In Meppel woont mijn tantequote:Op maandag 9 februari 2009 09:16 schreef cosmick het volgende:
Godverdomme wat een vreselijke kutverbinding toch; Hengelo > Meppel. Twee uur lang gassen, remmen, gassen, remmen![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op maandag 9 februari 2009 09:15 schreef Paul het volgende:
Heeft Giel nog iets gezegd over top of flop?
Yup, Cerror ken ik dan ook persoonlijkquote:Op maandag 9 februari 2009 09:17 schreef Paul het volgende:
[..]
In Meppel woont mijn tante( en cerror
)
Haai.quote:
Ken je Paul zijn tante ook?quote:Op maandag 9 februari 2009 09:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yup, Cerror ken ik dan ook persoonlijk.
quote:
Nee dat niet. Weet nog niet wat ik dan ga doen, misschien naar Aken of Standaard Luik?quote:
Of naar Ajaxquote:Op maandag 9 februari 2009 09:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee dat niet. Weet nog niet wat ik dan ga doen, misschien naar Aken of Standaard Luik?
Geen idee, zal ik het even vragenquote:Op maandag 9 februari 2009 09:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mag jij van je mama wel naar dit soort plaatjes kijken
Is wel de zanger waarbij ik het niet zou verwachten qua muziek en stijlquote:Op maandag 9 februari 2009 09:20 schreef Jannekje7 het volgende:
Mogguh
Pfff, Seal... word daar altijd een beetje agressief van, geen idee waarom!
zou het gewoon een keer doen, scherm vol vrouwen zetten en je moeder vragen wat vind je hier vanquote:Op maandag 9 februari 2009 09:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee, zal ik het even vragen
quote:
Seal hèquote:Op maandag 9 februari 2009 09:21 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Waarom komt zij opeens tussendoor gefietst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |