Hey Noel alles goed met jou?quote:
Dat is Metro Stationquote:Op zondag 8 februari 2009 20:30 schreef NoelGallagher het volgende:
juicyhil, wat heb jij voor gayUI?
Maar jij bent liefquote:Op zondag 8 februari 2009 20:30 schreef NoelGallagher het volgende:
juicy, je bent analfabeet, hypocriet.
pics?quote:Op zondag 8 februari 2009 20:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat moest ik ooit eens luisteren van een emo-chick. Maar dat heb ik niet gedaan
quote:
Hun zijn echt waanzinnig gaafquote:
Zijquote:
Maar goed.quote:
Zijn is best wel lekker, heb je telnumm voor me?quote:Op zondag 8 februari 2009 20:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Rechts
29 jaar.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar goed.
Hoe oud ben je zelf eigenlijk?
Dat vroeg ik me af.quote:
dan doe ik die linker welquote:Op zondag 8 februari 2009 20:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Rechts
Ja, dat heb ikquote:Op zondag 8 februari 2009 20:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zijn is best wel lekker, heb je telnumm voor me?
Hoezo denk jij dat?quote:
PM-enquote:
Ik vind het een kut stationquote:Op zondag 8 februari 2009 20:38 schreef De_Ananas het volgende:
Het Metro Station bij mijn huis is best relax.
O ja?quote:Op zondag 8 februari 2009 20:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
29Ja, en ik plaats van 55 ben ik 18.
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:40 schreef bloodysunday het volgende:
Het lijkt me vet als een Nederlandse band zich Bushokje gaat noemen, LIVE ON STAGE BUSHOKJE!!!
En dan een newbie erdoorheen tyfenquote:Op zondag 8 februari 2009 20:40 schreef bloodysunday het volgende:
Het lijkt me vet als een Nederlandse band zich Bushokje gaat noemen, LIVE ON STAGE BUSHOKJE!!!
Allemaal van die zogenaamde hippe namenquote:Op zondag 8 februari 2009 20:40 schreef bloodysunday het volgende:
Kill Hannah, hun had ik ook laatst live gezien. Was echt sweet.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Allemaal van die zogenaamde hippe namenTerwijl het voor geen meter klinkt, metro station, kill hannah enzo.
OASIS
waarschijnlijk is die band zo slecht dat dat sowieso gebeurtquote:Op zondag 8 februari 2009 20:42 schreef Broekpaling het volgende:
En dan trappen ze zo die band in elkaar omdat ze dachten dat het een bushokje was.![]()
![]()
Wat een emo wijfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat een emo wijfEmo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat een emo wijfIk vind haar echt een knapperd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral haar haar is mooi.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |