abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65859970

Eerstvolgende wedstrijd:

Zaterdag 23-8 18.00 Feyenoord - PSV JFS

- OP PSV TOPIC -
U MAD?
pi_65860161
tvp

En wanneer wordt de schorsing bekend?
Ik neem aan dat het niet meer dan 1 wedstrijd wordt, aangezien het echt geen opzettelijke elleboog was. Ben wel benieuwd hoe PSV het doet zonder ola, ik denk dat ie de laatste 3 wedstrijden erg belangrijk was en lazovic of Koef zit ik echt niet meer op te wachten...
  zondag 8 februari 2009 @ 20:23:22 #3
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_65860172
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:53 schreef TLC het volgende:
Goede speler die Toivonen, echt een aanwinst voor de Nederlandse competitie !

(eigenlijk vind ik hem zelfs een tweede Zlatan )
Zlatan was compleet waardeloos zijn eerste seizoen bij Ajax.

Daarnaast lijkt Toivonen ook een wat 'volwassenere' en rustigere speler dan de emotionele Zlatan, en dan hebben we het nog niet eens over de voetbaltechnische kwaliteiten. Compleet andere spelers.

Ik weet trouwens niet zozeer of het nu allemaal door Toivonen komt. Lodeweges geeft de spelers gewoon vertrouwen en vrijheid, en zet een speler als Afellay gewoon daar waar hij hoort, centraal vlak achter de spits in een vrije rol. Ik denk dat het elftal net zo goed zou lopen met Koef en/of Danko in de spits, alhoewel dat natuurlijk wel gewoon echt 2-spitsen systeem spelers zijn.

Zou me trouwens ook niet verbazen dat de rode kaart wordt kwijtgescholden, zoas eerder in het seizoen bij Sno gebeurde. Vond het erg zwaar bestraft, alhoewel je gewoon je armen bij je moet houden.
pi_65860240
Toivonen, toffe peer
  zondag 8 februari 2009 @ 20:27:00 #5
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_65860305
Achja alles beter dan Koevermans . Nou, behalve Nijland dan .
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_65860407
Gaat vast een leuke pot worden volgende wedstrijd.

Hopelijk doet Toivonen niet mee, nog even los van het feit of ie kan ballen of niet is hij wel beweeglijk en gooit hij als het ware als rolmodel de schroom van zich af. Iets wat je nu bij heel PSV ziet, wat meer plezier in het voetbal, wat minder voorspelbaar.
Alleen als je 3 doelpunten van Volendam om je oren krijg (1 wel gelukkig) dan moeten we bij AZ toch niet onderdoen.
Ben dan ook benieuwd wat PSV gaat doen. Vol op de aanval in de hoop er simpelweg meer dan AZ te scoren, maar dan loop je wellicht in het counter-mes, maar ga je afwachten dan zal de verdediging van AZ niet echt beproefd worden en zakt de wedstrijd hoogstwaarschijnlijk in, AZ hoeft net per se te komen.

Ondanks dat we niet hoeven te komen hoop ik toch dat we van jullie winnen, das een mooie morele opsteker voor ons team gezien de wedstrijden daarna.

Jullie idee over de winkansen van PSV?
pi_65860409
Hopelijk met Ola tegen AZ.....
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_65860764
quote:
Op zondag 8 februari 2009 20:29 schreef xFriendx het volgende:
Gaat vast een leuke pot worden volgende wedstrijd.

Hopelijk doet Toivonen niet mee, nog even los van het feit of ie kan ballen of niet is hij wel beweeglijk en gooit hij als het ware als rolmodel de schroom van zich af. Iets wat je nu bij heel PSV ziet, wat meer plezier in het voetbal, wat minder voorspelbaar.
Alleen als je 3 doelpunten van Volendam om je oren krijg (1 wel gelukkig) dan moeten we bij AZ toch niet onderdoen.
Ben dan ook benieuwd wat PSV gaat doen. Vol op de aanval in de hoop er simpelweg meer dan AZ te scoren, maar dan loop je wellicht in het counter-mes, maar ga je afwachten dan zal de verdediging van AZ niet echt beproefd worden en zakt de wedstrijd hoogstwaarschijnlijk in, AZ hoeft net per se te komen.

Ondanks dat we niet hoeven te komen hoop ik toch dat we van jullie winnen, das een mooie morele opsteker voor ons team gezien de wedstrijden daarna.

Jullie idee over de winkansen van PSV?
Dat Volendam 3 goals maakt betekent niet automatisch dat AZ er ineens 5 maakt. In de twee vorige ontmoetingen was PSV echt niet beter dan nu, en toen werd het 2x 1-0, waarvan een in verlenging.

Dat gezegd hebbende, het wordt natuurlijk ernstig moeilijk. Ik denk niet dat het verstandig is om continu aan te vallen, ook niet om de hele tijd te leunen. PSV zal haar momenten moeten kiezen, waarbij de individuele klasse van bijvoorbeel Afellay belangrijk zal zijn.

Denk dat beide teams wel kunnen leven met een gelijkspel.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_65860797
Tja, ik heb nu echt geen idee waar we staan. Ok, we scoren opeens makkelijk. 14 goals in 3 wedstrijden, dat staat. Maar we krijgen er in Volendam ook 3 tegen. Weliswaar enigszins gelukkig en bovendien tegen een tegenstander in vorm op een ku(ns)tgrasveld. Wel wordt de partij gewonnen, daar waar deze eerder in het seizoen misschien wel gelijk geeindigd zou zijn.

Veel valt of staat bij de aanwezigheid van onze nieuwe blondine. Het zou mij dan ook verbazen als de KNJB de kaart niet kwijtscheldt. Het is - zoals hier al terecht werd geopperd - exact dezelfde situatie als die van Sno aan het begin van dit seizoen. Mocht PSV AZ kunnen bedwingen, dan zal dat een enorme opsteker zijn voor de rest van het zware programma en eigenlijk voor het restant van het seizoen.

We gaan het zien.
pi_65860908
Ik zou het wel klote vinden (en tegelijk ironisch) als we na AZ-PSV deze megareeks hebben neergezet en na PSV-AZ weer instorten en de boel verkloten
pi_65860948
quote:
Op zondag 8 februari 2009 20:43 schreef xFriendx het volgende:
Ik zou het wel klote vinden (en tegelijk ironisch) als we na AZ-PSV deze megareeks hebben neergezet en na PSV-AZ weer instorten en de boel verkloten
Verkloten zal niet gebeuren, de reeks wordt wel even onderbroken.
  zondag 8 februari 2009 @ 21:02:45 #12
235428 di0r1
foto_van_mij.jpg .exe
pi_65861469
Beetje jammer dat Toivonen zoveel kaarten pakt...Wel een prima speler!
Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
pi_65861494
quote:
Op zondag 8 februari 2009 20:43 schreef xFriendx het volgende:
En dat wij uiteindelijk toch nog kampioen worden!

Dromen mag...
  zondag 8 februari 2009 @ 21:08:03 #14
170355 Kjelleke
Is hij Blind ofzo?
pi_65861656
Mag ik hier PSV feliciteren met alweer een verneukte carnavalskraker om spelers mee toe te zingen...

owja, en feliciteren met de winst!
nee, Patrick Kluivert.
  zondag 8 februari 2009 @ 21:10:25 #15
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_65861739
Hij heeft wel de ellebogen van Ibrahimovic, toch een Zweeds trekje
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_65861769
quote:
Op zondag 8 februari 2009 21:08 schreef Kjelleke het volgende:
Mag ik hier PSV feliciteren met alweer een verneukte carnavalskraker om spelers mee toe te zingen...

owja, en feliciteren met de winst!
Ga je gang.
pi_65861923
Ik heb de westrijd helaas niet live kunnen volgen, maar waren Amrabat en Doedelzak vandaag weer onzichtbaar, of..?

Dat zou toch wel een dompertje zijn.

Aan de andere kant, iedereen kan scoren bij PSV.
  zondag 8 februari 2009 @ 21:16:22 #18
170355 Kjelleke
Is hij Blind ofzo?
pi_65861945
gefeliciteerd,

gefelicteerd.
nee, Patrick Kluivert.
  zondag 8 februari 2009 @ 21:22:07 #19
238905 murpheh
The Autumn Effect
pi_65862161
quote:
Op zondag 8 februari 2009 21:03 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

En dat wij uiteindelijk toch nog kampioen worden!

Dromen mag...

jep, verkapte tvp
The truth is that we all try to hide. | Last.fm
pi_65862269
quote:
Op zondag 8 februari 2009 20:23 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Vond het erg zwaar bestraft, alhoewel je gewoon je armen bij je moet houden.
Achja dan moet Demouge elke wedstrijd 3 rode kaarten krijgen.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zondag 8 februari 2009 @ 21:26:00 #21
229690 Spougle
Always do whatever's next
pi_65862322
Toivonen, Daar gaan jullie nog veel plezier aan beleven
  zondag 8 februari 2009 @ 21:27:00 #22
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_65862352
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 8 februari 2009 @ 21:33:32 #23
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_65862579
quote:
Op zondag 8 februari 2009 21:26 schreef Spougle het volgende:
Toivonen, Daar gaan jullie nog veel plezier aan beleven
De voortekenen zijn goed in de wedstrijden tegen De Graafschap, ADO en Volendam. Nu nog tegen betere ploegen laten zien dat hij het nog steeds kan. Maar de panna ter voorbereiding van de 2-4 was wel erg leuk om te zien!

Wel erg domme tegengoals weer vandaag. Twee fouten van Toivonen en twee fouten van Salcido. Waar vooral die laatste wel heel dieptriest was. Ik hoop dat ie daar toch wel enorm voor op zijn flikker krijgt, nonchalant en ongeconcentreerd die bal maar een veeg geven, dramatisch weer.

Maar hopelijk hebben ze tegen De Graafschap en ADO vertrouwen getankt en zijn ze door de drie goals van Volendam weer met beide benen op de grond gezet, zodat er de komende reeks een fel, sterk en geconcentreerd team in het veld staat.
  zondag 8 februari 2009 @ 21:42:53 #24
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_65862904
het was niet zo sprankelend als tegen Ado, maar wederom 3 punten binnen zonder overdreven veel inspanning. Nu nog punten pakken tegen de wat moeilijkere tegenstanders en de CL plek komt in zicht.
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_65863760
quote:
Op zondag 8 februari 2009 21:24 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Achja dan moet Demouge elke wedstrijd 3 rode kaarten krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')