Zlatan was compleet waardeloos zijn eerste seizoen bij Ajax.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:53 schreef TLC het volgende:
Goede speler die Toivonen, echt een aanwinst voor de Nederlandse competitie !![]()
(eigenlijk vind ik hem zelfs een tweede Zlatan)
Dat Volendam 3 goals maakt betekent niet automatisch dat AZ er ineens 5 maakt. In de twee vorige ontmoetingen was PSV echt niet beter dan nu, en toen werd het 2x 1-0, waarvan een in verlenging.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:29 schreef xFriendx het volgende:
Gaat vast een leuke pot worden volgende wedstrijd.
Hopelijk doet Toivonen niet mee, nog even los van het feit of ie kan ballen of niet is hij wel beweeglijk en gooit hij als het ware als rolmodel de schroom van zich af. Iets wat je nu bij heel PSV ziet, wat meer plezier in het voetbal, wat minder voorspelbaar.
Alleen als je 3 doelpunten van Volendam om je oren krijg (1 wel gelukkig) dan moeten we bij AZ toch niet onderdoen.
Ben dan ook benieuwd wat PSV gaat doen. Vol op de aanval in de hoop er simpelweg meer dan AZ te scoren, maar dan loop je wellicht in het counter-mes, maar ga je afwachten dan zal de verdediging van AZ niet echt beproefd worden en zakt de wedstrijd hoogstwaarschijnlijk in, AZ hoeft net per se te komen.
Ondanks dat we niet hoeven te komen hoop ik toch dat we van jullie winnen, das een mooie morele opsteker voor ons team gezien de wedstrijden daarna.
Jullie idee over de winkansen van PSV?
Verkloten zal niet gebeuren, de reeks wordt wel even onderbroken.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:43 schreef xFriendx het volgende:
Ik zou het wel klote vinden (en tegelijk ironisch) als we na AZ-PSV deze megareeks hebben neergezet en na PSV-AZ weer instorten en de boel verkloten
En dat wij uiteindelijk toch nog kampioen worden!quote:Op zondag 8 februari 2009 20:43 schreef xFriendx het volgende:
Ik zou het wel klote vinden (en tegelijk ironisch) als we na AZ-PSV deze megareeks hebben neergezet en na PSV-AZ weer instorten en de boel verkloten
Ga je gang.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:08 schreef Kjelleke het volgende:
Mag ik hier PSV feliciteren met alweer een verneukte carnavalskraker om spelers mee toe te zingen...
owja, en feliciteren met de winst!
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:03 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En dat wij uiteindelijk toch nog kampioen worden!![]()
Dromen mag...
Achja dan moet Demouge elke wedstrijd 3 rode kaarten krijgen.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vond het erg zwaar bestraft, alhoewel je gewoon je armen bij je moet houden.
De voortekenen zijn goed in de wedstrijden tegen De Graafschap, ADO en Volendam. Nu nog tegen betere ploegen laten zien dat hij het nog steeds kan. Maar de panna ter voorbereiding van de 2-4 was wel erg leuk om te zien!quote:Op zondag 8 februari 2009 21:26 schreef Spougle het volgende:
Toivonen, Daar gaan jullie nog veel plezier aan beleven
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Achja dan moet Demouge elke wedstrijd 3 rode kaarten krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |