februari 2009 @ 14:39:01 #82
135305 beequeen
Lost.
pi_65949237
Nieuw blog van Amanda haar ghostwriter. Het is dat ze geen namen noemt ......
Btw, die foto raakt kant nog wal.

Life of Amanda 6
Win je door een echte baby echte liefde?
quote:
Ik ben nu op een leeftijd dat veel mensen om mij heen kinderen krijgen. Dat komt voornamelijk omdat de gemiddelde leeftijd van mijn vrienden en kennissen hoger ligt dan die van mij. Maar waar ik me zorgen over maak zijn de meiden van mijn leeftijd die al kinderen hebben of zwanger zijn. Gelukkig ik nog niet. Ik ben gek op kinderen en als m'n nichtje bij mij is voel ik me heerlijk maar, ik ben ook wel weer blij als ik haar weer af kan geven aan mijn zus.

Ik schrik er echt van als ik hele jonge meisjes zie die zelf geen euro op zak hebben en toch aan kinderen beginnen. Het lijkt onderhand wel een modetrend! Ik vind dit persoonlijk heel onverantwoordelijk en daarnaast ook zielig voor het kind, want meestal wordt dekleine de dupe van deze situatie. De moeders weten helemaal niet waar ze aan beginnen. Ik heb het idee dat ze er te makkelijk over denken en de enige die er meestal echt onder lijdt is het kind zelf. Er zijn ook zelfs meiden die expres zwanger raken om een jongen aan zich te binden. Dit vind ik nóg erger en zeer egoïstisch. Ten eerste leg je op die manier een jongen iets op waar hij misschien nog helemaal niet aan toe is. En voordat je het weet is er weer een alleenstaande moeder bij op de wereld. Daar heeft zo'n klein hummeltje niet om gevraagd. Ten tweede loopt een relatie zo bijna altijd alsnog stuk. Bovendien loopt een kind waarvan de ouders veel ruzie maken veel meer schade op. Juist omdat jonge ouders totaal geen rekening houden met het kind. Ze zijn veel te onvolwassen om daar rekening mee te houden.

Ik ken zelf een meisje van 21 die al op haar 17e een kind kreeg met haar vriend. Ze zijn al snel uit elkaar gegaan en je zou zdenken dat zij hier wel iets van geleerd zou hebben. Maar nu is ze weer zwanger van haar nieuwe vriend en beide hebben geen cent te makken. Het zijn eigenlijk allebei zelf nog kinderen. Dus ja, je kent het wel van verhalen. Die kleine wordt natuurlijk altijd bij haar moeder gedumpt alsof het om een pop gaat, maar dat is toch geen oplossing? Zoals veel van jullie wel weten, ben ik zelf ook opgegroeid zonder vader en heeft mijn moeder het altijd alleen moeten doen. Ik ben enorm trots op hoe mijn mama dat toch allemaal geflikt heeft. Ik weet van mijn moeder dat het voor haar al moeilijk genoeg was. Waarom zou je overhaasten met kinderen als je ze nog niks te bieden hebt? En vooral zelf nog zoveel te ontdekken hebt of midden in een nieuwe carrière zit.

Ook merk ik steeds vaker dat mensen al aan kinderen beginnen die nog niet zo lang samen zijn en waarvan de relatie helemaal niet vlekkeloos verloopt. Ik kijk hier vaak met verbazing naar. Het kan natuurlijk ook een ongelukje zijn en dan is het heel belangrijk om goed na te denken over wat de juiste beslissing is. Maar ik zie ook dat meisjes dan te erg op een roze wolk zitten om deze beslissing kunnen nemen. Want ja, in het begin is het allemaal zo leuk en mooi dat er iets in je buik groeit. Ik vermoed dat de hormonen op dat moment door het lijf gieren en dat ze de echte problemen die er daarvoor waren even vergeten. Dan zijn ze een paar maanden verder, er valt geen keuze meer te maken en diezelfde problemen komen weer bovendrijven. Soms spelen ze dan voor de buitenwereld mooi weer, maar ik zie de bui alweer hangen dat het meisje er toch alleen voor komt te staan. Die jongens hebben moeite om papa te zijn voor het kind en zoeken hun pleziertjes buiten de deur, terwijl de moeder thuis zit met het kindje. Erger is nog dat veel meiden daarnaast ook nog last hebben van fysiek geweld. Alle frustraties worden op hun afgereageerd.

Ik wilde hier in mijn blog toch een keer bij stil staan en meisjes waarschuwen voor de ellende die er kan ontstaan. Hopelijk denk je na het lezen van dit blog er eens over na, ook al maak je het nu zelf (nog) niet mee. Geniet van het leven, doe de dingen die je nog wilt doen. Ik ben blij dat ik nog alles kan doen wat ik wil zonder de verantwoording van een klein kindje. Trouwens we leven in 2009. Er zijn zoveel voorbehoedsmiddelen. Waarom gebeuren er nog zoveel ongelukjes? Daar mag ook wel eens over nagedacht worden...

See you next week.
XX Amanda.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_65951014
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 14:39 schreef beequeen het volgende:
Nieuw blog van Amanda haar ghostwriter. Het is dat ze geen namen noemt ......
Btw, die foto raakt kant nog wal.

[ afbeelding ]

Life of Amanda 6
Win je door een echte baby echte liefde?

[..]

inderdaad op wie doelt ze? ook dat stuk mensen die nog niet lang in een relatie zitten?

[ Bericht 28% gewijzigd door Ascar op 11-02-2009 17:16:57 ]
  woensdag 11 februari 2009 @ 15:31:38 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65951168
Moraal van het verhaal: voor zo'n kind is het ook niet leuk!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † woensdag 11 februari 2009 @ 15:51:15 #85
135305 beequeen
Lost.
pi_65951952
― Mark Twain
  woensdag 11 februari 2009 @ 16:09:56 #86
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_65952689
ja ja wat een wijze meid hé. Wie moest constant op het innemen van haar pil letten? Wie kreeg ook alweer de 1e zwangerschapstest in de kooi?
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_65953433
wo 11 feb 2009, 15:42

Huub en Claire verwachten dochtertje

AMSTERDAM - Huub en Claire, het stel dat in De Gouden Kooi trouwde, verwachten begin juli een dochtertje. „Dat wees de 20-weken echo die we vanmiddag hadden uit”, vertelt de aanstaande vader trots.

Dan grappend: „Ik mag toch lijden dat ze niet een kerel zoals ik tegenkomt… Ik ga alvast op zoek naar een klooster.”

Hij vervolgt: „Veel belangrijker dan het geslacht is natuurlijk dat de kleine gezond is. Dat hebben we met eigen ogen kunnen aanschouwen: tien vingertjes, tien teentjes, niertjes, hersentjes en een warm kloppend hartje... alles zit erop en eraan. Het was een emotioneel moment.”

Claire voelt zich momenteel stukken beter dan in de eerste drie maanden. „Ze was nogal misselijk, maar dat is nu weggetrokken”, zegt Huub. Bewonderend: „Maar ziek of niet, Claire heeft altijd doorgewerkt in haar schoonheidssalon.”

Nu de twee weten dat hun dochtertje gezond is, genieten ze nog meer van de zwangerschap. „Als je al die boeken leest over wat die kleintjes allemaal kunnen mankeren, word je niet vrolijk.” Huub besluit: „Maar nu is het meeste uitgesloten en dat is fijn.”

bron http://www.telegraaf.nl/p(...)en_dochtertje__.html
pi_65953443
Arme Amanda, is ook niet niks. Om haar heen krijgt iedereen kinderen. (lees: ook Tamara en Claire)
Deze hype gaat gewoon aan d'r neusje voorbij. Voor Amanda geen kindje, ze zal het met d'r beftekkel en "LV" handtas moeten doen. Het is zonde....
Gelukkig kan ze zich laten troosten door vriendin Ricardo, die zit immers met het zelfde probleem.

"Life sucks" zullen we maar zeggen...ook voor een stijlicoon als Amanda.
pi_65954940
De foto die bij het stuk staat in de telegraaf is wel erg passend ..........Huub kijkt zo van "zit mij allemaal wel gebakken " hahah
pi_65954967
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 01:01 schreef kissa het volgende:

[..]

Ik bedoelde het niet onvriendelijk hoor, maar ik vroeg me af wat Esther bedoelde.............
nou dat dus, maar dan typ ik te snel...en dan gaat het dus fout..ik ben niet volmaakt
  woensdag 11 februari 2009 @ 17:10:32 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65955075
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:07 schreef Estherdv het volgende:

nou dat dus, maar dan typ ik te snel...en dan gaat het dus fout..ik ben niet volmaakt
Hoeft ook niet. Maar je kunt toch wel eerst kijken wat je hebt getypt voordat je op invoeren drukt?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † woensdag 11 februari 2009 @ 17:12:33 #92
135305 beequeen
Lost.
pi_65955152
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:06 schreef Elske6 het volgende:
De foto die bij het stuk staat in de telegraaf is wel erg passend ..........Huub kijkt zo van "zit mij allemaal wel gebakken " hahah
Een foto van toen ze nog in DGK zaten. Lekker up to date.
― Mark Twain
pi_65955255
Moet eigenlijk wel een beetje lachen om het artikel van Amanda.
Haar eigen zus heeft een kind gekregen van de man die haar bijna doodgeslagen had.
Wat amanda met haar stuk gewoon neer schrijft is dat brian en tamara, huub en claire, en in feite ook dennis en nadia stom bezig zijn geweest.
Wat ik denk is dat amanda een klein beetje jaloers is op alle zwangere.

[ Bericht 31% gewijzigd door lies1958 op 11-02-2009 17:33:12 ]
pi_65956784
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:14 schreef lies1958 het volgende:
Moet eigenlijk wel een beetje lachen om het artikel van Amanda.
Haar eigen zus heeft een kind gekregen van de man die haar bijna doodgeslagen had.
Wat amanda met haar stuk gewoon neer schrijft is dat brian en tamara, huub en claire, en in feite ook dennis en nadia stom bezig zijn geweest.
Wat ik denk is dat amanda een klein beetje jaloers is op alle zwangere.

nou volgens mij doelt ze met dat ene stuk, zie hieronder, gewoon op huub en claire hoor . kan het ook verkeerd hebben maar......

Ook merk ik steeds vaker dat mensen al aan kinderen beginnen die nog niet zo lang samen zijn en waarvan de relatie helemaal niet vlekkeloos verloopt. Ik kijk hier vaak met verbazing naar. Het kan natuurlijk ook een ongelukje zijn en dan is het heel belangrijk om goed na te denken over wat de juiste beslissing is. Maar ik zie ook dat meisjes dan te erg op een roze wolk zitten om deze beslissing kunnen nemen. Want ja, in het begin is het allemaal zo leuk en mooi dat er iets in je buik groeit. Ik vermoed dat de hormonen op dat moment door het lijf gieren en dat ze de echte problemen die er daarvoor waren even vergeten. Dan zijn ze een paar maanden verder, er valt geen keuze meer te maken en diezelfde problemen komen weer bovendrijven. Soms spelen ze dan voor de buitenwereld mooi weer, maar ik zie de bui alweer hangen dat het meisje er toch alleen voor komt te staan. Die jongens hebben moeite om papa te zijn voor het kind en zoeken hun pleziertjes buiten de deur, terwijl de moeder thuis zit met het kindje. Erger is nog dat veel meiden daarnaast ook nog last hebben van fysiek geweld. Alle frustraties worden op hun afgereageerd
pi_65956808

pi_65957226
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoeft ook niet. Maar je kunt toch wel eerst kijken wat je hebt getypt voordat je op invoeren drukt?
Ik laat mijn posts altijd eerst lezen aan een neerlandicus voor ik het verzend
Maaruh, ja, al doe je een kwartier over een zin van drie woorden, dat zien we toch niet.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_65958969
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 18:05 schreef Ascar het volgende:

[..]

nou volgens mij doelt ze met dat ene stuk, zie hieronder, gewoon op huub en claire hoor . kan het ook verkeerd hebben maar......

Ook merk ik steeds vaker dat mensen al aan kinderen beginnen die nog niet zo lang samen zijn en waarvan de relatie helemaal niet vlekkeloos verloopt. Ik kijk hier vaak met verbazing naar. Het kan natuurlijk ook een ongelukje zijn en dan is het heel belangrijk om goed na te denken over wat de juiste beslissing is. Maar ik zie ook dat meisjes dan te erg op een roze wolk zitten om deze beslissing kunnen nemen. Want ja, in het begin is het allemaal zo leuk en mooi dat er iets in je buik groeit. Ik vermoed dat de hormonen op dat moment door het lijf gieren en dat ze de echte problemen die er daarvoor waren even vergeten. Dan zijn ze een paar maanden verder, er valt geen keuze meer te maken en diezelfde problemen komen weer bovendrijven. Soms spelen ze dan voor de buitenwereld mooi weer, maar ik zie de bui alweer hangen dat het meisje er toch alleen voor komt te staan. Die jongens hebben moeite om papa te zijn voor het kind en zoeken hun pleziertjes buiten de deur, terwijl de moeder thuis zit met het kindje. Erger is nog dat veel meiden daarnaast ook nog last hebben van fysiek geweld. Alle frustraties worden op hun afgereageerd
Het zou ook op Brian en Tamara kunnen slaan. Van Nadia en Dennis weet ik het niet, die kennen elkaar volgens mij al van voor DGK.
pi_65959281
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:40 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Nieuwe collectie plaspopjes?
Er zit een kras op je plaat.

Hij was niet leuk, en is het nog steeds niet.
pi_65959525
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:12 schreef beequeen het volgende:

[..]

Een foto van toen ze nog in DGK zaten. Lekker up to date.
[ afbeelding ]

bron http://www.nu.nl/achterkl(...)jgen-een-meisje.html
  woensdag 11 februari 2009 @ 19:49:43 #100
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_65960413
mooi intervieuw van Tanja ..... die is ook geen spat veranderd
en zag ik daar nu een soort van click aan het eind
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')