quote:Op maandag 9 februari 2009 23:08 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zal het met Fries zijn, met Tanner en die andere kleine?
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:49 schreef spapaars het volgende:
TANNER
Hoi ik ben Tanner, een kleine witte Welsh-ruin met een stokmaat van 1,17 meter. Ik ben geboren in 1992. Ellen, één van de instructrices op de manege, is mijn baasje. Vroeger werd ik heel erg vaak meegenomen naar Welsh-keuringen. Ik ben namelijk een verschrikkelijk knappe pony, met mijn weelderige witte manen verleid ik iedereen van jong tot oud… Vooral de jonge meiden die op de manege komen rijden worden al snel verliefd op mij: zij noemen mij soms zelfs een levensechte ‘my little pony’! Hierboven staat wel geschreven dat ik wit ben, maar het liefst lig ik te rollen in de modder dus wit ben ik meestal niet meer helemaal. Gelukkig zijn er dan altijd wel meiden die mij willen poetsen. Dat vind ik best heel lekker, behalve bij mijn oren. Die zitten goed verstopt tussen mijn lange manen en mijn volle maantop, en die zijn ook echt van mij: niemand komt zomaar aan mijn oren! Vroeger, als ik mee ging naar de keuring, moesten mijn oren wel eens uitgeschoren of geknipt worden. Vreselijk vond ik dat, met een hoofdletter V. Het kostte mijn baasje af en toe heel wat moeite om mij helemaal gewassen, geknipt en geschoren te krijgen. Ondertussen ben ik van mijn oude dag aan het genieten. Meestal woon ik op de manege, maar af en toe verhuis ik naar andere stallen, zoals die van De Gouden Kooi. Ik heb het overal best heel goed naar mijn zin, want ik word overal goed verzorgd en vertroeteld. En zeg nou zelf, een pony met mijn uiterlijk verdient toch ook veel knuffels en lekker eten?!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:20 schreef Estherdv het volgende:
ze er kan niets meer gepost worden bij huub he
De beleving van taal? Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:58 schreef spapaars het volgende:
Meen dat Esther weleens iets had geschreven over haar beleving van taal.
Ook al zouden ze het een keer niet goed"doen" is hun zaak"vind ik..En dat Clair met Huub een spannend leven tegemoet gaat"was te voorspellen" is wel "zeker" en heeft leuke en minder leuke kanten,maar saai wordt het nooit!Ikhoudervan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:00 schreef sunny16947 het volgende:
Niet dat ik er ook maar iets van geloofde. Maar het berichtje van Ron is de beste ontkenning. En vooral de opmerking dat Claire en Huub het goed doen. Zou wat mij betreft groot in de party mogen.
Dyslexie.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
De beleving van taal? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Zo, er kan niet meer gepost worden bij Huub, he?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:20 schreef Estherdv het volgende:
ze er kan niets meer gepost worden bij heeb he
Nieuwe collectie plaspopjes?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:58 schreef peeet1 het volgende:
[ afbeelding ]
bron pa van claire http://recourt111.hyves.nl/
En Hutu's en Tutsi's hebben ook wel eens verschil van mening.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:35 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ook al zouden ze het een keer niet goed"doen" is hun zaak"vind ik..En dat Clair met Huub een spannend leven tegemoet gaat"was te voorspellen" is wel "zeker" en heeft leuke en minder leuke kanten,maar saai wordt het nooit!Ikhoudervan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |