Ach, dat gebeurde de hele wedstrijdquote:Op zondag 8 februari 2009 17:31 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik vol op die ramen te beuken deeeeennnniisss maar no reaction hoor
Nee, al weken geblesseerdquote:Op zondag 8 februari 2009 17:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Misschien was die geschorst vandaag?
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:29 schreef Noshiba het volgende:
Ik had godverdomme als goedmakertje het shirt van van der wiel gevangen moet zo een klein kutkind grappig doen en als ik hem vast heb hem ook vastpakken en komen er allemaal mensen naar me toe: aahh je geeft hem toch wel aan dat meisje he he he tyfuskutkind
Dat zag er niet uitquote:Op zondag 8 februari 2009 17:29 schreef Noshiba het volgende:
Ik had godverdomme als goedmakertje het shirt van van der wiel gevangen moet zo een klein kutkind grappig doen en als ik hem vast heb hem ook vastpakken en komen er allemaal mensen naar me toe: aahh je geeft hem toch wel aan dat meisje he he he tyfuskutkind
Wat dan was ik te gierig en douwde iedereen aan de kant voor dat shirt?quote:
Die had ik echt niet gegeven hoor, al was ze 5 geweestquote:Op zondag 8 februari 2009 17:29 schreef Noshiba het volgende:
Ik ben er heilig van overtuigd dat jij bus 12 zat achter de wc klopt dat?quote:
Ja zoiets, kijk vanavond maar in samenvattingquote:Op zondag 8 februari 2009 17:37 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Wat dan was ik te gierig en douwde iedereen aan de kant voor dat shirt?
Bussie 25.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:41 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik ben er heilig van overtuigd dat jij bus 12 zat achter de wc klopt dat?
Hij is alweer ingetrokken, zijn ouders zijn al 60 jaar lid van Ajax, mede daardoor zien ze dingen door de vingers.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:40 schreef Silenus het volgende:
Zat overigens in de bus met Mister Pannekoek, dus die heeft geen stadionverbod lijkt me.
Ja maar hij moest het wel goedmaken, nadat hij in de rust in haar kont had geknepenquote:Op zondag 8 februari 2009 17:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die had ik echt niet gegeven hoor, al was ze 5 geweest.
Ze was 5 of 6quote:Op zondag 8 februari 2009 17:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja maar hij moest het wel goedmaken, nadat hij in de rust in haar kont had geknepen
He ik zat wel in bus 12, naast de gasten 'achter de wc'.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:41 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik ben er heilig van overtuigd dat jij bus 12 zat achter de wc klopt dat?
Er zijn ook mensen uit Ajax families die gewoon al vanaf hun geboorte lid zijnquote:Op zondag 8 februari 2009 17:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
60 jaar lid van ajax, hoe oud zijn hun dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |